Vučić: Zvezda je državni problem, dug preko 60 miliona evra!

B. CVETOJEVIĆ

13. 11. 2012. u 15:41

Održan sastanak članova Vlade Srbije i rukovodstva kluba iz Ljutice Bogdana. Vučić: Da pomognemo kako klub bukvalno ne bi nestao

DRŽAVA je preuzela rešavanje krize u Crvenoj zvezdi u svoje ruke. Večeras je održan sastanak čelnika kluba s predstavnicima Vlade Srbije na čelu s prvim potpredsednikom Aleksandrom Vučićem.

Razmatrani su načini na koji može da se rešava teška situacija, da se smanje nagomilani dugovi i da se pomogne Zvezdi da opstane.

- Crvena zvezda je problem za sve u državi i videćemo kako možemo da pomognemo da klub bukvalno ne bi nestao, a dužan je preko 60 miliona evra - rekao je Vučić gostujući na TV Pink pre sastanka.

On je istakao da "država nije formalni vlasnik", ali da razume značaj i Zvezde i Partizana. Vučić je između ostalog rekao i da postoje zinteresovani iz inostrantva koji žele da ulažu u srpske klubove, ali da su im najpre potrebne garancije države.

- Moramo da vidimo na koji način ćemo da izvršimo reprogram njihovih poreskih obaveza jer ne može da se dozvoli da oni ne plaćaju porez. Kao što plaćaju svi, moraju i oni. Pošto su ogromna dugovanja za porez, videćemo kako da napravimo određeni grejs period, pa da onda idemo s reprogramom tih poreskih dugova, da vidimo kako i gde možemo da pomognemo i na koji način da garantujemo onima koji žele da ulažu u naše klubove - rekao je Vučić.

DUGUJU I KOŠARKAŠKI I FUDBALSKI KLUBOVIPrvi potpredsednik Vlade Srbije Aleksandar Vučić izjavio je ranije danas da će država pružiti pomoć Crvenoj zvezdi i Partizanu ali i da će biti neophodno da se uradi reprogram njihovih poreskih dugova.
- I Zvezda i Partizan duguju mnogo za porez - tu mislim i na fudbalske i košarkaške klubove. Moramo da napravimo reprogram tih poreskih dugova - rekao je Vučić je novinarima u Nišu.
On je dodao da su Crvena Zvezda i Partizan velika imena ne samo na domaćoj već i međunarodnoj sceni, ali da su se iz različitih razloga, u koje u ovom trenutku ne želi da ulazi, našli u gotovo neverovatnoj situaciji - da su neki od najvećih brendova ovog dela Evrope pred gašenjem.
- Mislim da će država preduzeti ono što država može da preduzme - rekao je Vučić.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (133)

Zoran

13.11.2012. 16:22

@Bojan - Tebi Bojane i narodu neka pomognu oni koje ste drzali na vlasti dok nisu unistili i narod i drzavu. Vreme je prijatelju da se umijes hladnom vodom da be progledao i ti i ja i svi mi zajedno pa da vise nikad Srbi ne izaberu vlast evropskih demokrvopija.

Vlada

14.11.2012. 02:02

@Bojan - E moj Vucicu, sta ces da radis sa Prvom petoletkom nekadasnjim gigantom, Jatom, krecanom u Kucevu i jos gomilom firmi koje su nekada bile ponos ove drzave a i sire? Na ovaj nacin nagradjujes lopovluk ! Posten i vredan narod iz ovih firmi zlopati se po ulici, zaduzuje se, svadja se komsija sa komsijom zbog duga od 50 e, popisuju ljudima stvari iz kuca jer nemaju da plate ratu za kredit ! Ma znas ti to sve, moj glas i glasove mojih drugara neces vise dobiti, NIKAD !

realan

13.11.2012. 15:52

Nemoj ti Vucicu da pomazes Partizanu!!! Pa samo lud ne vidi sta u stvari hoces!!Opste je poznato koliko duguje Partizan (Neku sicu) i koliko duguje Zvezda (Pred gasenjem) ti tu hoces ako bi moglo da se otpisu Zvezddini dugovi,a ovamo kao pomogao si i Patrizanu!! Svi znamo ko je drzavni projekat!! Moj glas,a i moje porodice vise neces dobiti!!

Zoran Ilic

13.11.2012. 17:05

@realan - Ne mogu da verujem, dakle ako sam dobro razumeo tebi je fudbal i navijanje najvažnija stvar u životu? Čak toliko važna da se prema njoj odlučuješ za koga ćeš da glasaš, pa nekim ljudima treba oduzeti pravo glasa jer nisu dovoljno zreli i sposobni da se sa njim koriste....

e moj realni :(

13.11.2012. 17:09

@realan - Zato je KK partizanka duzan za porez kao FK Crvena Zvezda i NK Partizanka zajedno,to je covek pokusao da ti pojasni i objasni

NewBelgrade Crew

13.11.2012. 17:11

@realan - Hahahahahahahah smesniji komentar skoro nisam procitao....hahahahahahahahahahahahahahaha

Mo

13.11.2012. 20:22

@realan - Vracamo se u devedesete...nk zvizda duzna preko 70mil.evra, kk zvizdafmpxy duzan 17,5mil. evra, rk zvizda 5mil. evra, vk zvizda 1,5mil. a Vucic bi da vraca ali nezna gde bi poceo...Nisu to Vuciceve pare pa da on odlucuje kome da pomaze, a kome ne, gde su tu Radnicki N/K, Borac, Spartak, Metalac(V), Napredak, KK Vojvodina...Ako tako nesto pokusa treba prvo njega uhapsiti... u ovoj zemlji sve lopov do lopova.

