VITAMIN D PREVENCIJA ZA KOVID? Rezultati dva različita istraživanja pokazali zapanjujuće podatke
DA LI je vitamin D koristan u prevenciji infekcije virusom korona još nije dokazano, kao ni da li je koristan u lečnju kovida.
Foto: Depositphotos
Prema rezultatima istraživanja Univerziteta u Barseloni, uzimanje vitamina D za 80 odsto je smanjilo učestalost smeštanja u jedinice intenzivne nege, a za 60 procenata smanjilo verovatnost smrtnog ishoda.
Međutim, naučni časopis "Lancet" u međuvremenu je pokrenuo reviziju ovog istraživanja i povukao članak.
Nije objašnjeno zašto je dolazilo do situacija da na bolničkim odeljenjima, gde su svi pacijenti primali vitamin D, da su oni koji su preminuli od kovida imali drastično drugačije nivoe vitamina D u telu.
Preporučujemo
Klikni na zvezdicu u gornjem desnom uglu i zaprati Novosti na Google News platformi
"TAMO POLICIJA NE SME DA DOĐE" Milan Knežević otkrio gde se krije Radoje Zvicer
POTRAGA za Radojem Zvicerom, vođom kavačkog klana, i dalje bezuspešno traje, a gotovo je javna tajna da se on krije u Crnoj Gori.
09. 06. 2026. u 11:01
"AKO KORISTIŠ MEGAFON, ONDA TO NEMOJ NAZIVATI PISMOM" Peskov oštro o Zelenskom: Da je zaista želeo da ga preda Putinu, mogao je to da učini
DA je Vladimir Zelenski zaista želeo da preda pismo ruskom predsedniku Vladimiru Putinu, mogao je to jednostavno da učini, bez javnog objavljivanja, izjavio je portparol Kremlja Dmitrij Peskov.
07. 06. 2026. u 13:37
NASTAJE NOVA DRŽAVA? Srpske komšije se ujedinjuju sa susedima - za moćnu državu od 22 miliona duša i 272.200 km²
"UNIONISTIČKI pokret je oduvek postojao i on je i dalje živ unutar našeg društva. Nesumnjivo je da je ova diskusija legitiman deo političkog procesa u zemlji. Ja lično nikada ne bih mogao da glasam protiv ujedinjenja."
02. 06. 2026. u 21:24
Komentari (0)