ОСТАЛИ И БЕЗ ПОМОЋИ НА ПУТУ И БЕЗ ПАРА: Апликација Vozzi престала са радом

Е.Б.Т.

22. 03. 2024. у 12:36

КОРИСНИЦИ апликације Vozzi, који имају плаћене пакете за помоћ на путу уколико им се аутомобил поквари, ту услугу више неће моћи да добију, јер је ова дигитална платформа престала са радом. Услуга је подразумевала поправку возила, неограничену километражу за шлеп до одабране локације и обезбеђен смештај у зависности од пакета који је члан апликације имао, а чија је цена износила од 5.000 до 10.000 динара годишње.

ОСТАЛИ И БЕЗ ПОМОЋИ НА ПУТУ И БЕЗ ПАРА: Апликација Vozzi престала са радом

Фото: Unsplash

Како у разговору за "Новости" каже Дејан Гавриловић, из  удружења потрошача "Ефектива", нису проблем само уплаћени пакети, већ и нерефундирани рачуни корисника, који се крећу од 200 до 300 евра. Када се некоме деси незгода и он покрене апликацију, из оперативне службе Vozzi му потврде да ће му намирити трошкове за поправку аута, шлепање, па и преноћиште, ако то укључује његов пакет. Тако да корисници који су то платили, остају и без тог новца.

На сајту Vozzi објављено је обавештење да апликација престаје са радом. Сада је главно питање на који начин корисници могу да се обештете. Владимир Шијаковић, директор фирме KOV tehnology, која управља апликацијом Vozzi, каже да има два решења за повраћај новца. Један је аквизиција компаније од стране друге фирме, а други је покретање стечајног поступка и наплата свих из стечајне масе. Vozzi је продао око 40.000 пакета прошле године.

Према Гавриловићевим речима, у овом тренутку KOV tehnology, није у блокади, што значи да има могућности да се обештете они који су уплатили чланарину, а неће бити у прилици да користе услугу. Он оцењује да се из одговора директора фирме може закључити да добровољног обештећења неће бити.

- У том случају оштећени корисници могу да упуте опомену пред утужење фирми KOV tehnology са одређеним роком за исплату новца од, на пример, осам дана - објашњава Гавриловић. - Након тога ако се новац не уплати, не преостаје ништа друго него покретање судског поступка. Ситуација је ту чиста у правном смислу и пресуда ће гласити да новац мора бити враћен.

Међутим, уколико у тренутку изречене пресуде ова фирма буде у блокади или у стечају, онда ће оштећени морати да чекају да се намире из стечајне масе.

- Док год фирма није у блокади, а сада није, постоји шанса да се грађани тужбом наплате - истиче Гавриловић. - Ту неће имати трошак, јер је у питању потрошачки спор и не плаћа се судска такса. Свако може сам да напише и преда суду тужбу или да нађе адвоката који ће сачекати да свој трошак наплати када корисник буде обештећен.

ТРОШКОВИ ПРЕШИШАЛИ УПЛАТЕ

ИЗ фирме KOV tehnology која управља апликацојом Vozzi објашњавају да су трошкови услуга које су пружали корисницима превазишли обим уплата по пакетима, и да је пружено више од 12.000 асистенција у Србију и у иностранству.

- Свака од асистенција је била више стотина евра, што је одвело компанију у минус који не можемо да покријемо тренутно - наводе из фирме. - Нажалост, инфлација, неуспео покушај спасавања компаније са домаћим банкама, као и повлачење страног инвеститора, довели су до суспензије услуга.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve

Коментари (0)

СРБИ ЋЕ БИТИ ПОНОСНИ: Ево како се зове син Николе Јокића (ФОТО)