Luiggi

13.11.2012. 16:13

Pa ucinite to tako po skotskome zakonu vrati te ih u najnizi rang kao Rangers i oni nisu placali porez

Jabre

13.11.2012. 16:32

Ispravno samo to isto bi zaslužili i drugi klubovi pogotovo manji koji su sa svojim radom dospeli u prvu ligu a ne sa novcem. Ako će država da im pomaže onda neka se pozabavi i sa upravama i sa tim ko je kriv za takvo stanje.

vladimir

13.11.2012. 16:37

Brand znaci imati fabriku koja proizvodi proizvod koji je vazan i koji svi kupuju u svetu.Koja omogucava da se zaposle hiljadu radnika.Nisu brandovi Crvena Zvezda i Partizan igrao se u Srbiji fudbal mnogo pre njih,ne predstavljaju oni Srbiju vec je to jos uvek lepo mesto za grupu ljudi da kradu.Recimo istinu ,ostavimo navijacke strasti po strani,sto bre ima drzava da pomogne fudbalu,neka pomogne onda i ragbiju,bocanju....Koja je razlika???

Sportista

13.11.2012. 16:40

Odlicno je sto Vucic zeli pomoci nasim najvecim klubovima.Srbija treba imati sto veci brend kada je sport u pitanju,a to moze samo preko Zvezde i Partizana !

13.11.2012. 16:53

Нек им помогне матична држава - југославија! партизан и петокрака, а Срби лудаци да им помажу... Скините петокраку и мењајте име па да размислимо!

dobro obavesten

13.11.2012. 16:56

Vlada da se okrene otvaranju novih radnih mesta a spasiti klub koji duguje 60miliona eura je smesno.Gasprom napusta fk CZ i tu nema spasa.

A zbog čega?

13.11.2012. 16:56

Koja je logika da opet narod plaća te propale klubove i te neznalice od fudbalera, kad će u svakom slučaju te pare da pokupe mafijaši. I zašto baš ta dva kluba? Kao oni su nešto mnogo bitni u evropskom fudbalu. Glupost najveća!!

Meda

13.11.2012. 17:01

Naravno da treba pomoci kako jednima tako i drugima ali onda treba i povecati kontrolu njihovog poslovanja u svakom smislu,jer kako Partizan i Zvezda imaju da daju ogromne plate kako sportistima tako i radnicima koji nisu sportisti a u takvim su problemima da se cak spominje i gasenje...

Slobodan

13.11.2012. 17:13

Sram te bilo, trpas pare u KKCZ i u FKCZ nemilice kao da su to tvoje pare i sad ces kao njima da pokrijes dug od 40mil.evra a Partizanu mozda par miliona i onda je to kao isto.Zato i jesmo najgora drzava u Evropi jer se ovde lopovima (ovde mislim na KK i FKCZ) pomaze i otpisuju se dugovi dok onaj ko radi postene i ne pravi milionske dugove nedobije nista.Tako da se u ovoj drzavi neisplati biti posten.Sramota me je kao Partizanovca sto KK dugujeza porez ali drugima je otpisano 14,000,000 E dug

Branko

13.11.2012. 17:58

@Slobodan - A kad je partizanu i fk i kk trpano do juce milioni eura i otpisivani dugovi nisi se bunio a sad lele.Vucic je bar rekao da ce i partizan da dobije sto do juce sa Zvezdom nije bio slucaj samo partizan i partizan za Zvezdu su samo bile predvideni napadi na nju i njene clanove i bezbroj negativnih napisa.A sto se tice kk njima niko nije otpisao dugove kao fk i kk partizanu vec je sposobnost Covica ili damu oni koji potrazuju pare oproste deo a deo cekaju ili duze da cekaju kompletna potrazivanja .

Pedja

13.11.2012. 19:27

@Slobodan - Branko,nisi u pravu. Zvezda je dobijala i od prosle i od pretprosle i od svake vlasti jos od `45. Isto kao i Partizan. Tome se mora stati na put,nije drzava rupa bez dna. Znate svi da kukate kako smo prezaduzeni,pa super,hajmo da smanjimo dug tako sto necemo bacati novac u rupe bez dna kao sto su SDP i SDCZ,nego ih lepo privatizovati,ili pustiti da traju koliko mogu,pa nek se gase,ako nisu u stanju da namaknu sebi novac (sponzori,prodaja igraca,karata i sl.)

Nikola

13.11.2012. 21:08

@Slobodan - Slobodane Zvezdi nije otpisano 14.000.000 duga vec je Zvezda u stecaju,a ti kao kompleksas kao to ne znas..

Milijan

13.11.2012. 17:29

Sport jeste veoma važan i klubovima treba svakako pomoći, ali pre svega videti ko vodi te klubove. Zaustaviti ružno ponašanje dela "navijača", i omogućiti da svaki navijač može slobodno, bez straha, sa obeležjima kluba, da navija za svoj klub. Očigledno da i u velikim klubovima ima mnogo problema.

NewBelgrade Crew

13.11.2012. 17:30

Dovesti drzavne revizore u klubove i kad urade svoj posao prodaja tj. privatizacija klubova je jedina prava stvar, jer dok su oba kluba pod drzavom tu ce stalno biti borba za vlast u njima za novac koji se uzima iz njih a nista se ne ulaze u iste..

krsma

13.11.2012. 17:34

kakva pomoc,ako si krenuo sa hapsenjem onda nastavi redom da trpas u zatvor te pijavice pogotovo ove iz Ljutice Bogdana.Ovi iz Humske su mnogo skolovaniji pa ce to teze ici

Pedja

13.11.2012. 19:24

@krsma - Djuric skolovan!? Nemoj me zasmejavati. Jesam navijac Partizana,al ovo je vec humor..ne znam za ostale,ali Djuric je daleko od pismenog..

