Политика
ФАШИСТИЧКЕ МЕТОДЕ ДИНКА ГРУХОЊИЋА И МИЛЕ ПАЈИЋ: РЕВАНШИЗАМ ПРЕМА НЕПОСЛУШНИМ СТУДЕНТИМА
05. 01. 2025. у 21:56
МИЛА ПАЈИЋ ПРЕД ПСИХИЧКИМ СЛОМОМ: Планови око блокада се не остварују
05. 01. 2025. у 21:26
Тенис
ХРВАТСКА ТУГУЈЕ: Њена највећа тениска нада - више неће да игра за Хрвате
05. 01. 2025. у 15:57
ШОК У МЕЛБУРНУ: Без двоструког освајача гренд слема на Аустралијан опену
05. 01. 2025. у 14:29
Фудбал
ТОНЕ СВЕ ДУБЉЕ И ДУБЉЕ: Један од најталентованијих фудбалера Европе напушта Аустрију?
05. 01. 2025. у 22:20
Kalesu
28.01.2021. 11:36
Ono, što me je iskreno obradovalo u ovom članku, je pojava da se konačno mogu pročitati i imena "inkriminisanih" proizvođača. Ista praksa bi se MORALA primenjivati i kada se piše o drugim prevarama u trgovinama, raznim problemima potrošača sa pojedinim artiklima, računima u ugostiteljstvu (nedavni slučajevi anonimnih lokala na nekim od naših planinskih centara) i slično. Potrošač mora da ima potpunu informaciju, da bi znao koga treba zaobilaziti u širokom luku. Takvi bi se, posle osetnijeg pada prihoda, zapitali kako i šta rade, a potrošač uvek ima izbor: ili "ova ili ona" između dve različite opcije ili "da ili ne" kada nema druge opcije.