ВОЗАЧЕ у Србији од 5. јула очекују нова правила за регистрацију возила, јер почиње пуна примена правилника из 2018. о прикључним моторним возилима и техничким условима за моторна возила у саобраћају, по којем аутомобили на техничком прегледу морају да испуне одређене критеријуме за емисију штетних гасова.
Vozila moraju imati emisiju izduvnih gasova prema standardu prema kojem su proizvedena. Euro 3, Euro 4, Euro 5,... Recimo moja Škoda dizel 2007. godište ima samo katalizator. Nema DPF filter. I to je u skladu sa serijskim brojem vozila i standardom. Veći je problem zaobljenost kočionih diskova. Ako ste leti, posle dužeg kočenja naleteli na baru, sva je šansa da su se iskrivili. A još gore ako ste zagrejane prali hladnom vodom u perionici. To što to do određene granice nema apsolutno nikakve posledice na silu kočenja nema veze. Jer tu su postavljeni zahtevi kod nas veći nego u Švajcarskoj, Japanu, ili u USA. Zato što su neki naši "eksperti" pisali zakon.
Коментари (3)