Apiss

13.11.2012. 22:06

@krsma - @Krsma pa mili brate koga je on uhapsio skoro ce godina na vlasti i non stop prica o hapsenju.Mozda ce prvo tebe a za ove sto treba cisto sumnjam.

krsma

14.11.2012. 18:22

@krsma - pa u tome i jeste sva tragedija srpskog fudbala sto je Djuric skolovaniji od Ganaca-dno dna!

Беба

13.11.2012. 17:40

Наравно слажем се да треба помоћи.Али исто тако треба да се помогне и грађанима Србије...

Partizan

13.11.2012. 18:34

Treba pomoci a najveca pomoc bi bila kd bi se svi politicari povukli iz sporta i pustili strucne ljude sportiste da rade svoj posao a politicari da se bave politikom. Treba li da nabrajam Djilas KSS, Jeremic TSS, Antic upravni odbor Crvene zvezde, Ruzic u partizanu itd. Nije ni cudo sto nam je sport pao na niske grane.

Razum

13.11.2012. 18:47

Sta pricas ti, crni Vucicu??? Kako moze Partizan, koji duguje bar 20 puta manje od crvene z. da bude u istom kosu sa njom??? To mu dodje isto, kao kad su Tadic i Dacic kod UEFA urgirali za licencu i jednima i drugima, a Partizanu ona uopste nije bila dovedena u pitanje! Ako cete njima da poklonite 60 miliona evra, onda dajte i Partizanu toliko, a ne da ovde manipulisete sa narodom. Postuj ti lepo zakon, pa ko je za stecaj i bankrot, neka ga to i zadesi, a ostale pustite da normalno zive...

Miodrag Sulejic

13.11.2012. 19:17

Dali je to onaj isti partizan koji ne dozvoljava svojim igracima da igraju za olimpiski i omladinski ti Srbije da ne moraju ne bi ni za prvi tim.Kako rekose grobari oni su evropski tim ,pa nek od njih i traze pare!

Pedja

13.11.2012. 19:22

Drzava ne treba da pomogne ni jednima ni drugima. Ok je pomoc tokom krize,par godina,ali nasi klubovi zive od pomoci,a to je nedopustivo. Dokle god je tako,bicemo losi i ocajni.

Raca Vracar

13.11.2012. 19:31

Realno oba kluba su kroz svoju istoriju postali simboli ove zemlje , u neku ruku ambasadori . Za ovu situaciju nisu krivi klinci koji trče za loptom , već svima nama znano odgovorni su eksperti iz dosadašnjih struktura vlasti , koji su se igrali sportskih strućnaka . Za svaku pohvalu je inicijativa Vučića da se pomognu oba kluba , pogotovo što je svima poznato na čijoj strani su njegove simpatije . Svi želimo da opet gledamo kvalitetne svetske timove kod nas u gostima.

Dusan

13.11.2012. 19:42

Za Slobodana,o cemu ti pricas ko radi posteno i sam znas da je partizan u zadnjih 10 godina zaradio 100 miliona evra a duzni su preko 30 miliona toliko o postenom radu partizanovaca.treba pomoci ali isto i treba osuditi lopove koji su pokrali pare a zna se ko su oni i da vrate sa kamatom.

Mišo

13.11.2012. 19:48

Prvo treba videti ko stoji iza tih klubova , i koje te klubove doveo na ovako niske grane. Omogućiti navijačima da bezbedno dolaze na stadione i navijaju za svoje simpatizere. Tek tada se može pomoći u celini sportu , a ne samo Zvezdi i Partizanu.

Pirke

13.11.2012. 19:53

Kada Radnicki pre 3 godine nije imao da plati autobus ne za navijace nego za igrace drzava nije pomogla!

BaneF89

13.11.2012. 19:58

Pomozite svim klubovima... U srbiji postoje mnogo klubova ne samo partizan i zvezda........ Dokle vise sve da ide Beograd dokle !

dejan

13.11.2012. 20:20

Ma zasto ih pomazes? Zasto pomagati lopove i kriminalce!! ej bre ! Kome je jos danas bitna Zvezda i Partizan! Ljudi su na ivici bede ti pomazes olos i propalitete!! Ovo ti je veliki minus za buduce izbore! Razmisli jos jednom!

bojan

13.11.2012. 21:20

Pomozite tako sto cete promeniti vlasnicku strukturu kluba,Zvezda mora dobiti gazdu da bi krenula napred,ne zezajte se vise,red bi se cekao za kupovinu Zvezdinih akcija!

jale

13.11.2012. 21:25

Zvezda je život sve drugo su sitnice. Znam da i gdin. Vučić tako razmišlja, ali dok ne ode i Vesić i ne urade se sistemske promene, ništa od svega toga.

Žandarm

13.11.2012. 21:27

A zašto bi Zvezda ili Partizan bio moj problem ili problem bilo kojeg običnog građanina. Država treba da se pobrine da se uhapse svi oni koji su doveli Zvezdu i Partizan tu gdje jesu, a ne da novac običnih građana daje nekim novim budućim kravatašima koji će ponovo iz početka da se bogate na račun klubova. U ostalom imamo svijež primjer, zamrzavanje kluba na tamo neki FK Pofalići naprave fuziju sa propalim klubom uzmu ime i grb...

