Задовољство потрошача у време ЦОВИД-19

Промо

25. 03. 2021. у 08:00

Пре пандемије ЦОВИД-19, корисничко искуство које су компаније пружале путем дигиталних канала већ је било препознато као кључна тачка конкурентности. Која очекивања потрошача су се променила и на који начин ће компаније усвојити и применити нове принципе пословања како би осигурале своје место на све неизвеснијем тржишту.

Задовољство потрошача у време ЦОВИД-19

Фото: Промо

Вања Станисављевић, директор компаније Едге Нетwоркс која је специјализована за корисничку подршку на домаћем и интернационалном тржишту, истиче да ће однос према унапређењу корисничког искуства у великој мери одредити развојни пут организација.

Фото: Промо

Вања Станисављевић

Очекивања потрошача према брендовима су се променила променом њихових личних приоритета ка здрављу и сигурности, што је довело до промена навика у куповини и доношењу одлука. Данашњи потрошачи су селективнији у дошењу одлука, промишљени су и бирају којим брендовима ће поклонити поверење.

Велики број потрошача је изолацију и време пандемије видео као прилику да ресетује своје вредности, да се посвети здрављу, повезаности са породицом и пријатељима. Њихова перцепција о брендовима се мења и оно, што се раније сматрало добрим корисничким искуством више није довољно добро. Потрошачи траже брендове којима верују, који доприносе локалној заједници и брину о својим запосленима. Интегритет, поверење и емпатија су једнако битни као ценовне погодности, приступачност производима и безбедност у куповини.

Посматрајући Светска истраживања која анализирају корисничко искуство, лојалност као вредност и „лични приступ“ су дефинисали „купца новог доба“ и предуслов су за креирање лојалности бренду.

Динамично економско окружење, промена вредности и ново постављени стандарди потрошача, трансформишу пословање све већег броја компанија. Брендови улажу све више напора да упознају своје потрошаче, да персонализују своје услуге и покажу свој допринос за заједницу.

Прелазак на дигитални начин интеракције са потрошачима је кључан и успешно га примењује велики број компанија. Организације које до сада нису имале потребу за дигитализацијом, ће морати да улажу у нове дигиталне методе плаћања и комуникације. Потрошачи су постали дигитално паметнији и свакодневно користе друштвене мреже, Wебцхат апликације, Мессенгер, Вибер, WхатсАпп за комуникацију са компанијама. Веома лако деле своја искусутва и својим утицајем усмеравају организације да им омогуће доступност за информације, транспарентност и персонални приступ.

Фото: Промо

 

Посматрајући светске и домаће организације лидере, видимо да су компаније које су се прилагодиле и усмериле свој фокус на унапређење корисничког искуства, биле рангиране више него него оне које то нису учиниле. Поставља се питање на који начин мање организације са ограниченим ресурсима у кадровима или знању могу пратити нове трендове и потребе потрошача. Реорганизација вредности компаније усмерене ка пружањиу изванредног корисничког искуства, лојалност, транспарентност и креирање јединствене корпоративне културе су основа за трансформирање потрошача у бренд амбасадоре. Било да су у питању представници за унапређење корисничког искуства у оквиру организације или ангажоване партнерске компаније за корисничку подршку, фокус мора бити умерен на емотиван, лични приступ са потрошачима, доступност за информације кроз све расположиве канале комуникације.

Предност оутсоурце-ованих контакт центара за корисничку подршку је у технолошким аспектима који им омогућавају комуникацију кроз различите дигиталне и телекомуникацоне канале, аналитике праћене одговарајућим софтверским решењима, базе знања, обуке кадрова и најбитније дугогодишње искуство у комуникацији са крајњим корисницима.

ЦОВИД-19 је донео изазове за организације, али и могућности. Усмерио је фокус организације ка потрошачима као седишту свог пословања, донео промене у грађењу трајних, доследних веза на релацији организација – заполени, и организација – потрошач. Време је да компаније прихвате нову стварност, а изванредно корисничко искуство круцијалним елементом њиховог трансформационог пута.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
ЗАХАРОВА БРУТАЛНО ОДГОВОРИЛА АНАЛЕНИ БЕРБОК: Шта је са америчким војним базама у Немачкој?

ЗАХАРОВА БРУТАЛНО ОДГОВОРИЛА АНАЛЕНИ БЕРБОК: Шта је са америчким војним базама у Немачкој?

ЗВАНИЧНА представница Министарства спољних послова Русије Марија Захарова одговорила је на изјаву немачке шефице дипломатије Аналене Бербок о руским базама у Сирији, подсетивши је на америчке војне базе у Немачкој.

03. 01. 2025. у 19:49

БИЋЕ ПУНО СНЕГА, ЧАК И У БЕОГРАДУ: Метеоролог дао прогнозу за празнике, па открио какво ће бити лето и све изненадио

БИЋЕ ПУНО СНЕГА, ЧАК И У БЕОГРАДУ: Метеоролог дао прогнозу за празнике, па открио какво ће бити лето и све изненадио

ГОСТ јутарњег програма "Новости" био је метеоролог Иван Ристић који је говорио о томе какво нас време очекује после празника, али и током лета и целе године.

03. 01. 2025. у 20:35

КАКО ДАНАС ИЗГЛЕДА ТИТОВ СИН: У пензију отишао као хрватски дипломата, живи ван очију јавности, а ћерка је његово највеће богатство (ФОТО)

КАКО ДАНАС ИЗГЛЕДА ТИТОВ СИН: У пензију отишао као хрватски дипломата, живи ван очију јавности, а ћерка је његово највеће богатство (ФОТО)

АЛЕКСАНДАР Мишо Броз, син Јосипа Броза Тита, након завршетка своје успешне дипломатске каријере провео је последњих десет година углавном далеко од очију јавности.

02. 01. 2025. у 17:07

Коментари (0)

СВЕ ЈЕ ЛЕПШЕ КАД СЕ ГЛЕДА СРЦЕМ: Више од милион евра Фондације Моззарт за друштвено одговорне акције само током 2024. године