Пежо 308 караван 2.0 ХДИ 150 КС: Корак ка премијум сегменту (фото)
11. 11. 2017. у 22:40
На тржишту се појавио рестилизовани модел и технолошки унапређенији, спреман да одговори жестокој тржишној конкуренцији и све захтевнијим купцима
.jpg)
Пежо 308 караван 2.0 ХДИ
КАДА је пре само неколико година на тржиште излазио рестилизовани модел, обично се радило о једноставном "затезању бора" или "фејслифтингу" како су то саопштавали произвођачи.
Сада рестилизовани модел значи да се на тржишту појавио знатно унапређенији технолошки, али и дизајнерски модел, спреман да одговори жестокој тржишној утакмици и све, што је сасвим и нормално, захтевнијим купцима чији се укус али и навике, па и очекивања од тога шта им модерни аутомоил нуди, знатно изменио.
Овај модел "Пежо" је досад продао у 760.000 примерака и јасно је, рестилизацијом је хтео да сачува тржишне позиције до појаве сасвим новог наследника.
На први поглед је јасно да је "Пежо" наставио ка свом циљу - премијум сегменту. Аутомобил је "као лађа", велик, простран, изузетно складних динамичних линија. Материјали су врхунски, и немате утисак да се на било чему штедело.
У унутрашњости доминира нови већи "тач-скрин" екран без ког се нови аутомобили не могу ни замислити. И све што уз то иде од могућности конекције са "паметним телефонима", до све силе података, од навигације, читања СМС порука и бројних модерних чудеса савремене технологије. Наравно, у "Пежоу" се већ подразумева сјајан аудио-систем, аутоматска клима, па и амбијентално осветљење... Караванска верзија има пртљажник од 610 литара, односно 660 када се задњи ред седишта помери унапред, а када се обори добија се свих 1.775 литара.
.jpg)
На почетку продаје у Србији купцима су на располагању бензински турбо "пјуертех" мотори од 1.200 кубика са 110 и 130 КС, носиоци титуле Engine of the year трећу годину заредом у категорији од 1.0 - 1.4 кубика. Поред њих у понуди су и свима добро познати ХДИ мотори са 120 и 150 и 180 КС.
.jpg)
Ми смо на тесту имали модел 2.0 ХДи са 150 КС чија је просечна потрошња била око 4,1 литар на 100 километара (фабричка спецификација је 3,7 литара у просеку) и који емитује свега 100 грама CO2 по пређеном километру.
Почетна цена је 14.990 евра.
ПОДАЦИ
* 1.457 мм је висина
* 4.585 мм је дужина
* 1.863 мм је ширина
Bre
11.11.2017. 23:20
A ima li neki model 3,08 (zarez, naravno) za nas obične smrtnike?
Astra K je mašina za ovog Pežoa u svim segmentima.
@VASKE - Pezo je kupio Opel, do sada, opeli dizeli, manje zapremine imali su Fiat motore, sada ce verovatno ugradjivati Pezovljeve. Sa druge strane, Opelovi dizel motori vece kubikaze su GMS ( General Motorse ) Americki motori koji su najpokvarljiviji od svih motora te kategorije.
@VASKE - Bas nemas pojma, ne mozes porefiti Opel i Pezo, posto su u sustini to usti automobili, platforma i dizajn, potrosnja isl i odskora je Opel u vladnistvu Pezoa,. A vec nekoliko godina Pezo daje celu ligistiku Opelu. Mozes recimo da poredis sa pasatom, audijem ili renaultom, i tad Pezo i Opel su bolja opcija jer nemaju laznee softere i imaju pristojnu cenu i nije se desilo da poput pomenutih iz vw i Reno , PSA povlaci sa trzista milione automobila zbog ovog ili onog kvara.
Vi novinari ste cudo. Uvek kao "testirate" najskuplje modele. Zasto niste vozili taj benzinac od 1200 ccm?I sta znaci ono na kraju teksta: "Početna cena je 14.990 evra."? Prikazanog modela ili uopste...Pežo 308 karavan?
Коментари (4)