Darko

13.11.2012. 21:27

Njbolje je da drzava plati taj dug parama iz budzeta. Tako ce se stvoriti pretpostavke da dodju novi ljudi koji ce za par godina dovesti klub u istu situaciju u kojoj se nalazi danas. Tako da ce u krajnjem slucaju mafija biti na dvostrukom dobitku, Zvezda na nuli a gradjani u debelom minusu. Vucicu, cekamo da uhapsis prvog tajkuna, dosta je prazne price...

fočaKMK

13.11.2012. 22:33

@Darko - Slazem se u potpunosti. Vracanje duga je finansiranje kriminala, samo u aps i vracanje para klubu ood svih o vih sto su ih iz njega i uzeli. Ma kao sto je uradila Rusija, s tim sto mi treba i da zatvorimo kriminalce, a ne samo da primoramo da vrate dug. Ovo je idealna situacija da se posalje poruka da je lopovluk kratkog daha.

TUGA

13.11.2012. 21:45

To sto su oni iz bivisih i sadasnjih uprava Partizana i Zvezde jeli i pili mi sada da placamo. Isli po hotelima i placali sojke i pevaljke, ti ludi narode sada placaj. Moreeeeeeeeeeee motku u ruke...

Vojislav

13.11.2012. 21:50

Ja sam zvezdas ali ovo sto Vucic govori je pogresno i nekorektno prema hiljadama onih koji tesko rade i jedva sastavljaju kraj s krajem. Zasto bi drzava pomagala Zvezdi ili bilo kom klubu koji je preplacivao svoje neuspesne igrace i funkcionere?. Zasto ja kao gradjanin moram kao poreski obveznik da trpim posledice rasipnistva fudbalskog kluba CZ il Partizana ili bilo koga drugog. Igraci su kao manekeni, voze skupe automobile, luduju..., a Vucic bi sada da im jos i pomaze?! Da li je nadlezan?

Misko

13.11.2012. 21:51

Gospodine Vucicu znam koliko ste veliki zvezdas i kako prilazite svim problemima. Molim Vas da izdvojite malo svog vremena i da se pozabavite situacijom u Crvenoj Zvezdi kako bi se stvari dovele u red. Verujem da i tu ima mnogo informacija koje mogu da pomognu u borbi protiv korupcije. Posrtanje FK Crvena Zvezda je simptomaticno jos od 2005. odnosno od dolasa Dragana Stojkovica pa preko svih ostalih predsednika i clanova uprave. Sto pre stvari moraju da se menjaju.

Raša

13.11.2012. 22:56

@Misko - Tako je od Dragana Stojkovića Pixija. On je prodao jako puno fudbalera odjednom a posle njega u kasi je ostao veliki minus umesto plusa. Niti igrača niti para. Kako je to bilo moguće. Potom je brže bolje pobegao iz zemlje i tek posle se pojavio na Rolan garosu u Parizu a potom je došao i u Srbiju na kratko. On je velika enigma kada je u pitanju poslovanje CZ....

Zoran

13.11.2012. 21:54

Vucicu,nismo te izabrali da drzavnim parama pokrivas manjkove koje su napravili lopovi,nego da vodis drzavu.Zvezda,Partizan i ostali uopste nisu drzavni problem.Ima mnogo vaznijih problema koje treba resiti,a umesto da pomazes lopove bolje ih pohapsi dok je jos vreme.Treba ispitati kako su uopste uspeli da naprave tolike gubitke,pa kad vrate pokradeno onda videti sta dalje.I da znas,Vucucu,ja kao navijac Partizana vise ne glasam za tebe,a ti razmisli zasto.Toliko.

Локал патриота

13.11.2012. 22:02

А Војводина,Раднички Ниш,Раднички КГ,Спартак,Земун,..... Не постоје јел?

дембелија

13.11.2012. 22:09

Звезда је увек била режимски клуб што и ово потврђује.Нека пропадне.Кадаје толико фирми који су хранили породице пропало,нека пропадне и звезда од које нема никаквекористи.Нека и њу купи неко за 1 евро и преузме обавезе.

posteno govoreci

13.11.2012. 22:30

mozda covjek ne misli na vracanje dugova...vec na stecaj...kao Rendzers ili Fiorentina i Parma...pa Jovo na novo...kad bi vratili dug, to bio automatski bio poziv ljudima iz Partizan da urade istu stvar, tj da se zaduze uzmu sebi pare...a narod nek gladuje...

Plavi

14.11.2012. 00:14

@posteno govoreci - Ne mogu svojim ocima da poverujem dok sam citao ovo od gosp. Vucica, da on koji se zakleo pred narodom da ce da se bori protiv kriminala-korupcije sada HOCE da pomaze istim koji su pokrali drzavne-narodne pare i doveli klubove u kolabs. Pa neka propadnu. Za taj novac treba finansirati proizvodnju koja donosi koristi, koristi za svo drustvo kroz proizvodnju i porez a ne "masnu gusku podmazivati"

Zakon

13.11.2012. 22:38

E pa nije drzavni problem! Deo te drzave je i bar 50% naroda koji ne navija za nju i bilo bi nemoralno otimati im pare zbog spasavanja nakaze od kluba!

