УСКОРО НОВ СИСТЕМ УЛАСКА И ИЗЛАСКА У ГРАДСКОМ ПРЕВОЗУ: Најављено померање апарата за оверу карте
ГРАДСКИ и приградски превозници добили су допис у коме се обавештавају да ће "Кенткарт" разместити апарате за оверу карата "ради уређења протока путника"
Градски и приградски превозници добили су од Секретаријата за јавни превоз допис у коме се обавештавају да ће "Кенткарт" разместити апарате за оверу карата "ради уређења протока путника у возилу".
Ипак, на основу овог обавештења, чини се да ће, када апарати буду размештени, организација уласка у возило и изласка из њега бити нешто другачија од најављиване, односно да се неће улазити искључиво на предња врата.
Јер, како стоји у допису упућеном превозницима, "Кенткарт" ће апарате разместити тако што ће у зглобним возилима валидатор инсталиран код других врата бити померен код првих, а онај који је код трећих биће померен код задњих. У соло возилима валидатор код средњих врата биће измештен код задњих.
Овакво размештање упућује да ће, уколико се валидатори из средине помере ка предњим и задњим вратима, улазак и овера карата бити и код предњих и код задњих врата.
Улаз на прва и задња врата
На основу овога изгледа и да ће путници бити усмеравани да излазе на средња врата где валидатора убудуће неће ни бити.
За разлику од Београда, правила уласка, изласка и овере карата заживела су, делимично, у Новом Саду. Многи путници, нарочито када нису гужве, улазе на предња врата, купују карту код возача или оверавају месечну и тек онда пролазе.
Има и оних који улазе на средња, па и задња врата, али исто, када уђе већина оверава карте код средњих или задњих врата. Не поштују сви ни правило изласка, има шверцовања и тамо, али очито је да се у Српској Атини у превозу знатно више поштују правила.
Систем претплатних карата мора да се промени
– Кључна је наплата карата, да новац који се запосленима исплаћује за ове намене буде директно уплаћиван за маркице и да не може да се искористи ни за шта друго. Када би се увело то правило, самим тим би више од 60 одсто путника имало плаћен месечни превоз и за решавање проблема неплаћања карата би остало оних тридесетак одсто - сматра Драго Тошић, директор Конзорцијума приватних превозника.
(Политика)
Препоручујемо
ВОЗАЧ АУТОБУСА РАЗБИО ШОФЕРШАЈБНУ БЕЈЗБОЛ ПАЛИЦОМ: Инцидент на Медаку (ВИДЕО)
15. 11. 2022. у 15:13
ШАПИЋ НАЈАВИО ЛЕПЕ ВЕСТИ: "Возачима у ГСП од јануара плата око 100.000"
22. 11. 2022. у 13:33
НАТАША ДНК ДУГУЈЕ 700.000: Не исплаћује зараде радницима - шта је поручила о проблему
30. 11. 2022. у 09:21
ДОСТА СРБА ЖИВИ ТАМО: Према истраживањима, реч је о НАЈНЕЉУБАЗНИЈЕМ граду на свету
30. 11. 2022. у 10:26
ВАЛЕРИЈ ЗАЛУЖНИ ДАО ПРОГНОЗУ: Ево када ће руска војска да пробије украјински фронт
НОВИ технолошки напредак током ратног времена спречиће озбиљније пробијање фронта дуж украјинско-руске границе до око 2027. године, изјавио је Валериј Залужни, бивши врховни командант Украјине и садашњи амбасадор у Уједињеном Краљевству, за „Украјинску правду“ у интервјуу објављеном 23. новембра.
23. 11. 2024. у 18:55
БРИТАНЦИ ОБЈАВИЛИ ЗАСТРАШУЈУЋУ МАПУ: "Орешник" може да стигне до било ког европског града за мање од 20 минута (МАПА)
БРИТАНСКИ лист "Дејли мејл" оценио је да би балистичка ракета "орешник" могла да стигне до било ког европског града за мање од 20 минута.
23. 11. 2024. у 15:58
"И ЗЕМУНЦИ СУ ГА СЕ ПЛАШИЛИ": Како је Бели постао Звер - прича о Сретку Калинићу
"КАЛИНИЋ је био звер од човека. Заправо, звер је блага реч" - рекао је тада Багзи, након чега је Калинић којег су чланови клана до тада ословљавали са "Бели" добио надимак "Звер".
24. 11. 2024. у 11:09
Коментари (4)