Пежо 308 караван 2.0 ХДИ 150 КС: Корак ка премијум сегменту (фото)

В. Н.

11. 11. 2017. у 22:40

На тржишту се појавио рестилизовани модел и технолошки унапређенији, спреман да одговори жестокој тржишној конкуренцији и све захтевнијим купцима

Пежо 308 караван 2.0 ХДИ 150 КС: Корак ка премијум сегменту (фото)

Пежо 308 караван 2.0 ХДИ

КАДА је пре само неколико година на тржиште излазио рестилизовани модел, обично се радило о једноставном "затезању бора" или "фејслифтингу" како су то саопштавали произвођачи.

Сада рестилизовани модел значи да се на тржишту појавио знатно унапређенији технолошки, али и дизајнерски модел, спреман да одговори жестокој тржишној утакмици и све, што је сасвим и нормално, захтевнијим купцима чији се укус али и навике, па и очекивања од тога шта им модерни аутомоил нуди, знатно изменио.

Овај модел "Пежо" је досад продао у 760.000 примерака и јасно је, рестилизацијом је хтео да сачува тржишне позиције до појаве сасвим новог наследника.

На први поглед је јасно да је "Пежо" наставио ка свом циљу - премијум сегменту. Аутомобил је "као лађа", велик, простран, изузетно складних динамичних линија. Материјали су врхунски, и немате утисак да се на било чему штедело.

У унутрашњости доминира нови већи "тач-скрин" екран без ког се нови аутомобили не могу ни замислити. И све што уз то иде од могућности конекције са "паметним телефонима", до све силе података, од навигације, читања СМС порука и бројних модерних чудеса савремене технологије. Наравно, у "Пежоу" се већ подразумева сјајан аудио-систем, аутоматска клима, па и амбијентално осветљење... Караванска верзија има пртљажник од 610 литара, односно 660 када се задњи ред седишта помери унапред, а када се обори добија се свих 1.775 литара.

На почетку продаје у Србији купцима су на располагању бензински турбо "пјуертех" мотори од 1.200 кубика са 110 и 130 КС, носиоци титуле Engine of the year трећу годину заредом у категорији од 1.0 - 1.4 кубика. Поред њих у понуди су и свима добро познати ХДИ мотори са 120 и 150 и 180 КС.

Ми смо на тесту имали модел 2.0 ХДи са 150 КС чија је просечна потрошња била око 4,1 литар на 100 километара (фабричка спецификација је 3,7 литара у просеку) и који емитује свега 100 грама CO2 по пређеном километру.

Почетна цена је 14.990 евра.

ПОДАЦИ
* 1.457 мм је висина
* 4.585 мм је дужина
* 1.863 мм је ширина

Пратите нас и путем иОС и андроид апликације

Коментари (4)

Opel je Pezovljev

12.11.2017. 10:22

@VASKE - Pezo je kupio Opel, do sada, opeli dizeli, manje zapremine imali su Fiat motore, sada ce verovatno ugradjivati Pezovljeve. Sa druge strane, Opelovi dizel motori vece kubikaze su GMS ( General Motorse ) Americki motori koji su najpokvarljiviji od svih motora te kategorije.

Petar

23.11.2017. 19:46

@VASKE - Bas nemas pojma, ne mozes porefiti Opel i Pezo, posto su u sustini to usti automobili, platforma i dizajn, potrosnja isl i odskora je Opel u vladnistvu Pezoa,. A vec nekoliko godina Pezo daje celu ligistiku Opelu. Mozes recimo da poredis sa pasatom, audijem ili renaultom, i tad Pezo i Opel su bolja opcija jer nemaju laznee softere i imaju pristojnu cenu i nije se desilo da poput pomenutih iz vw i Reno , PSA povlaci sa trzista milione automobila zbog ovog ili onog kvara.

Zoran

15.11.2017. 14:15

Vi novinari ste cudo. Uvek kao "testirate" najskuplje modele. Zasto niste vozili taj benzinac od 1200 ccm?I sta znaci ono na kraju teksta: "Početna cena je 14.990 evra."? Prikazanog modela ili uopste...Pežo 308 karavan?