Dragan bgd

13.11.2012. 23:33

@Zakon - Ne znas ti nista,koji 50 % navija za vas,najmanje dve trecine Srba navija za Zvezdu.Ako vec pricas o kolektivnim param,uz pomoc zutih vi ste prisvojili stadion JNA,koji je vlasnistvo svih nas,danas VS-vojske Srbije kapiras.Plan zutih i SPS partizanovaca i jeste napravljen da se u narednih 10 godina Zvezdini trofeji stizu po bilo koju cenu i to se vidi.Pljacka Zvezde na sve strane.Nece jos dugo,samo da Vesic i zutaci odu iz Zvezde a na putu su i kraj agonije i zelje glodarske da se Zvezda unisti.

Tasa

13.11.2012. 22:42

Zasto da drzava pomaze lopovima? Svi od reda tamo imaju po hiljadu puta vise nego gradjani Srbije. Ako hoce da igraju fudbal neka ga sami finansiraju. Gradjani su im napravili stadion. Kad ce da ga plate gradjanima Srbije? Koliko novca dobijaju fudbaleri i posebno treneri? To je sramota. Ne treba pomoci ni na koji nacin. Neka Zvezda nestane, pa sta?

vladimir

13.11.2012. 22:59

Pa sta ako je brend.Propalo je toliko velikih brendova i hiljade radnika ostalo bez posla.Ako doticni nema sta da radi a ocito nema nego samo fingira afere a ni jednu nesme da otvori.Ako pukne koalicija treba da pukne na fudbalu to je najbezbolnije.Ovolika briga za lopove jos nije vidjena ali ovo je zemlja cuda.

Stanko M.

13.11.2012. 22:59

Treba im pomoci, a u medjuvremenu pohapsiti odgovorne za stanje u kojem se nalaze ovi klubovi!

Bojan

13.11.2012. 23:01

Kako vas vise nije sramota!!!!! Zar u ovoj zemlji postoje samo Zvezda i Partizan!!!!!!

vladimir

13.11.2012. 23:08

Pa jesmo li te za ovo izabrali g.Vucicu.Da brigas o Zvezdi a nama rade o glavi i Evropa i ostali oko nas.Zasto da se daju narodne pare da se spasi Zvezda.Od nekoga treba uzeti te pare. Ja nedam jer navijam Za Partizan onaj za OFK itd.Nisam te birao da dajes moje pare Zvezdi tj onima koji su pokrali neka vrate.Ali sa druge strane kad ne vracaju razni Miskovici itd sto bi i Dzaja i ostali.

Dragan

13.11.2012. 23:09

A zašto ne bi Partizan, C. Zvezda i ostali klubovi u svim sportovima koji imaju finansijske probleme mogli biti prodati nekome ko ima novca i onda više ne bi bili državni problem? Nedavno je donet Zakon o sportu koji tako nešto dozvoljava, a po tom zakonu novi vlasnici klubova ne bi mogli da postanu i vlasnici stadiona i sportskih hala koje ti klubovi koriste jer je to državno vlasništvo. To je urađeno svuda i u EU i u Rusiji i donosi dobre rezultate tim klubovima.

Dragan bgd

14.11.2012. 03:09

@Dragan - A sta mislis imenjace,da im je bas to bila namera,da srozaju Evropskog i Svetskog sampiona i neko ga kupi bud zasto a on upisan zlatnim slovima u UEFA I FIFA.Glodar si ti ,ne znas.

Atina

13.11.2012. 23:12

Drago mi je da je država uzela da ispita rad rukovodstva Crvene Zvezda, da ukoliko je bilo malverzacija da krivci budu kažnjeni. Drago mi je da Aleksandar Vučuć zaista želi da iskoreni korupciju i kriminal u našoj državi, i da je ozbiljno pristupio ovom problemu. Trebalo bi ispitati rad i u svim klubovim i da dođe do smene predsednika u Crvenoj Zvezdi.

phantom

13.11.2012. 23:12

jale sine , ako je zvezda život ,nek' ti onda ona da sutra da jedeš,i tvojoj deci ako ih imaš...a za sve ostale sitnice nek' se pobrine g.Vučić....

jale

14.11.2012. 16:19

@phantom - Gospodine Phantom, za Zvezdu sam emotivno jako vezan, ka uostalom i svi Srbi. Oženjen sam, imam dece i verujem da će se gospodin Vučić pobrinuti da mladi i školovani ljudi dobiju posao a ne kao do sada što smo sa diplomom mogli ili preko ili umesto toalet papira.

crno beli svet

13.11.2012. 23:16

Ja bi pohapsio prvo novinare sto su pre oko pola godine objavili da dug zvezde ne prelazi 30 miliona, zatim bih uhapsio onog sto je napisao taj clanak i prosledio redakcijama, gospodina savetnika, pa dalje tim redom...bas tim.

vladimir

13.11.2012. 23:17

U normalnoj zemlji a imamo primer Skotske gde Klub star 120 god Glazgov Rendjers iz istih razloga otisao u Drugu ligu.Viseatruki prvak Skotske vise nego Zvezda pa nikom iz vlade nije ni palo na pamet nista slicno.Ali u zemlji cuda moze i ovo .Sta jos ovaj covek nece da odlucuje i otvara tj ubira jeftine politicke poene.Veliko je biracko telo zvezde pa mi je razumljivo.Ali je jos vece ostatka fudbalske srpske nacije moj Vucicu.

Neutralan

13.11.2012. 23:22

Svi klubovi su u dugovima.Ako su pametni nekaikoristepriliku.Nije Zvezda "Državno det",a ostali siročad.Navalite dok se dele pareeee!!!!!

kondor

13.11.2012. 23:32

Dusane , ne pisi neistine , prvo Partizan nije zaradio 100 miliona evra kako ti napisa i nije duzan 30 .miliona evra . Sto su Zvezdu pokrali kada je imala ogroman kapital i kada su mafijasi dolazili u Zvezdu sa oruzjem da uzimaju pare , sto to ne napisa , kada tako sve znas o Partizanu . Jadna tvoja Zvezdica ostade gola do koze i sada narodi moraju vracati ono sto mafijasi iz Zvezde pokradose . Srami se svoga komentara Partizan i Zvezdu ne mozes da trpas u jedan kos .

