"PRAVE ATMOSFERU KAO PRED ATENTAT NA ĐINĐIĆA" Brnabić: Pet puta gora kampanja se vodi protiv Vučića

Novosti online

17. 07. 2024. u 14:27

PREDSEDNICA Skupštine Srbije Ana Brnabić je u svom obraćanju pomenula i to da je videla spot o atentatu na Donalda Trampa i napadima na predsednika Srbije Aleksandra Vučića, te je dala komentar na sramne izjave glavnog i odgovornog urednika "Danasa".

ПРАВЕ АТМОСФЕРУ КАО ПРЕД АТЕНТАТ НА ЂИНЂИЋА Брнабић: Пет пута гора кампања се води против Вучића

FOTO TANJUG/ VLADIMIR ŠPORČIĆ

- Videla sam spot o atentatu na Trampa i napadima na Vučića. Ako ste i vi shvatili spot tako, koji dovodi u vezu demonizaciju i atentat, onda je to vaš zaključak. A ja verujem da se pravi ista atmosfera u Srbiji kao pred atentat na Đinđića. Da je kriminalac, šef OKG, ista takva kampanja, pa samo još pet puta brutalnija. Ja sam u vašem mediju pročitala da je Vučić doveden od Zapada da proda Kosovo i Metohiju, a onda da je čedo ruske politike i pion Vladimira Putina - kaže ona.

Predsednica Skupštine dodaje da je od glavnog i odgovornog urednika Danasa pročitala da su glasači SNS fiziološki različiti, i da imaju manji mozak od drugih ljudi.

- Je l' se vi ponosite time. Onda je to takva kampanja, nas protiv vas. Što se tiče potpisa narodne inicijative, ja sam vam rekla da se bavim time. Postoji plan da organizujemo okrugle stolove, pa i da pozovemo meštane. Ima nekih meštana koji su protiv, i veoma glasni, ali ima i meštana koji su za taj projekat, koji ne mogu da se čuju u Šolakovim medijima - rekla je Ana Brnabić.

- Verujem da se pravi atmosfera kakva se pravila u vreme Zorana Đinđića. Ista takva kampanja, pa i pet puta gora se pravi Aleksandru Vučiću. Od vašeg urednika sam čula da smo mi fiziološki različiti, da ja imam manji mozak od svih ostalih.

BONUS VIDEO: KALENDAR LAŽI DRAGANA ĐILASA: Ovako je njegova vlast dovela Rio Tinto u Srbiju

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (34)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: Deca iz SOS Dečjeg sela Srbija osvojili javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.