ГРАДЕ НАЈВЕЋИ РЕЧНИ ТАНКЕР: У Зрењанину 160 радника за чувену компанију "Шел" склапа из два дела брод дуг 135 метара и тежак 855 тона

Б. Грујић

15. 08. 2020. у 08:29

За потребе светски познате нафтне компаније "Шел", зрењанинско бродоградилиште "Бегеј Шипјард" гради највећи речни танкер на свету, дужине 135 метара и тежине 855 тона!

ГРАДЕ НАЈВЕЋИ РЕЧНИ ТАНКЕР: У Зрењанину 160 радника за чувену компанију Шел склапа из два дела брод дуг 135 метара и тежак 855 тона

"Бегеј Шипјард" има већ уговорене наруџбине / Фото Александар Блануша

Због огромних габарита биће рађен из два дела, а поринуће се у бродоградилишту "Шипјард Бомекс 4М" у Перлезу, негде између 15. и 20. септембра ове године.

На послу столећа, како истичу зрењанински бродоградитељи, ангажовано је 160 радника, који даноноћно раде, како би за наручиоца посла, нафтог гиганта, испоштовали уговорене рокове и испоручили танкер који ће служити за превоз течног, односно хемијског терета.

- Веома смо почаствовани што је светски бренд, какав је компанија "Шел" изабрала нас. Кажу да су се руководили препоруком, да као и увек, сарађују само са најбољима - каже директор бродоградилишта "Бегеј Шипјард" Марко Гудовић, уз напомену да међу ангажованим радницима на изградњи, од којих су сви из Србије, има велики број Зрењанинаца.

Највећи речни танкер има ознаку "Хелсинки ТР" и биће комплетно израђен од најквалитетнијег челика, по најсавременијим светским стандардима.

- Има много занимљивих детаља, које нажалост, како је уговором предвиђено, не смемо да откривамо, пре него што танкер не буде склопљен и поринут у воду - додаје директор Гудовић, фасциниран енергијом и стваралачким креативним потенцијалом запослених, који су ангажовани на највећем пројекту ове компаније, која истовремено ради на још неколико сличних, додуше мањег обима и капацитета, али исто тако значајних.

ФЕШТА НА ПОРИНУЋУ

За дан за који живе и марљиво раде, када два дела грдосије, највеће на свету, буду склопљена у највећи светски речни танкер, у зрењанинском бродоградилишту припремају велику фешту, уз велики број званица и гостију на високом, државном нивоу.

У зрењанинском бродоградилишту, иначе, у плану је и повећање броја запослених на 250, а радује чињеница да су готово сви радници некадашњег бродоградилишта "Бегеј" које је отишло у стечај 2016. године, ангажовани и имају сталан и сигуран посао.

Бродоградилиште "Бегеј" које је било у стечају, 2016. године купила је за 96 милиона динара компанија "Рубикон Шипинг компани" из Београда, која је новембра 2019. године постала власник и бродоградилишта "Бомекс", које је такође било у стечају. Иначе, како поносно истичу из зрењанинског бродоградилишта, тренутно у Европи не постоји компанија са већим капацитетом за производњу пловила.

ПРИМЕР УСПЕШНЕ ПРИВАТИЗАЦИЈЕ

Пословни подвизи зрењанинских бродоградитеља, најбољи су пример успешно спроведене приватизације, јер практично ниједан радник није остао на улици, а успешно реализовани послови са познатим светским компанијама, пример су како треба пословати и град Зрењанин вратити на стазу успеха, као када је био на пиједесталу економских гиганата у некадашњој Југославији и један од највећих индустријских центара.

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
НАЈЈАЧА СИЛА ЕВРОПЕ НА УДАРУ: Трамп већ запретио - Платићете високу цену!

НАЈЈАЧА СИЛА ЕВРОПЕ НА УДАРУ: Трамп већ запретио - "Платићете високу цену!"

ДОНАЛД Трамп изјавио је прошле недеље како ће Европска унија морати да плати "високу цену" јер није куповала довољно америчких извозних производа. Део европских економиста и банкара упозорава како би победа Доналда Трампа могла изазвати трговински рат који би затим "гурнуо економију еврозоне из спорог раста у потпуну рецесију".

06. 11. 2024. у 20:03 >> 20:04

Коментари (4)

АЛБАНСКА ХИСТЕРИЈА! Видели колико странци воле Србију и хвата их толика паника - да више не знају где ударају