Aca Strahinic

14.11.2012. 00:47

@kondor - Naravno da ne moze. Zvezda je u kosu evropskih i svetskih prvaka. Za kos u kome je Partizan, jos ne postoji definiicija.

sishke

13.11.2012. 23:33

slozio bih se sa vecinom komentara,ponasali se bahato arcili ne zaradjene pare, asad narode pomagaj,i ja sam duzan 6200 evra ,vucicu pomozi !

vladimir

13.11.2012. 23:33

Cim se angazovao najmocniji covek znaci da je stvarno ovo drzavni problem.Dajte ljudi da odvojimo od usta po 10 eur i neka bude smodoprinos pa da se najvece blago i najvaznija institucija u Srbiji spasi.Ovako zabrinut izraz lica coveka nisam video nikad na politickoj sceni .

gavis

14.11.2012. 08:51

@vladimir - Ja bih prije da se odvoji tih 10 eura za ljude koji su bolesni i kojima su potrebne razne transplantacije koje ne mogu da plate,a zivoti su im ugrozeni. Kakvi klubovi,ako nemogu sami da se finansiraju i treba da se ugase. Ne treba narod da placa njihov luksuz i astronomske plate.

kaurin

13.11.2012. 23:34

Vucicu kralju! Zvezda je istitucija koja mora da postoji u bogatstvu i siromastvu,zato drzava treba da stane iza svakog problema jer ja to najbolji klub na Svetu.Postaviti prave ljude da vode klub, koji ga pre svega vole a ne bivse propale fudbalere i bizismene koji ni izgledom ne mogu biti to a kamoli inteligencijom.Vucicu verujem u tebe!!!

Lana

13.11.2012. 23:36

Zvezda je zivot ,ostalo su sitnice! Vucic je veliki Zvezdas, on bi mogao da pomogne Zvezdi da stane na noge.

zvezdaš

14.11.2012. 11:06

@Lana - Dosta je bilo "šminkanja mrtvaca"! Crvena zvezda je prestala da postoji 1992. kad je nestala država u kojoj je stvorena. Rasprodana je trofejna generacija, posle toga na njihov račun je krčmljen i sav stečeni ugled, u čemu i legenda Džaja ima debelo umešane prste. Partizan je nešto kržljaviji sijamski blizanac i vreme je da se "isključe aparati" i preminuli blizanci dostojno sahrane. Stadione rekonstruisati, formirati nove klubove na zdravim osnovama, i krenuti u budućnost.

Dragan

13.11.2012. 23:55

Zasto bre da drzava pomaze Zvezdu ili bilo koji drugi klub, pa to su bila vazda mesta za drpanje. Neka drzava bude pravicna i neka prisili one koje su uzimali da vrate pare Zvezdi, neka im proda kuce, stanove, luksuzna kola i dug e biti lako namiren. Jeste li culi da je negde, neka drzava "vadila" neki klub? Drzava ne brine za radnike od koje je napravili sirotinju, a nalazi za shodno da brine o Zvezdi! Stvarno preterujete i ako mislite i na moje pare koje dajem drzavi - nemojte to raditi.

Novi Sad

14.11.2012. 00:07

Drzavni projekti opet otimaju. Da Bog da sve pare koje dobiju od drzave potrosili za lekove bruke jedne sa Topciderske cuke.

Bole

14.11.2012. 00:40

Izgleda da ovde mnogi koji komentarisu nisu dobro procitali tekst,nije samo Zvezda prezaduzena vec i Partizan a ko zna koji jos klubovi oni zive i rade na racun cele drzave neplacajuci porez a poseduju citav buljuk firmi koje se bave cak i uvozom robe.Najbolje da ih ugase ili prebace u zadnju ligu.

aaaa

14.11.2012. 07:24

@Bole - partizan ima 2000000 poreza,a zvezda 10 puta vise,tako da nije morao vucic odje da se vadi nista...partizan je morao da pomene da nebi izgubio neki glas,ciganka jedna

mi

14.11.2012. 01:03

U ovoj zemlji dembeliji bi mnogi hteli da nemaju nista osim mozda kafana i prcvarnice-kafici , ovaj narod nista drugo nezna , kad nema posla umesto da se bavi nekim sportom ili da se interesuje za sport vi bi dzonjali po ceo dan u nekom cumezu od kafane......dok u demokratskom svetu narod podrzava svoje klubove vi se "takmicite" u tome da unistite i ovo malo sto imamo od klubova , takvi ste pakosni i prema komsijama ako imaju lep dom ili nova kola, tipicno srpska posla , zato i jesmo najgori !

Milivoje Spasojevic

14.11.2012. 02:04

Mesec dana trzim da KUPIM lek za majku NEMA, privreda,prosveta sve trulo al fudbal je na prvom mestu gde smo to krenuli?

