DEO LUKE BAR DOBIJA NOVOG VLASNIKA? Pregovori dve kompanije o kupo-prodaji

B. Dabić

30. 06. 2022. u 01:43

DOK je premijer Dritan Abazović prošle sedmice kazao da je Vlada zainteresovana da kupi Port of Adriu i ponovo ujedini najveću crnogorsku luku, azijsjki mediji prenose da je Mediterranean Shipping Compani (MSC) dala ponudu za preuzimanje "Global Ports" Holdinga na londonskoj berzi, najvećeg svetskog operatera luka za krstarenje.

ДЕО ЛУКЕ БАР ДОБИЈА НОВОГ ВЛАСНИКА? Преговори две компаније о купо-продаји

Foto: Luka bar

Prema pisanju Splash - Asia Shipping Media (ASM) iz kompanije "Global Ports" koja je u vlasništvu turskog biznismena Mehmeta Kutmana, potvrđeno je da su u toku razgovori, a kao rok navodi se 13. jul.

Među 26 svetskih luka kojima upravlja "Global Ports" je i deo luke Bar, Port of Adria, koja je 2013 prešla u većinsko vlasništvo turske kompanije.

"Global Ports" Holding osnovan je 2004. godine. Najveći je svetski operater luke za krstarenje, a prisutni su na Karibima, azijsko-pacifičkim regijama, Mediteranu uključujući i luku u Crnoj Gori.

MSC, u privatnom vlasništvu porodice Aponte, vodi najveću svetsku liniju kontejnera, kao i treću najveću liniju za krstarenje na svetu.

Podsetimo, turska kompanija "Global Ports" iz Istanbula kupila je u novembru 2013. za 8 miliona evra većinski paket akcija "Kontejnerskog terminala" Luke Bar, saopšteno je iz crnogorske vlade.

Iz crnogorske vlade tada je saopšteno da su Ugovor o kupoprodaji 62,1% "Kontejnerskog terminala" Luke Bar potpisali su u Podgorici predsednik vladine Tenderske komisije za privatizaciju, Branko Vujović, i izvršni direktor turska kompanija "Global Ports", Saigin Narin.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (1)

NIKOLA DRINČIĆ, TVORAC ČUDA U NIŠU, ZA NOVOSTI OTKRIVA: Kako je Radnički opet Real sa Nišave, šta je tajni recept i koliko to košta