IZBORNA TIŠINA ZA ŠOLAKOVE MEDIJE MRTVO SLOVO NA PAPIRU: Naslovnica lista "Danas" dokazuje ponovno kršenje zakona

Novosti onlajn

15. 12. 2023. u 21:02

MEDIJI Dragana Šolaka danas su ponovo prekršili izbornu tišinu.

ИЗБОРНА ТИШИНА ЗА ШОЛАКОВЕ МЕДИЈЕ МРТВО СЛОВО НА ПАПИРУ: Насловница листа Данас доказује поновно кршење закона

Foto: Printskrin

Da pravilo o izbornoj tišini ne važi za Šolakove medije, pokazuje naslovna strana lista "Danas" na kojoj se pored karikature predsednika Vučića koji drži glasačku kutiju, nalazi i slika predsednik sa naslovom "Srbija treba da prestane da ćuti o masakru u Peći".

Foto: Printskrin

Ovo predstavlja klasičan primer kršenja izborne ćutnje, s obzirom na to da se vrlo direktno aktuelnoj vlasti i predsedniku Srbije prebacuju određene stvari.

Šta kaže Zakon?

Novčanom kaznom od 100.000 do 600.000 dinara kazniće se za prekršaj pravno lice koje 48 časova pre dana glasanja i na dan glasanja do zatvaranja biračkih mesta u medijima i na javnim skupovima objavi procenu rezultata izbora, javno predstavlja kandidate na izborima i njihove izborne programe i poziva birače da glasaju, odnosno ne glasaju za određene izborne liste.

Novčanom kaznom od 50.000 do 150.000 dinara kazniće se za prekršaj odgovorno lice u mediju koji 48 časova pre dana glasanja i na dan glasanja do zatvaranja biračkih mesta objavi procenu rezultata izbora, javno predstavlja kandidate na izborima i njihove izborne programe i poziva birače da glasaju, odnosno ne glasaju za određene izborne liste.

Novčanom kaznom od 20.000 do 50.000 dinara kazniće se za prekršaj odgovorno lice u pravnom licu koje 48 časova pre dana glasanja i na dan glasanja do zatvaranja biračkih mesta u medijima i na javnim skupovima objavi procenu rezultata izbora, javno predstavlja kandidate na izborima i njihove izborne programe i poziva birače da glasaju, odnosno ne glasaju za određene izborne liste.

Novčanom kaznom od 10.000 do 40.000 dinara kazniće se za prekršaj fizičko lice koje 48 časova pre dana glasanja i na dan glasanja do zatvaranja biračkih mesta u medijima i na javnim skupovima objavi procenu rezultata izbora, javno predstavlja kandidate na izborima i njihove izborne programe i poziva birače da glasaju, odnosno ne glasaju za određene izborne liste.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (22)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: Deca iz SOS Dečjeg sela Srbija osvojili javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.