Dragan bgd

14.11.2012. 03:18

Hahaha...Glodarijo,dzabe visite ovde,otisao jeVesic i naivni Lukic.Gotovo je,sto ste opljackali,opljackali.Vi koji ovde bulaznite o CZ kao drzavnom projektu,je obmana,partizan je drzavni projekat,sto se i vidi ko su mu sponzori i u kolikoj meri.Ovu vrstu polemike necu vise da vodim sa neinformisanim,zaludjenim glodarima,jer vi ne razumete a lazete,varate i spletkarite.Ja sam nocas budan od srece sto nema vise Vesica i ostalih

alex

14.11.2012. 11:05

@Dragan bgd - a ko je vama sponzor,ko?da nisu slucajno svratili kod vas ili vam je drzava to zavrsila kao sto je uvek i stajala iza vas,cim ste ostali bez toga evo rezultata,ugasili bi ste se,mali ste,jadni i nesposobni,zivite samo i osvajate trofeje kad vas drzava gura,zato ste i umisljeni pa ste sad plakali kao devojcice kad vas drzava nije gurala

Djordje

14.11.2012. 04:08

Jes sad pitaju za pomoc od drzave..A sta je sa onima sta su na celu C.Zvjezde dje su pare od kupoprodaje igraca,ulaznica sponzora...sramota me je da slusam vise lopine ove sta iz Zvjezde sta iz mog voljenog kluba Partizana...Imaju li ove vlasti oci pa da pohapse sve odgovorne i da se krene ispocetka...Toliko gladnog naroda ima u napacenoj mojoj Srbiji a oni hoce da pomognu krimancima iz oba kluba..e stvarno nemam rjeci...Tuga

STARI

14.11.2012. 05:36

Država netreba nikome da pomaže na taj način, Pa zar opet pomažemo razvijanje kriminala. Da li će to i kada prestati? Neka propadnu, neka nestanu svi takvi.

sone 91

14.11.2012. 06:13

vucic je sam, gde ostali tadic,dacic nikolic ljajic,dodik karadzic, gostuju, gostuju kod djurica taksiste, aco samo napred delije su uz tebe

Pera, Mika, laza

14.11.2012. 07:37

Pa tražite od Džajića pare. Šta više od ljudi tražite. Da pomažu manekene koji voze besne automobile i slično, dok običan čovek ide go i bos. Sramota.

gago

14.11.2012. 07:39

И драги звездаши,ко је сад пропали "државни пројекат но.1"?!

obavesten

14.11.2012. 07:52

E tako to bude kada se da nepismenim fudbalerima da vode klubove i koji gledaju samo svoje licne interese i rade za menadzere i provizije a ne vode brigu o klubu. Ne mogu ljudi bez osnovne skole i kupljenim diplomama srednjih skola da vode milionske biznise jer fudbal je odavno biznis a ne sport. Kako u Zvezdi tako i u ostalim klubovima.

viktor

14.11.2012. 08:11

Dodvoravanje navijacima, za glasove, jel se blize vanredni izbori. Ovaj samo prica o hapsenjima, aferama, a nista od toga ne radi. Uhapsili su samo par onih koji su finansijski pukli pa nemaju da plate reket. Kakva pomoc i partizanu i zvezdi, u kojima je zaposleno po par stotina radnika, sto ne pomazete posrnule gigante gde hleb zaradjuje i po par hiljada radnika

tex viler

14.11.2012. 09:11

koja auto-golchina Vuchica,strasno,mislim u politickom smislu..upropastice SNS sa ovim sto radi

zvezdaš

14.11.2012. 10:52

@srki - Ako zaista želi dobro Srbiji, Vlada treba da proglasi bankrot i raspusti Brozove blizance, da umesto njih obnovi Srpski soko i Dušan Silni, da blizance spusti u dva ranga niže takmičenje, da se svi skupa pročistimo od nataložene prljavštine u fudbalu. Za to vreme, dok se ne vrate u elitu, rekonstruisati stadione i dati tako šansu za osnaživanje Vojvodine, Radničkog iz Niša, Slobode iz Užica, Radničkog KG, Napretka, Mačve...

robin hud

14.11.2012. 14:06

@srki - @zvezdas. ti si vidim VELIKI zvezdas ! pogotovo si to dokazao sa ovim malim "z" ! a pravo da ti kazem bilo VAS je u posljednje vrijeme i previse takvih "zvezdasa" sa malim "z" ! vrijeme je da se malo "opustite" posto ste previse radili "u korist" Partizana, pardon Zvezde ! :-)

Probili smo dno, presli smo u drugu dimenziju

14.11.2012. 10:40

Sta ima drzava sa zvezdinim dugom, STA?? Ko tebi daje za pravo da raspolazes drzavnim sredstvima van zakonom utvrdjenom budjetom?? Do sada si izdvojio oko desetinu miliona € za kk, vk, rk i fk zvezde, ali za ovih 60 milki te ipak uhvatila prpa pa izlazis u javnosti. Jos se javljaju ovde delije koji to i podrzavaju a rade za minimalac ili nemaju niti posao niti perspektivu za buducnost, cija ce deca sutra da im umiru u narucju posto nema medicinskih aparata sa kojim bi mogli da se lece.

Djoka-Grof "Civijas for ever"Sharm el Scheik

14.11.2012. 10:53

Ako ne postoji zrak nade da i dalje samostalno funkcionise, ugasiti "Zvezdu da sija"od hohstaplera,lopova,nabedjenih menadzera-takodje i Partizan ako treba!? i sve ostale nase prvoligase,nemoze da se zivi na "drzavnoj grbaci"kako to kaze gdin Vucic,sad i on poceo sa sportom da se bavi trazi novi publicitet....Politika i sport nikad zajedno!!

