PRVI primerci domaće bespilotne letelice "pegaz" biće uvedeni u naoružanje do kraja ove godine. Oznake Vojske Srbije u prvom krugu, prema planovima, trebalo bi da ponesu tri daljinski vođena aparata, zajedno sa jednom zemaljskom stanicom.
Kao neko ko je u prošlosti radio na pojedinim bespilotnim programima domaće namenske industrije spomenutim u tekstu mogu reći da su to sve jalovi projekti bez perspektive da imaju ikakvu borbebu ili neborbenu efektivu na terenu. Najbitnije tehničke odluke se dovode šac metodom, elektronskim sklopovima se bave priučeni elektrotehničari, dok projekte vode ljudi koji u životu nisu imali ozbiljan namenski projekat iza sebe. Neki od pomenutih projekata se godinama razvlače i do dana današnjeg ništa više od makete nije napravljeno a ogroman novac poreskih obveznika se troši. Da se on troši na plate inženjera i mateijal pa i da razumem, međutim plate su male a za najosnovniji alat i materijal se ciganiše kao da smo pod sankcijama i dalje. Tehnički izazovnim projektima se pristupa sa DIY mentalitetom razvoja, dok se za neke gluposti puca ogroman novac. Ovo je tužno jer većina ljudi koji radi po našim namenskim projektnim biroima uz adekvatan menadžment i dobru stimulaciju mogu napraviti mnogo veće stvari od pomenutih maketa, međutim situacija je takva da ljudi koji žele da rade budu razočarani i beže.
Svaka čast majstori. Budući ratovi če biti visokotehnološki i stoga moramo biti uvjek u samom vrhu tehnološkog razvoja. U istoriji su poznati slučajevi u kojima su se čitavi ratovi dobijali samo jednim revolucioarnim oružjem. Naši Stratezi i Taktičari neka prate uvjek najnovija zbivanja na svjetskoj ratnoj pozornici i neka budu spremni da predvide budućnost.
NACIOINALNI park "Fruška gora" uputio je pale vozačima koji prolaze kroz NP "Fruška gora", kao i posetioce, da povedu računa u toku vožnje, da prilagode brzinu i odstojanje prilikom kretanja trenutnim uslovima puta uz obavezno korišćenje zimske opreme na vozilima.
SAVETUJEMO da svi učesnici u saobraćaju, zbog svoje bezbednosti i bezbednosti drugih učesnika u saobraćaju, poštuju saobraćajne propise i prilagode brzinu kretanja uslovima na putu.
Vlada
18.08.2021. 09:31
Odlična vest
RazocaranInženjer
18.08.2021. 14:01
Kao neko ko je u prošlosti radio na pojedinim bespilotnim programima domaće namenske industrije spomenutim u tekstu mogu reći da su to sve jalovi projekti bez perspektive da imaju ikakvu borbebu ili neborbenu efektivu na terenu. Najbitnije tehničke odluke se dovode šac metodom, elektronskim sklopovima se bave priučeni elektrotehničari, dok projekte vode ljudi koji u životu nisu imali ozbiljan namenski projekat iza sebe. Neki od pomenutih projekata se godinama razvlače i do dana današnjeg ništa više od makete nije napravljeno a ogroman novac poreskih obveznika se troši. Da se on troši na plate inženjera i mateijal pa i da razumem, međutim plate su male a za najosnovniji alat i materijal se ciganiše kao da smo pod sankcijama i dalje. Tehnički izazovnim projektima se pristupa sa DIY mentalitetom razvoja, dok se za neke gluposti puca ogroman novac. Ovo je tužno jer većina ljudi koji radi po našim namenskim projektnim biroima uz adekvatan menadžment i dobru stimulaciju mogu napraviti mnogo veće stvari od pomenutih maketa, međutim situacija je takva da ljudi koji žele da rade budu razočarani i beže.
NIKO99
18.08.2021. 15:02
Svaka čast majstori. Budući ratovi če biti visokotehnološki i stoga moramo biti uvjek u samom vrhu tehnološkog razvoja. U istoriji su poznati slučajevi u kojima su se čitavi ratovi dobijali samo jednim revolucioarnim oružjem. Naši Stratezi i Taktičari neka prate uvjek najnovija zbivanja na svjetskoj ratnoj pozornici i neka budu spremni da predvide budućnost.