ОСАМ СТАНИЦА ГОТОВО ДО ОКТОБРА: Од Београда до Старе Пазове ничу нова и обнављају се железничка стајалишта

С. Б. М.

14. 08. 2021. у 07:00

СВИ радови на станичним објектима између Београда и Старе Пазове требало би да буду готови у октобру, како би до краја године брза пруга до Новог Сада била завршена.

ОСАМ СТАНИЦА ГОТОВО ДО ОКТОБРА: Од Београда до Старе Пазове ничу нова и обнављају се железничка стајалишта

Фото Инфраструктура железница Србије

Обнављају се железничке станице Нови Београд, Земун поље, Стара Пазова и Нова Пазова. У Земуну и Батајници биће изграђене нове станичне зграде. Први пут, београдска насеља Алтина и Камендин добиће нова стајалишта.

Осим станица, реконструишу се и станични колосеци, обнављају постојећи и граде нови перони. Биће уграђена и опрема за информисање и усмеравање кретања путника, као и видео-надзор.

- У железничкој станици Нови Београд у току су радови на уређивању перона и надстрешнице, као и колосека. Предвиђено је и реновирање станичних просторија за смештај сигнално-сигурносне и телекомуникационе опреме. Нова станична зграда у Новом Београду није предвиђена овим пројектом, већ ће се градити у оквиру изградње нове аутобуске станице у Новом Београду - наводе у ЈП "Инфраструктура железница Србије".

Нови Београд, Фото Инфраструктура железница Србије

У свим станицама и стајалиштима пројектовани су и перони са потходницима. Они намењени за регионални саобраћај биће дуги 220, а за градско-приградски саобраћај 110 метара, са типским надстрешницама изнад перона.

- У станици Земун ради се нова станична зграда, затим пешачки потходник, као и по два теретна и пртљажна потходника. Пројектована је за 17 колосека, од којих је најкраћи 73, а најдужи 638 метара. Нова станица имаће и пет перона дугих 400 метара, који су међусобно повезани централним пешачким потходником. У станици Земун поље обнавља се постојећа станична зграда. Овде су изграђена три перона, од којих два дужине по 110 метара, а један од 220 метара, а повезани су новим пешачким потходником - наводе у овом предузећу.

Земун, Фото Инфраструктура железница Србије

У Алтини су изграђена два колосека и два перона и потходник, а стајалиште има и лифт за приступ особама са инвалидитетом. У току су радови на изградњи приступних саобраћајница. И Камендин је добио станицу са два колосека и два перона, као и потходник. Путни прелаз овде се укида изградњом надвожњака у близини стајалишта.

Фото Инфраструктура железница Србије

На овој деоници, у најлошијем стању била је станица у Батајници. Зато се овде гради нова зграда која ће имати три перона повезана новим пешачким потходником, као и лифт за особе са посебним потребама. Раде се колосеци, реконструишу перони.

Зграда станице у Новој Пазови се обнавља, а она ће имати потходник између четвртог и петог колосека. На станичној згради у Старој Пазови у току је санација фасаде, крова и унутрашњих инсталација. Планирана је изградња два перона, који ће бити повезани постојећим потходником.

ИЗВОЂАЧИ

ИЗВОЂАЧ радова на деоници брзе пруге између Београда и Старе Пазове је конзорцијум кинеских компанија China Railway International и China Communications Construction Company. Подсећамо, пројекат за будући изглед станица радио је Саобраћајни институт ЦИП, у сарадњи са кинеском компанијом China Railway Design Corporation.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ШТА ЈЕ АТАЦМС КОЈИМ ЋЕ УКРАЈИНА УДАРИТИ НА РУСИЈУ? Америчка ракета има домет 300 км, користи се за гађање ових циљева

ШТА ЈЕ АТАЦМС КОЈИМ ЋЕ УКРАЈИНА УДАРИТИ НА РУСИЈУ? Америчка ракета има домет 300 км, користи се за гађање ових циљева

АДМИНИСТРАЦИЈА америчког председника Џозефа Бајдена укинула је данас ограничења која су досад Украјини блокирала употребу америчког оружја за нападе дубоко на руску територију.

17. 11. 2024. у 19:48

Коментари (1)

ОВО НИЈЕ НОРМАЛНО: Синер пред велико финале Торина