ЛЕПА ВЕСТ ЗА ВОЗАЧЕ: Укидају се ограничења брзине - на овим деловима ускоро неће "пљуштати" казне
ВЕЋ годинама уназад прекорачење дозвољене брзине главни је узрок саобраћајних незгода на нашим путевима, али и најчешћи разлог страдања јер су последице у таквим незгодама по правилу теже.
Јасно је да спорија вожња аутоматски значи мањи ризик, јер се при мањим брзинама углавном све завршава на материјалној штети и лакшим повредама.
Међутим, ограничења брзине на многим местима су најблаже речено нелогична и нису одмерена у складу са квалитетом и ширином путева, па се многим возачима дешава да несвесно мало јаче притисну гас и направе прекршај. Понекада заиста није лако возити брзином од 40 километара на сат на путу са две или три траке.
Таквих примера има много по читавој Србији, а у Београду су најупечатљивији на једном делу деонице унутрашњег прстена од Пупиновог моста до Зрењанинског пута и на Мосту на Ади. Тамо су ограничења постављена на 50 км/х, иако је реч о модерним саобраћајницама са широким тракама без пешачких прелаза и без неких ризичних укрштања или како то сручњаци кажу, конфликтних тачака. Наравно, полицијске патроле ту редовно вребају возаче и пишу казне за прекорачења брзине, али што се тиче обилазнице ка Зрењанину, изгледа да неће још дуго.
ДО ЗРЕЊАНИНЦА СА 80 НА САТ
Саобраћајни стручњаци објашњавају да се ограничење на целој деоници од Пупиновог моста ка Зрењанинском путу не може повећати док разделна ограда која физички раздваја саобраћајне траке у оба смера, не буде постављена читавом дужином пута.
Постављање разделне ограде започето је још пре две године, али је у међувремену дошло до застоја. У градском Секретаријату за саобраћај кажу да су радови прошлог месеца настављени и да су при крају. Преостало је да се заврши још само један део пута у дужини од 3.200 метара на коме треба поставити ограду, после чега ће и ту бити дозвољена брзина од 80 километара на сат.
Полицијске патроле, неким случајем, баш на том месту често знају да контролишу брзину. Међутим, смерови кретања на Мосту на Ади су направљени тако да буду физички раздвојени, а осим заштитне ограде са обе стране, у средини су и трамвајске шине. Нажалост, још увек се не зна када ће ограничење и ту бити повећано.
ДА ЛИ ЈЕ ОГРАНИЧЕЊЕ ОД 30КМ/Х У ЗОНАМА ШКОЛА ВАЖИ УВЕК?
Многи возачи се питају до ког времена важи ограничење у такозваним Зонама школе од 30 км/х, односно - да ли је нормално да оно буде на снази свих седам дана у недељи. Разлог за овакве недоумице је потпуно оправдан, с обзиром на то да школе не раде нон-стоп, а поготово не у време епидемије када се велики део наставе одвија на даљину.
Директор Агенције за безбедност саобраћаја Душко Пешић на то каже да ограничење брзине кретања у Зонама школе важи од 7 до 21 седам дана у недељи, али да је планирана промена и тог правила.
(Мондо)
Препоручујемо
АМСС УПУТИО АПЕЛ ВОЗАЧИМА: Киша успорава саобраћај, на појединим деоницама могућ и снег
18. 04. 2021. у 07:36
БАХАТА ВОЖЊА НА ПАРКИНГУ У НОВОМ САДУ: Залећу се колима, улећу у кривине (ВИДЕО)
04. 04. 2021. у 15:01
НОВЕ СВЕТСКЕ СИЛЕ УКЉУЧИЛЕ СЕ У СУКОБ У УКРАЈИНИ: "Две на страни Путина, две жестоко против Руса"
СУМЊЕ у подршку САД Украјини у случају победе Доналда Трампа на председничким изборима мучиле су све оне којима је циљ да се Кијев обрани од руске агресије. Трамп је победио и тек треба видети у ком ће смеру кренути његова политика, али сва та дешавања засенила су други важан однос у том, ионако компликованом, односу.
22. 11. 2024. у 09:14
РУСИЈА ПОСТАЛА ГЛАВНИ "ИГРАЧ" У ЕВРОПИ: Ово се десило први пут од пролећа 2022. године
РУСИЈА је у септембру први пут од пролећа 2022. постала главни снабдевач гасом Европске уније, преноси РИА Новости, позивајући се на податке Евростата.
21. 11. 2024. у 11:32
ДЕСИЛО СЕ ЧУДО: Кренули да му искључе сина са апарата, отац УЛЕТЕО СА ПИШТОЉЕМ у болницу (ВИДЕО)
ЛЕКАРИ су рекли да за њега више нема наде и наложили су да се искључи с апарата за одржавање виталних функција, али то његов отац није могао да дозволи, упркос томе што се младићева мајка, Пикерингова бивша супруга, сагласила са докторима.
21. 11. 2024. у 15:31
Коментари (0)