KORISTILI, ne koristili, račun stiže. Da je tako, uverila se Beograđanka Tamara J., koja je pre nekoliko dana saznala da je operater SBB tereti za 43.151 dinar, za internet. Osim računa, kako kaže, za fantomski dug, stiglo joj je i pismo od poverioca, firme koju je SBB unajmio, da taj dug i "utera". Ugovor sa operaterom je sklopio stanar i uredno raskinuo, pre tri godine, a objašnjenja na šta se odnosi dugovanje, nije dobila.

Komentari (8)

Leonna

27.05.2022. 11:32

Nama je na pokojnu svekrvu stigao dug po Ugovoru koji je raskinut ali od SBB-a smo dobili objašnjenje da je ipak "pravno obavezujuć"!? A zatim nam je stigla naknada za ponovno uključenje nakon isključenja!? Kada smo im rekli "dobrooo angažovaćemo advokata...pošaljite nam NAŠ zahtev koji smo podneli da nas ponovo uključite..." dobijamo dopis da nas ipak neće teretiti za taj dug!? Nismo baš sigurni da za par godina neće stići neki račun od njih. Lopovi šta reći.

Radmila

28.05.2022. 09:49

U takvim situacijama, kada ste potpuno sigurni da ste u pravu i kada imate SVU DOKUMENTACIJU koja dokazuje da ste u pravu, treba pustiti tužioca da vas tuži sudu, i kad dokažete da ste vi u pravu, tražite od tužioca da vam nadoknadi sve vaše i sudske troškove pa im tako, umesto dobiti koju su mislili da će imati od vas, napravite trošak zbog njihove nemarnosti, neznanja ili "sistemske greške".

Dragan

28.05.2022. 09:51

Pre 6 godina presao sam na SBB ali jos uvek cuvam dokumentaciju PTT-a da sam izmirio sve obaveze, otkazao usluge i vratio opremu. Covek mora biti na sve spreman. Nisam posle imao nikakve probleme.

Alexa

28.05.2022. 11:19

5 godina su nam naplacivali nista...nikako nismo uspevali da raskinemo davno prosle dve godine. Konacno pre neki Dan smo uspeli da se oslobodimo ovih lopova

Ivan

28.05.2022. 11:23

Imao sam sličnu situaciju. Ali kada im zatražim da mi pokažu ugovor, potreban je zahtev koji bi trebalo da podnese moj pokojni otac. Ubeđuju me da ugovor postoji, samo ne mogu da mi ga pokažu. Prestali su da me proganjaju nakon dve godine...

Goran

29.05.2022. 06:30

Ugovor mi je istekao pocetkom februara 2022. prešao sam prvog mera na mrs i sbb signal nisam koristio, svu opremu sam odneo u sbb ali nisu hteli da uzmu, tražili su otkazni rok od mesec dana. Ugovor je istekao, vaš signal više ne koristim. Naplatili su mi još mesec dana za ništa. A kada su videli da prelazim u mts, onda su me zvali i nudili 6 meseci gratis.

Tanja

29.05.2022. 08:22

SBB inace to radi Meni su 2018g greskom skinuli Kabal sa bandere za Koji su rekli da ce biti vracen ,a nije ulozili zalbe I zalbe I Jos uvek naplacuju. Od prosle godine ne stanujem na toj adresi jer je koridor 10 preuzeo TU lokaciju skinute bandere ,kablovi ,zgrade srusene nepostoji prikljucak nema nista osim zemlje,betona I bagera Koji svakodnevno rade SBB se pravi gluv I dalje naplacuju pod izgovorom kad namirimo dugovanje mozemo da podnesemo tuzbu protic njih.