БЕОГРАДУ је потребно 7.006 такси возила, која раде осам сати у току дана по принципу један аутомобил један возач, а предвиђено је и оснивање Одељења за мониторинг и контролу рада такси система.
Sve je to Ok!!!Ali pitam se gde je u celoj ovoj priči CarGo?????Zar je moguće da nije spomenut!!Zašto?Zabrsnjena tema,ili???Posla na taksiju zbog neregularnih sve manje,a studija diže potreban broj potrebnih taksista u gradu.Malo nelogično!!!!
Opet igra brojkama i statistikom!!!
Kobajagi novo zapošljavanje,povećan prihod od poreza i ostalih nameta.Socijalni mir!!!
Povećan broj u nelojalnu i neregularnu konkurenciju dovodi takvu taksi službu u bankrot?Čini mi se da je to i cilj ove studije,naručen od nekih tamo?,zna se i od kojih!!!
Netacna je duzina prosecne voznje, to bi bilo otprilike 600din prosek.450-500 je pravi prosekk.Cena je iz oktobra 2012 i zadovaljavajuca je kad ima posla.Trebalo bi povezati taksimetre u sistem i uvesti izdavanje fiskalnih racuna.
Ovo je 5 studija izvodljivosti koju smo platili a kao i prethodne 4 na žalost ce ostati mrtvo slovo na papiru...
U zemlji u kojoj se pravo NE primenjuje a sve više diplomiranih pravnika? koji ćute?
Slažem se sa principom oporezivanja svih branši po zaključku iz monitoring jer jedan sportraje godinama i to bi pokazalo da se pravnik mora sankcionisati?....
Monitoring o gradskom saobraćajnom preduzeću bi pokazala da ima višak šefova i ćata a manjak šofera i majstora...
Zanimljivo je da se monitorinzi forsiraju uprivatnom sektoru dok nam razbucavaju EPS.....
У ОСНОВНОЈ школи "Михаило Петровић Алас" данас је одржана свечаност поводом завршетка осмог циклуса акције "Ђачко паркинг место" и почетка нове сезоне забавно-едукативног програма "Ђаци вас моле, успорите поред школе", а у организацији Града Београда и ЈКП "Паркинг сервис" и сарадњи са 35 основних школа.
У ОСНОВНОЈ школи „Михаило Петровић Алас“ одржана је свечаност поводом завршетка осмог циклуса акције „Ђачко паркинг место“ и почетка нове сезоне забавно-едукативног програма „Ђаци вас моле, успорите поред школе”.
Aca
04.01.2021. 17:22
Sve je to Ok!!!Ali pitam se gde je u celoj ovoj priči CarGo?????Zar je moguće da nije spomenut!!Zašto?Zabrsnjena tema,ili???Posla na taksiju zbog neregularnih sve manje,a studija diže potreban broj potrebnih taksista u gradu.Malo nelogično!!!! Opet igra brojkama i statistikom!!! Kobajagi novo zapošljavanje,povećan prihod od poreza i ostalih nameta.Socijalni mir!!! Povećan broj u nelojalnu i neregularnu konkurenciju dovodi takvu taksi službu u bankrot?Čini mi se da je to i cilj ove studije,naručen od nekih tamo?,zna se i od kojih!!!
kiza D
04.01.2021. 17:47
Netacna je duzina prosecne voznje, to bi bilo otprilike 600din prosek.450-500 je pravi prosekk.Cena je iz oktobra 2012 i zadovaljavajuca je kad ima posla.Trebalo bi povezati taksimetre u sistem i uvesti izdavanje fiskalnih racuna.
Miki
04.01.2021. 18:31
Ovo je 5 studija izvodljivosti koju smo platili a kao i prethodne 4 na žalost ce ostati mrtvo slovo na papiru... U zemlji u kojoj se pravo NE primenjuje a sve više diplomiranih pravnika? koji ćute? Slažem se sa principom oporezivanja svih branši po zaključku iz monitoring jer jedan sportraje godinama i to bi pokazalo da se pravnik mora sankcionisati?.... Monitoring o gradskom saobraćajnom preduzeću bi pokazala da ima višak šefova i ćata a manjak šofera i majstora... Zanimljivo je da se monitorinzi forsiraju uprivatnom sektoru dok nam razbucavaju EPS.....