ODRŽIVI RAZVOJ
ISTINE I ZABLUDE O ZELENOM MARKETINGU: Ekološka odgovornost ili marketinški trikovi
ZELENI marketing je pojam koji se odnosi na marketinške aktivnosti koje imaju za cilj da promovišu proizvode ili usluge koji su ekološki prihvatljivi ili koji doprinose očuvanju životne sredine.
26. 10. 2023. u 11:25UN cilj 9, 12
ODRŽIVA ARHITEKTURA I GRADNJA: Važno je preuzeti odgovornost za uticaj koji vršimo na životnu sredinu
ARHITEKTURA je oblast koja nema budućnosti bez održivosti jer je veliki uticaj koji ona vrši kroz razna polja njene primene. Sve veća proizvodnja građevinskog materijala, intenzivnija izgradnja stambenih, poslovnih, industrijskih objekata negativno utiču na globalni ekosistem. Zato je izuzetno važno preuzeti odgovornost za uticaj koji arhitektura i gradnja vrše na životnu sredinu.
25. 10. 2023. u 11:14UN cilj 7, 11
SVETSKI DAN BORBE PROTIV RAKA DOJKE: Podizanje svesti o ovoj bolesti i podrška ženama
SVETSKI dan borbe protiv raka dojke obeležava se svake godine 24. oktobra sa ciljem podizanja svesti o ovoj bolesti koja pogađa milione žena širom sveta. Rak dojke je najčešći maligni tumor kod žena i drugi vodeći uzrok smrti od raka u svetu.
24. 10. 2023. u 13:31UN cilj 3
SVETSKI DAN UJEDINJENIH NACIJA: Simbol nade za globalno jedinstvo
SVETSKI dan UN obeležava se svake godine 24. oktobra i predstavlja priliku da se promoviše važnost Ujedinjenih nacija u očuvanju mira, sigurnosti i saradnje među narodima širom sveta. Ovaj datum ima poseban značaj, jer je 24. oktobra 1945. godine stupila na snagu Povelja Ujedinjenih nacija.
24. 10. 2023. u 12:39UN cilj 17
BREND POSLODAVCA: Ključ za unapređenje zapošljavanja
BRENDIRANjE poslodavca postaje sve važnije na današnjem konkurentnom tržištu rada. Kada postanete prepoznati i poznati kao atraktivan poslodavac, vaša sposobnost da privučete, zadržite i motivišete talentovane zaposlene značajno se poboljšava.
23. 10. 2023. u 12:21UN cilj 5, 8
OBJAVLJENI REZULTATI 15. JUBILARNOG KONKURSA PROGRAMA „ZAJEDNICI ZAJEDNO “: NIS ulaže 144,5 miliona dinara u obrazovanje i nauku
JUBILARNI konkurs programa „Zajednici zajedno“ kompanija NIS posvetila je obrazovanju i nauci, u želji da motiviše mlade da stiču nova znanja i bave se naukom.
21. 10. 2023. u 09:57UN cilj 4, 17
MEĐUNARODNI DAN BEZ PAPIRA – 6.novembar
Svetski dan bez papira služi kao podsetnik na potrebu prelaska sa tradicionalnih praksi zasnovanih na papiru na održivija i efikasnija digitalna rešenja. U današnjem digitalnom dobu, svet se ubrzano razvija ka rešenjima bez papira, a 6. novembra svake godine obeležavamo Svetski dan bez papira.
Organizacija poslovanja bez papira pomaže kompanijama da uštede prostor i novac, povećaju produktivnost i čuvaju informacije bezbednije, a istovremeno olakšavaju njihovo deljenje. Osim toga, kancelarije bez papira pomažu životnoj sredini: što manje papira koristimo, manje drveća se poseče da bismo ga napravili.
Prema podacima Svetske organizacije za zaštitu prirode (WWF), svake godine se proizvede oko 405 miliona tona papira i kartona, što čini otprilike 13-15% ukupne potrošnje drveta. Uz povećanje potražnje za proizvodima od papira, globalna proizvodnja bi se mogla udvostručiti do 2050. Proizvodnja papira ima značajan uticaj na životnu sredinu. Sektor je četvrta po veličini industrija kada je u pitanju potrošnja energije, a proizvodnja papira zahteva značajnu količinu vode.
Reciklažom 1,2 tone otpadnog papira može se uštedeti oko dve tone prirodnog drveta. Reciklaža otpadnog papira 74 odsto manje zagađuje vazduh i 35 procenata manje zagađuje vodu nego njegova proizvodnja od sirovog drveta.
Međunarodni dan bez papira je prilika da se ukaže na potrebu smanjenja potrošnje papira i time doprinese očuvanju šuma, smanjenju emisije ugljen-dioksida i uštedi energije.