ЈОШ ТРИ МОСТА ПРЕКО ДУНАВА: Нови Сад ће у овој деценији удвостручити број својих прелаза на реци
МЕЂУ десетак најзначајнијих капиталних инвестиција чије је остваривање у току на подручју Града Новог Сада убрајају се и три нова моста преко Дунава који ће спојити обале велике европске реке Први бити изграђен на траси западне обилазнице, други ће се налазити низводно на источној страни града а трећи ће ићи практично из градског центра ка Петроварадинској тврђави.
Ако све буде текло по плановима Српска Атина ће тако у наредних неколико година, односно током ове треће деценије 21. века, имати укупно шест дунавских мостова, чиме ће друмски транспорт људи и робе у великој мери бити олакшан и убрзан.
Мост у продужетку Булевара Европе, чија је изградња кренула прошле године са сремске стране обале, повезаће Нови Сад са Фрушкогорским коридором на југу и ауто-путем Е-75, односно међународним коридором на северној страни града и значајно ће утицати на растерећење саобраћајних токова.
- Мост ће својом позицијом и плански предвиђеним везама на најефикааснији начин да растерети најфрекфентније саобраћајнице Новог Сада – исти надлежни у Граду.
Тај четврти новосадски дунавски мост је Влада Србије, својим закључком од маја 2020. године, прогласила пројектом од посебног значаја за Републику па се његова изградња финансира средствима државе. Како је раније објављено, вредност радова износи 175,5 милиона евра.
Укупна дужина Моста у продужетку Булевара Европе биће 2,4 километра. Од тога, навозна рампе биће дуге 1.760 метара а главна мостовска конструкција, која започиње након рукавца.
Мост ће имати два коловоза са по две саобраћајне траке, као и обостране пешачке и бициклистичке стазе.
Нови пешачко-бициклистички мост на постојећим стубовима некадашњег Моста Франца Јозефа, који вире из реке још од краја Другог светског рата, заједничка је инвестиција Града и Покрајинске владе АП Војводине.
Започете су активности на реализацији тог стратешког пројекта вредног око четири милијарде динара, који подразумева „у пакету“ и обнову дела објекта Петроварадинске тврђаве са Подграђем.
- Мост на постојећим стубовима биће дуг 412 метара а широк 12 метара. Његовом изградњом биће трасирана нова непрекидна пешачко-бициклистичка путања а приступ из свих праваца биће решен саобраћајним петљама, које ће омогућити конфорно кретање – наведено је у пројекту.
У оквиру радова биће и саниран и уређен некадашњи железнички тунел, уграђени лифтови и степениште и обављено низ других захвата, тако да ће читав тај објекат бити изузетно атрактиван, што ће знатно допринети и туристичким потенцијалима града.
У току је израда Идејног пројекта за тај мост и остале планиране радове а након тога следе исходовање грађевинске дозволе и изградња.
Источна обилазница
НИЗВОДНО од Новог Сада, између Петроварадина и Каћа, кинеска компанија ЦРБЦ гради мост који ће спојити будући путни правац Фрушкогорски коридор са аутопутем Београд-Нови Сад-Суботица. Тај мост, укупно дуг 2.267 а широк 28 метара, посебно ће бити значајан за теретни саобраћај.
ОШТРА ПОРУКА СА ЗАПАДА: Зеленски је преварант и марионета, крвави вазал западних елита
ВЛАДИМИР Зеленски, који је постао вазал Запада, почео је као марионета украјинског олигарха Игора Коломојског, навео је ирски новинар Чеј Боуз.
24. 11. 2024. у 17:59
(МАПА) РУСИ НАПРЕДУЈУ У ТОРЕЦКУ: Огласио се Пушилин, жестоке борбе воде се за град (ВИДЕО)
ЈЕДИНИЦЕ руске војске напредују у Дзержинску (украјински назив за Торецк), јавио је на Телеграм каналу шеф ДНР Денис Пушилин.
24. 11. 2024. у 18:59
"И ЗЕМУНЦИ СУ ГА СЕ ПЛАШИЛИ": Како је Бели постао Звер - прича о Сретку Калинићу
"КАЛИНИЋ је био звер од човека. Заправо, звер је блага реч" - рекао је тада Багзи, након чега је Калинић којег су чланови клана до тада ословљавали са "Бели" добио надимак "Звер".
24. 11. 2024. у 11:09
Коментари (0)