Mane

14.11.2012. 11:28

Ovo stvarno nema nigdje u svetu.Umesto da lopove pohapsi za sve sto su pokrali prilikom kupoprodaje igraca,Vucic se zalaze jos da im novcano iz Drzavnog budeta pomogne i pitam se i kad im pomogne i podupre parama,gde ce otici te pare,naravno u one iste depove koji ih vec godinama podkradaju.Imao bi ja jos dosta da pricam,ali se bojim da mi nece objaviti komentar.Samo da jos dodam,Vucic pomaze samo Zvezdu,a Partizan je naveo samo zbog toga da umiri nase Grobare i da mirno cute dok oni peljese.

skandinavija

14.11.2012. 11:33

Jos jedno cudo u zemlji cuda..sretan sam sto vise nisam tamo!Borac protiv korupcije i kriminala ce sve to sada da zataska.!!!A na celu radne grupe covek kome se sudi za gore navedeno i ocekuje se presuda, stvarno da covek ne poveruje, ali to i jeste zemlja cuda!A to sto izmedju ostaloga zemlja izumire, a to sto izmedju ostaloga mnogo srpske dece nema osnovnih preduslova za normalno detinjstvo nema veze...to su samo sitnice! .zemljo otvori se!!! Koliko bi srpske dece dobilo krov nad glavom!!!!

robin hud

14.11.2012. 14:03

@skandinavija - a sta ti predlazez SKANDINAVAC ? da pudtimo djecu da se drogiraju ? da ugasimao sve sportske klubove i da gajimo marihuanu na stadionima ? jel to rjesenje ? adje molim te razmisli malo sta pises ! i drugo ovi sto sude Dzaji, svi vrlo dobro znaju zasto mu to rade. i kao trece to sto pomazu ozdravljenju klubova on ne podrzava nikakvu mafiju, nego naprotiv, ima da ih sad sve rastjera jer tu nece vise bit mjesta i za jedne i za druge ! znaci bolje da ih vodi neko iz vlade nego neko iz mafije !

skandinavija

14.11.2012. 18:33

@skandinavija - Pitas me sta ja predlazem....pa da ti odgovorim na to pitanje:Prvo isteraga organa policije da bi se utvrdio koliki je dug, pod kojim uslovima je napravljen...koliko je transfera uradjeno, sa kim i gde su zavrsile pare!I krivce naravno pohapsiti....slozices se sa mnom da to ne bi trebalo biti tesko! Drugo na koji nacin su pravljeni transferi...pa cuo si da na primer Zvezda duguje Aci Bulicu....3mil. evra....sitnice!!!A cuo si mozda zasto je nedavno doticni hapse...nema sta pravi SPORTISTA!

lolzinjo

14.11.2012. 12:49

Prvo da podpomegnem jedan državni projekat pa ću možda kasnije drugi !? Aj da vidimo dal će u Srbiji da se lepše živi kada Zvezda počne da dobija ...

Bojan

14.11.2012. 15:11

Poštovani,Ako je mogao Glazgov Rendžers da predje u četvrtu, odnosno petu ligu, zašto to ne bi mogli Crvena Zvezda ili Partizan. I Rendžersi su veliki brend i škotskog ali i evropskog fudbala. Što pre se priviknemo na Evropske navike i zakone, prećemo i ući u nju. A naravno, da prethodno treba pohapsiti sve koji su doveli do toga da Crvena Zvezda i Partizan dodju tu, gde se trenutno nalaze. Da li je moguće da niko neće biti uhapšen ili odgovarati. Blago ovoj naciji. Pozdrav.

Smilja

14.11.2012. 16:33

Koliko bi decijih zivota spaseno sa tolikim milijonima,dali si se nekad upitao Aco? Deca umiru jer roditelji nemaju para za lekove i operacije.100 pacijenata na jedan aparat. I samo zato sto si ti kao mali voleo da ides na utakmice zvezde.E Srbijo,neznam sta da kazem

vagrant

14.11.2012. 19:20

Kako privatizovati klubove, taman posla da dodje neki milijarder i kupi nase "svetinje". Pa gde bi se posle slikali Vucic, Dacic, Antic, Ruzic..."menadzeri i navijaci", koji uz put lupaju samare igracima? Ovako obaveze okacis narodu na grbaci i teraj po starom!

draganaa88

14.11.2012. 19:35

Iz ovoga mozemo zakljuciti da je Vucic jako human covek i divimo mu se na tome, ali bi trebalo vrsiti dalju kontrolu!. I vidimo a i znamo da ce i nama gradjanima buducnost biti bolja i mirnija, samo takva moze biti pored coveka kao sto je gospodin Vucic!

gaga_88

14.11.2012. 20:04

Iz ovoga mozemo zakljuciti da je Vucic jako human covek i divimo mu se na tome, ali bi trebalo vrsiti dalju kontrolu!. I vidimo a i znamo da ce i nama gradjanima buducnost biti bolja i mirnija, samo takva moze biti pored coveka kao sto je gospodin Vucic!

vladimir

14.11.2012. 20:45

Autogol koji je postigao Vucic spasavanjem propalog "brenda" kostace ga i u politickom smislu.Pokusaj stari komunisticki dase istovremeno i spasava Partizan(neznam od cega) verovatno oduzmanjem titule jer i to on moze svemocni vlasnik nasih zivota i sudbina.Izgubio si Vucicu dosta crno belog birackog tela.

Milorad

15.11.2012. 09:23

Zvezda je tvoj a ne drzavni projekat.Ti ocigledno nemas druga posla nego da se bavis Zvezdom.Probaj da nahranis ovu sirotinju u Srbiji.Koji si licemer znao sam odavno .Boris se (navodno) protiv korupcije i kriminala ,a amnestiras tebi simpaticne kriminalce.