BUTKICA PO DUPLOJ CENI: Kupac u "Lidlu" platio 3,6 kilograma mesa a dobio 1,8
10. 10. 2020. u 14:42
SUŠENU butkicu u "Lidlu" u Inđiji, naš čitalac Mladen Dukić platio je gotovo duplo skuplje nego što je trebalo.
Najnovije iz rubrike
PROPADA LAŽNA DRŽAVA: Svetska banka upozorava Prištinu - Imate najvišu stopu siromaštva i nezaposlenosti u Evropi
TAKOZVANO Kosovo ima najvišu stopu siromaštva i nezaposlenosti u Evropi, upozorila je zamenica direktora Svetske banke za Kosovo Džejn Sprouster ističući da Priština što pre mora da pređe na model konkurentnog ekonomskog rasta koji obezbeđuje više radnih mesta i bolji kvalitet života, prenosi Telegrafi.
05. 01. 2025. u 16:19
ITALIJANSKI MODNI GIGANT U VELIKOJ KRIZI: Zatvaraju 419 prodavnica, izgubili čak 1,6 milijardi evra za 12 godina
BENETON grupa će do kraja 2025. godine zatvoriti 419 prodavnica, od ukupno 3500 koliko ih ima širom sveta, a skoro dve trećine prodavnica koje će biti zatvorene nalazi se na području između Kalabrije i Sicilije, piše italijanski list Korijere dela Sera.
05. 01. 2025. u 14:24
ZA ONE KOJI SAMI UPLAĆUJU DOPRINOSE ZA PENZIJU, UVEĆANE OSNOVICE : Od januarske uplate važe nove osnovice, evo koliko će iznositi
ZA ONE koji sami uplaćuju doprinose za penzijsko i invalidsko osiguranje od januarske uplate važe nove osnovice koje su za 14,5 odsto veće u odnosu na prethodnu godinu i one će se na mesečnom nivou u 2025. kretati od 11.028 do 157.542 dinara, objavio je Republički fond za penzijsko i invalidsko osiguranje (PIO).
05. 01. 2025. u 12:19
VLADA FORMIRALA DVA TIMA ZBOG SANKCIJA NIS-U: Oglasila se Đedović Handanović, ovo su njihovi zadaci
VLADA Srbije formirala je na današnjoj sednici timove za pregovore sa Rusima o dugoročnom ugovoru za snabedvanje gasom i za pregovore o NIS-u, izjavila je ministarka rudarstva i energetike Dubravka Đedović Handanović.
05. 01. 2025. u 11:30
NAJVEĆA POSLERATNA KRIZA: Nemačka se suočava sa najdužom recesijom ikada
NEMAČKA privreda je na putu ka najdužoj posleratnoj recesiji, sa trećom uzastopnom godinom pada, pokazuju podaci Istraživačkog instituta Handelsblat (HRI).
05. 01. 2025. u 00:49
deda
10.10.2020. 15:17
Reklamacija i to pod hitno.Utvrditi ko je kriv jer to se kaznjava jer je prevara.
ZALIV tacka NET
10.10.2020. 15:29
Neko pogresio prilikom pakovanja, uzmes racun i reklamiras ne vidim razlog za frustracije!? Inace u Lidlu je oko 80% robe slabijeg kvaliteta i namenjeno je za one pliceg dzepa
Zoran
11.10.2020. 08:14
To je zato sto rade ljudi bez iskustva.Za 20 godina koliko radim nikad nisam video svinjsku butkici od 3.5 kila - neposoji.
Ana
11.10.2020. 08:40
Više puta sam ulagala reklamacije Lidlu u Beogradu na ovakve i slične propuste. Nisu baš bili voljni da izlaze u susret potrošačima i da imaju nešto posebno razumevanja za svoje propuste, a dešavaju im se češće nego što bi trebalo. Uglavnom se na kraju svede na to, vratite proizvod, vratićemo vam novac. Pa nije baš sve tako lako. Kad kupimo proizvod očekujemo da je onakav kakav su nam ga predstavili i možda nam je nepohodan ili nam treba baš u tom trenutku, a pošto nije takav, onda treba opet otići do tog objekta, čekati u redu, gubiti vreme, a ponavljam njihova je greška. To što je kod njih roba povoljnijih cena, ne znači da treba da ponižavaju kupce i obmanjuju !
Nedeljko
11.10.2020. 12:24
Treba baš dobro otvoriti oči u kupovini. Svi love u mutnom