POTROŠAČKA udrženja oglasila su nedavno u vezi problema koji se pojavio između potrošača i kompanije SBB.

GR88ĆU

31.07.2021. 20:35

I meni Supernova pre nekoliko meseci podigla u toku trajanja ugovora cenu za 100 dinara. Kada će njima inspekcija da naloži da vrate cene i otete pare.

Uh

01.08.2021. 09:17

Mnogo pre SBB su svi mobilni operateri imali 2 cene sa papirnim računom i elektronskim.Mene konkretno zanima još jedna stvar kad platim mobilni i struju direktno kod njih zašto mi uzimaju taksu od 50 dinara koju PTT naplaćuje za vršenje usluge drugim pravnim licima.

Mileva

01.08.2021. 10:14

Po ugovoru koji sam potpisala bilo je da racun placam 3600 takav dogovor bio..a sad evo 2 3 meseca stizu racuni u iznosu od 4200 sramotaa ubrzo raskidam ugovor.

Rašo

01.08.2021. 14:13

Како то прекршајна пријава? Милионска пљачка се своди на прекршај? По којем је то члану кривичног законика могуће тако извести?