SRBIJU LEPOTOM, MIRISOM I BLAGODARNOŠĆU OVENČALA!
DIREKTORKA firme Hedera Vita, mr Olgica Samoilović, uz sopstvene uspehe, inspiriše mnoge žene, daje im podstrek da „pomeraju granice“ mogućnosti.
Lozičanka, ali po poslovnim uspesima, po proizvodima koje je iznedrila i koji stižu na sve strane sveta, "žena planete", mr Olgica Samoilović, uspela je da , uz sve to, inspiriše žene, da ne posustaju sa muškarcima, da ne budu u dilemi, već da stvaraju sve što je najbolje, što menja doskorašnja nepisana pravila.
Zato je, i kao ličnost, stvaralac, poslovni strateg, i kao menadžer pokazala i dokazala da žena može, često, ono o čemu muškarci čak mogu da sanjaju. Njeno čedo "Hedera Vita" je najbolje svedočanstvo.
- Inovacije, koje nosimo, jednostvno teraju vas na rad, na uspeh, na trijumf u poslu, i ne sao u jednoj oblasti. Nema ništa bez neraskidive veze vizije, posvećenosti i ljubavi prema onome što radite. Srećna sam što sam, sa svojim timom to uspela i u industriji, i to baš sjajno, gde su posebno žene bile, nekako, skrajnute i to decenijama.
Naša Hedera Vita je, zaista, mesto gde priroda i nauka idu ruku pod ruku. I tako mora, tako treba, tako je najbolje. - kazala je mr Olgica Samoilović
Olgica je svoj brend izgradila na jednostavnom, ali moćnom principu: pružiti ženama kvalitetne proizvode koji neguju kožu i vraćaju joj sjaj. Ali iza Hedera Vite stoji mnogo više od krema i seruma to je filozofija da se svaka žena oseća lepo, snažno i sigurno u svojoj koži. I njen brend je, danas, brod koji uspešno plovi "okeanima poslovanja u svakom pogledu".
Mr Olgica Samoilović kaže da nikada neće zaboraviti susret sa našim slavnim piscem i akademikom Dobricom Ćosićem, kom je imala čast da pokloni prve proizvode. Bio je, kako kaže, "jako obradovan, što sam na taj način sabrala mnoge lepote naše Srbije".
- Mudri Dobrica rekao je da nastavim da radim na uzimanju najboljeg iz Srbije, da ga umnožavam i da tako našu zemlju promovišem u zemlji i svetu - seća se naša sagovornica.
A Hedera Vita i predstavlja lepotu koja dolazi iz prirode i brine o ljudima, muškarcima, ženama, starima i mladima.
Uz Hedera Vitu, Olgica je postala sinonim za autentičnost i posvećnost. Njen brend nije samo uspešna kompanija, već i simbol lepote koja dolazi iz harmonije prirode i nauke. Njena preduzetnička mreža je, zapravo, "ekosistem osmišljen za svakodnevni život".
Olgicu krasi, pored ostalog, posebno izuzetan talenat da poveže različite ideje u skladnu celinu. Hedera Vita je samo deo njenog poslovnog carstva koje obuhvata niz drugih brendova, svaki sa svojom pričom.
Čeda njenog poslovnog carstva su Hedera Vita Beauty Concept: savremeni kozmetički salon gde nega nije samo tretman, već ritual posvećen ženama koje žele da zablistaju.
Tu je Hedera Vita Healthy Concept: inovativan koncept koji spaja zdravu ishranu i wellness, pokazujući da briga o sebi dolazi iznutra.
Postaja je poslovno neizbežna po La Dolce Vita: kafe- poslastičarnica koja donosi savršeni spoj vrhunskih kolača i ambijenta u kojem se uživa svim čulima.
Ponosna je i na Skin Cycling - inovativni kozmetički brend fokusiran na proizvode koji zadovoljavau specifične potrebe kože i prate njene cikluse.
Njenu preciznost čini Professional profesionalna linija proizvoda za kozmetičke salone koja omogućava stručnjacima da pruže najbolju moguću uslugu.
- Tajna uspeha je, nesumnjivo, spoj strasti, balansa i autentičnosti. - poručuje Olgica.
- Moji brendovi nisu samo posao, oni su deo mene- često kaže.
Ono što je čini drugačijom jeste njena sposobnost da balansira između različitih poslovnih ideja, a da pritom ostane dosledna svom cilju: kvalitet i zadovoljstvo klijenata.
Svaki njen brend osmišljen je tako da odgovori na različite potrebe ljudi, ali ih istovremeno spaja zajednička nit, posvećenost svakom detalju.
U njenom ekosistemu, što je primećeno i na samom početku, "sve se savršeno uklapa". Hedera Vita neguje kožu, Healthy Concept vodi računa o zdravlju iznutra, La Dolce Vita podseća na važnost malih radosti, dok Skin Cycling i AI Professional podižu standarde u nezi kože i profesionalnim tretmanima.
Olgica Samoilovićm imajući sve to u vidu, "nije samo preduzetnica, već je vanserijska inspiracija svim ženama koje žele da ostvare svoje snove." Njena priča pokazuje da ne postoje granice kada se radi sa ljubavlju, verom u ideju i hrabrošću da se razlikuje.
Na pitanje kako uspeva da sve to postigne, Olgica se nasmeje i kaže:
- Balansiranje dolazi iz ljubavi prema onome što radite. A kada radite s ljubavlju, nijedan izazov nije prevelik!
Njeni brendovi nisu samo proizvodi i usluge, oni su poruka. Poruka ženama da su godine zaista smao broj, ali naša koža jeste ogledalo unutrašnjeg sklada ili njegovog nedostatka. Briga o sebi, iznutra i spolja, nije samo luksuz, već način da se povežemo sa sobom i prihvatimo svkai period života s ponosom.
Negujte svoje misli, emocije i telo, jer prava lepota dolazi iz balansa koji gradimo u sebi. Kroz svoje brendove, Olgica poziva sve nas da se negujemo, uživamo u svakodnevnim trenucima i brinemo se o sebi na način koji zaslužujemo. Hedera Vita i njen povezani ekosistem nisu samo biznis to je način života koji inspiriše i menja na bolje.
KANDIDAT ZA RUMUNSKOG PREDSEDNIKA ĐORĐESKU: Ukrajina je izmišljena država, biće podeljena sto posto
KANDIDAT za predsednika Rumunije Kalin Đorđesku izjavio je da je Ukrajina „izmišljena država“ koju će podeliti susedi.
30. 01. 2025. u 13:44
BRITANSKI EKSPERT: Imamo posla sa diletantom – Zelenski ne može da podnese da je kraj
ŠEF ukrajinskog režima Vladimir Zelenski podsvesno ne može da prihvati temu povlačenja ukrajinskih snaga u zoni borbenih dejstava, izjavio je britanski vojni analitičar Aleksandar Merkuris
30. 01. 2025. u 07:58
RASKID POSLE SMRTI PRIJATELjA: Poslednje pojavljivanje Dačićevog sina sa devojkom
NAKON toga Milica se uglavnom sama pojavljivala na raznim događajima, kad je i počelo da se šuška da je njihovoj ljubavi došao kraj, jer ranije nikada nije bio slučaj da se pevačica pojavi sama na javnom mestu.
29. 01. 2025. u 18:41
Komentari (0)