Garaža čeka privatnika
21. 11. 2016. u 08:43
Problemi zbog nedovoljnog broja mesta za parkiranje u gradu na nišavi. Koje su mane prostora ispod TC "Ambasador"
Javno komunalno preduzeće "Parking servis" odustalo je od adaptiranja prostora ispod tržnog centra "Ambasador" u javni parking, pa je grad ponovo postao vlasnik podzemne garaže u Ulici Strahinjića Bana. Ovaj prostor, izgrađen pre više od dve decenije, ranije su koristile inspekcijske službe i Nišavski okrug.
- Prostor ispod "Ambasadora" je od grada preuzet na upravljanje 21. januara, sa ciljem da se stavi na raspolaganje vozačima. Deset meseci kasnije, "Parking servis" je objekat vratio lokalnoj samoupravi - kaže za pomoćnik načelnika Uprave za imovinu Miroslav Rajković.
U pomenutom JKP tvrde da od početka godine nisu uspeli da ispune neophodne tehničke preduslove, pa je ovakav ishod bio neminovan.
- Posle preuzimanja podzemne garaže u tržnom centru "Ambasador" je došlo do promene okolnosti na terenu, odnosno srušen je pregradni zid između parkinga i susedne prostorije, pa nije bilo moguće dobiti dozvolu za rad objekta koji nije prostorno ograničen. Isključivo to je bio razlog da odustanemo od ove investicije i prostor veći od hiljadu i po kvadrata vratimo gradu na upravljanje - objašnjava Jelena Nešić iz JKP "Parking servis" zašto je ova firma ostala bez mogućnosti ostvarivanja dodatnih prihoda od gotovo šest miliona godišnje, a građani bez velikog broja parking mesta u strogom centru grada.
Na kraju, po raskidu ugovora između grada i JKP "Parking servis" očekuje se da će lokalna samouprava uskoro raspisati javni poziv za izdavanje pomenutog prostora u zakup. Do tada, garaža ispod TC "Ambasador" neće biti u funkciji.
SINĐELIĆEV TRG
TOKOM poslednje decenije ne beše predizborne kampanje u kojoj jedno od obećanja nije bila i izgradnja nove garaže u Nišu. Prostor na Sinđelićevom trgu je najčešće "markiran" kao lokacija za parkiranje na više nivoa... Nažalost, ni deset godina od osnivanja JKP "Parking servis" ništa se nije obistinilo, a problem parkiranja se "rešava" korišćenjem nepopularnih "pauka", visokim cenama i ograničenjem ostavljanja vozila na 60 minuta u takozvanoj ekstra zoni...