POMAMA ZA KUĆNIM TERETANAMA: Kako je pandemija promenila navike potrošača u Srbiji

E. B. TALIJAN

02. 11. 2020. u 13:34

OPREMA za kućni trening beleži drastičan skok tražnje, jer se mnogi opredeljuju da se rekreacijom bave u svom domu zbog okolnosti koje diktira pandemija.

ПОМАМА ЗА КУЋНИМ ТЕРЕТАНАМА: Како је пандемија променила навике потрошача у Србији

Foto Depositphotos

Od polovine marta kupovina sprava za vežbanje, kao što su tegovi, strunjače, elastične trake za vežbanje, sobni bicikli, trake za trčanje, povećana je za više od 20 odsto u odnosu na isti period lane.

Ovo u razgovoru, za "Novosti", ističe Jelena Ivanović, šef marketinga u jednom od najvećih lanaca sportske opreme u Srbiji. Ona dodaje da je prodaja gornjih i donjih delova trenerki počela polako da raste nakon ukidanja vanrednog stanja, a od avgusta prodaja beleži i značajniji skok od 15 procenata. Interesovanje potrošača za patike uvek je bilo veliko i nivo kupovine je ostao nepremenjen.

- Najveći porast tražnje zabeležen je kod opreme i sprava za treniranje - kaže Ivanovićeva. - Razlog za to je što su se mnogi opredelili da se rekreativnim sportskim aktivnostim bave kod svojih kuća, pridržavajući se tako preporuka nadležnih insituticija za javno zdravlje. Pandemija je uticala na promenu potreba potrošača.

ŠIROM SVETA ISTI TREND

ŠIROM sveta povećana je prodaja opreme za vežbanje, a lokalne agencije za istraživanje u pojedinim zemljama navode vrtoglavi porast potražnje za ovim proizvodima. Nedavno je u Velikoj Britaniji objavljeno da je za četiri meseca skočila kupovina sprava za kućni trening za neverovatnih 5.800 odsto, nakon što su hiljade Engleza otkazale članstvo u teretanama posle njihovog ponovnog otvaranja. Proizvodi iz ove kategorije, pokazuju podaci, bili su najpopularniji na onlajn prodaji.

Prema njenim rečima, nove okolnosti, kao što su uvođenje rada od kuće, doprinele su da sve više kupaca usvaja nove navike odevanja, pa je veće interesovanje za duksevima i trenerkama. Zanimljivo je, kako navodi, da je kolaps turističke sezone smanjio potrebu potrošača za letnjim programom, pa je za oko 15 procenata "pala" prodaja kupaćih kostima, papuča i sličnih artikala. Nastavljen je trend da se građani sve više odlučuju da proizvode kupuju onlajn.

- Zabeležili smo porast prodaje putem interneta od blizu 50 odsto u svim kategorijama sportske odeće i obuće - ističe naša sagovornica. - Potrošači su se vrlo brzo prilagodili novonastalim okolnostima i sve više kupuju onlajn.

Ivanovićeva kaže i da su se zbog pandemije suoačavali sa mnogim teškoćama u poslovanju, posebno prilikom nabavke robe, jer fabrike u Kini jedno vreme nisu radile. Zbog zatvorenih granica i bezbednosnih provera i mera, kako navodi, transport robe traje duže i dešava se da isporuka robe kasni.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

SUMA OD KOJE ĆE VAM SE ZAVRTETI U GLAVI: Evo koliko su zaradili Tajson i Pol za bokserski spektakl