NOVI Zakon o zaštiti potrošača, čije se usvajanje najavljuje od 2019. godine, mogao bi uskoro da se nađe i pred poslanicima.
А шта је са мобилним оператерима који вам,док не потпишете уговор на 2/две/године обећавају услугу брзог интернета,телевизије и сл.а већ после пар месеци почињу проблеми.Обично викендом почиње да слаби и нестаје интернет а телевизија кочи.На приговоре ти одговарају да је код мене слаб сигнал 5Г и то је разлог.Па господо,када сте прихватили да наплаћујете услугу,онда је и пружите.Ја кад одем да купим 1 хлеб,очекујем да за цену тог хлеба добијем цео хлеб а не пола или четврт.То би требало да важи и за МТС и њихове услуге.Шта каже тај закон када се уговорена услуга не пружи у потпуности а рачун траже да платите на време и у пуном износу?
Komentari (4)