POLOVINA SLUŽBI ZA KATASTAR NASTAVILA SA RADOM: Spisak mesta u kojim građani mogu zakazati svoje termine

Novosti onlajn

04. 07. 2022. u 17:12

POLOVINA od ukupnog broja službi za katastar je ponovo funkcionalna, nakon računarske sabotaže koja se dogodila 14. juna.

ПОЛОВИНА СЛУЖБИ ЗА КАТАСТАР НАСТАВИЛА СА РАДОМ: Списак места у којим грађани могу заказати своје термине

Foto D. Milovanović

Građani mogu da zakažu termine i podnesu svoje zahteve u vezi sa nepokretnostima u sledećim službama:

Aleksinac, Apatin, Barajevo, Batočina, Bačka Topola, Blace, Bor, Bujanovac, Valjevo, Velika Plana, Veliko Gradište, Vlasotince, Voždovac, Vranje, Vračar, Vrbas, Vršac, Gornji Milanovac, Grocka, Guča, Despotovac, Doljevac, Žagubica, Žitište, Zaječar, Zvezdara, Zemun, Zrenjanin, Inđija, Irig, Jagodina, Kikinda, Kovačica, Kovin, Koceljeva, Kraljevo, Kragujevac, Krupanj, Kuršumlija, Lazarevac, Leskovac, Loznica, Ljubovija, Mali Iđoš, Mionica, Mladenovac, Negotin, Niš, Nova Varoš, Novi Beograd, Novi Bečej, Novi Sad 1, Novi Sad 2, Novi Sad 3, Obrenovac, Opovo, Palilula, Pančevo, Paraćin, Pećinci, Petrovac, Požarevac, Preševo, Prokuplje, Ražanj, Rakovica, Ruma, Savski venac, Svrljig, Smederevo, Smederevska Palanka, Sombor, Sopot, Sremska Mitrovica, Sremski Karlovci, Stara Pazova, Stari grad, Subotica, Surčin, Ćićevac, Ćuprija, Ub, Užice, Čačak, Čukarica, Šid.

Prema planu faznog uspostavljanja sistema, završetak testiranja i puštanja u rad preostalih službi u punom kapacitetu previđeno je do kraja nedelje.

Podsećamo građane da sve državne institucije imaju obavezu da, putem magistrale državnih organa, digitalno obave uvid u podatke lista nepokretnosti i da u te svrhe nije neophodno da građani samostalno pribavljaju taj dokument. Ukoliko ipak postoji potreba za listom nepokretnosti u papirnom obliku apelujemo na građane da taj dokument pribavljaju kod javnih beležnika i geodetskih organizacija.

Tokom prve nedelje funkcionisanja nakon sajber napada operateri Info centra su obavili 3020 telefonskih razgovora sa korisnicima, sa vremenom čekanja kraćim od 30 sekundi. Putem čet aplikacije „RGZ Onlajn podrška“ ukupno 1100 građana je momentalno dobilo odgovore i informacije koje su im bile potrebne.  Posredstvom digitalnog servisa eZakazivanje, tokom prva dva dana od kako je ponovo počeo sa radom, zakazano je 1174 šalterska termina. Podsećamo građane da zakazivanje termina za sastanak sa službenikom katastra nije omogućeno sve dok se ne otklone bezbednosni rizici i pretnje po pravnu sigurnost, i pozivamo ih da sve primedbe Republičkom geodetskom zavodu dostave pisanim putem.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

„Večiti derbi“ na velikom platnu: MaxBet i Evroliga predstavili film „Rivalstva“