TAKSISTI NE VOZE S PERIFERIJE PREMA GRADU: Građani obodnih naselja nezadovoljni, taksisti odgovaraju - nema posla
AKO bi neko od građana sa šire periferije grada rešio da okrene broj taksi udruženja i od operatera zatražio vožnju, dobio bi isti odgovor - nemamo slobodno vozilo.

Foto N. Skenderija
S druge strane, iako taksisti uredno voze stranke do udaljenijih delova glavnog grada, retko ko se zadrži u tom naselju, zbog čega su pojedini žitelji prestonice posebno nezadovoljni jer nemaju način da se vrate nazad, naročito u "sitnijim" satima. Međutim, taksisti na ove primedbe imaju jednostavan odgovor, takva vrsta vožnje im se ne isplati.
- Pre nekoliko dana išao sam na proslavu kod drugara u Sremčicu sa društvom, na koju smo zajedno otišli taksijem. Žurka je trajala dokasno, a kada smo počeli da zovemo taksi da se vratimo kući, a svi živimo na Banovom brdu, nismo mogli da dobijemo nijedno vozilo. Zvali smo skoro sva taksi udruženja - kaže za "Novosti" Marko P.
Prema rečima Aleksandra Bjelića, predsednika Udruženja taksista Srbije, taksisti redovno primaju pozive za vožnju ka periferiji grada i uredno voze stranke do udaljenijih delova, ali se po završetku posla vraćaju ka gradu.
Retko ko se zadržava nakon što odveze stranku, jer tamo nemamo posla, možete da čekate i po dva-tri sata i nećete imati novu vožnju - objašnjava Bjelić za "Novosti". - Ako je, na primer, reč o Rušnju, Sremčici ili sličnim delovima grada. Ali, na Karaburmi ili u Zemunu, imate razloga da ostanete, jer ćete tu pre dobiti poziv. Taksistima se ne isplati da čekaju jer bi za to vreme negde drugde imali mnogo više posla, a ovako bi zaradili malo ili ništa.
Ranije je, kako nam priča Bjelić, postojala opcija da ljudi pozovu taksiste da dođu po njih.
Tada je taksista imao pravo po zakonu da na putu do te stranke uključi taksimetar. Međutim, pre nekoliko godina to je ukinuto, pa taksista na periferiji nema.
Da se ne zadržava na obodima grada, rekao nam je i taksista Zoran Z.:
Vozim stalno stranke ka daljim delovima, ali nikad nisam ostao tamo jer ne mogu da zaradim, jedino ako me na putu nazad u međuvremenu zaustavi neko da ga povezem.
SVE VIŠE POZIVA
DOBITI odmah slobodan taksi bilo gde u Beogradu postalo je baš teško, naročito u jutarnjim i popodnevnim špicevima. Situaciju dodatno komplikuju i vremenske prilike, pa tako kada su napolju vrućine ili kiša, šanse da će građani moći da računaju na vožnju drastično padaju. Kao neke od razloga zašto nema taksija, vozači ovog prevoza isticali su da sve više ljudi koristi taksi, da stranke ne poštuju satnicu, da nema dovoljno taksista...

SNIMAK SA PREVODOM NA SRPSKI Žestoka rasprava Trampa i Zelenskog (VIDEO)
U PETAK je u Beloj kući održan sastanak između američkog predsednika Donalda Trampa, potpredsednika Džej Di Vensa i Vladimira Zelenskog, a susret je prerastao u eksplozivnu i žestoku raspravu.
28. 02. 2025. u 23:12

BOMBARDOVANjE SR JUGOSLAVIJE NAJVEĆA GREŠKA U VOJNOJ ISTORIJI: Intervju - Janis Engolfpoulos, viceadmiral grčke mornarice u penziji
"NATO bombardovanje 1999. se često posmatra kao ključni događaj u međunarodnom sistemu nakon Hladnog rata, posebno zbog načina na koji je oblikovao geopolitiku, međunarodno pravo i odnose između NATO zemalja i Rusije, i ako bi bilo pojednostavljenje reći da je to direktan okidač sadašnjih konflikata, to jeste doprinelo dugogodišnjim tenzijama koje su evaluirale u današnju globalnu dinamiku".
01. 03. 2025. u 14:49

NISU GOVORILI 2 DECENIJE Oglasio se Miroslav Ilić o smrti Saše Popovića: "Dugo se nismo čuli, ali mi je žao"
"Nismo se jako dugo čuli, ali..."
01. 03. 2025. u 21:06
Komentari (12)