Vojvodina prekinula meč, Partizan osvojio Kup

B. Cvetojević

11. 05. 2011. u 22:39

Nezadovoljni odlukom sudije jer nije dosudio penal posle starta Tejga nad Trajkovićem igrači iz Novog Sada odlučili su da u 83. minutu, pri rezultatu 2:1 i posle poništenog im gola, bojkotuju meč

Sramno finale Kupa Srbije! Sudija Slobodan Veselinović iz Valjeva, koji je pre manje od mesec dana izabran od strane FSS za najboljeg arbitra u državi, upropastio najveću svetkovinu našeg fudbala koja prvi put u istorji nije odigrana do kraja!

Skandalozne odluke Veselinovića bacale su u debelu senku Partizanov 12. trofej u najmasovnijem takmičenju i do te mere iziritirale igrače Vojovdine da su u 82. minutu, pri rezultatu 2:1 za crno bele, posle desetominutnog prekida i konsultacija s navijačima (!?)
i predesnikom kluba Ratkom Buturovićem odlučili da napuste teren!

OVACIJE KARADžIĆU
KAO i prošle godine, kada nije želeo da dodeli pehar igračima Crvene zvezde posle pobede u finalu Kupa Srbije protiv Vojvodine na stadionu Partizana, predsednik FSS Tomislav Karadžić ni sinoć nije obavio svoju dužnost, već je to prepustio potpredsedniku Đorđeviću. Kada se pojavio na stadionu, Karadžića su navijači Partizana pozdravili ovacijama, skandirajući „Tole, Tole!“ i „J... Tole glupe cigane“, čime su aludirali na učestale optužbe iz Crvene zvezde na račun prvog čoveka srpskog fudbala.

Koliko god da su oštećeni, tako nešto nisu smeli da urade, jer je viteštvo osnov sporta, a ono ne podrazumeva napuštanje bojnog polja, ma kakve okolnosti bile, tako da su oni u saradnji sa sudijom priredili Srbiji fudbalsku sramotu koje ćemo se stideti pred svetom.

Kap koja je prelila čašu gneva bio je nedosuđeni penal za Novosađane posle očiglednog prekršaja Tejga nad Trajkovićem, a sve to se odigralo samo nekoliko minuta pošto je Veselinović na signalizaciju pomoćnika Živkovića poništio gol Mojsova zbog faula nad Savićem. Bio je to samo konac sramnog suđenja arbitra koji je tokom celog meča grešio, u pojedinim momentima bespotrebno seckao igru, a onda dopuštao suviše oštre startove.

Kulminaciji sinoćnjeg haosa na terenu „Marakane“ prethodio je penal kojim je Partizan drugi put poveo. Sudar Tejga i Mojsova u kaznenom prostoru bio je više nego sporan momenat, ali za Veselinovića ni tada nije bilo dileme: teatralan pad fudbalera iz Gane je ne časeći časa okarakterisao kao penal. Uzalud su se bunili Novosađani, odluka nije promenjena, a Vukić je bio neumoljiv sa 11 metara.

Bio je to signal za ofanzivu Vojvodine, koja je upravo iz upornih ataka ka golu Partizana i stigla do izjednačenja sredinom drugog poluvremena. U drugom pokušaju da to urade surovo su zaustavljeni...

O igri tokom sedamdesetak minuta koji su prethodili nečuvenoj završnici meča, nema mnogo da se kaže. Početak suviše nervozan i agresivan, obeležen golom Tejga posle kardinalne greške golmana Brkića. Posle primljenog gola Vojvodina je napadala stihijski, što nije moglo da prođe kroz dobro organizovanu odbranu Partizana.

Drugo poluvreme donelo je zaokret jer se Partizan previše povukao, što je i kažnjeno posle sjajnog centaršuta Merebašvilija i trzaja Mojsova u kaznenom prostoru.

Na kraju, Partizanu niko nije mogao da oduzme slavlje zbog 12. trofeja u Kupu, ali je ostala mučna gorčina dok su crno-beli ispred „juga“ slavili s peharom, dok na ostalim delovima terena nije bilo publike, baš kao što ni igrača Vojvodine nije bilo na terenu da kao finalisti prime medalje.

Fudbal u Srbiji dobio je najžešći šamar u istoriji posle kojeg nas čeka verovatno najvreliji maj ikad. I to sve na samo tri dana uoči dolaska predsednika FIFA i UEFA Sepa Blatera i Mišela Platinija u našu zemlju... Katastrofa.

VOJVODINA - PARTIZAN 1:2 (0:1)

STRELCI: Mojsov u 63. za Vojvodinu, a Tejgo u 17. i Vukić u 72. minutu iz penala za Partizan. Stadion Crvene zvezde. Gledalaca: 20.000. Sudija: Slobodan Veselinović (Valjevo). Žuti kartoni: Lazetić, Tumbasević, B. Ilić, Medojević, Mojsov (Vojvodina), Iliev, Tejgo, Savić (Partizan).

VOJVODINA (4-2-3-1): Brkić 6 - Vulićević 6, Trajković 7, Mojsov 7, Pavlović 6 - Medojević 6,5, Tumbasević 6 - Lazetić 6 (od 74. Katai -), Stevanović 6 (od 60. Merebašvili 7), B. Ilić 6 - Oumaru 6,5.

PARTIZAN (4-4-2): Stojković 6,5 - Miljković 6,5, Savić 7, Krstajić 6,5, Jovanović 6,5 - Kamara 7, Smiljanić 6,5 (od 82. Petrović -), Babović 6,5, Tomić 6,5 (od 73. Ilić -) - Iliev 7 (od 62. Vukić 6,5), Tejgo 7.

Igrač utakmice: Medo Kamara (Partizan)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (271)

misa

11.05.2011. 22:54

Zašto se huligan, osudjen da je naneo povrede novinaru b92, raduje sa igračima partizana? Srpski fudbal je sve samo ne sport...

kole

11.05.2011. 22:55

Ovom peharu dobijenom na ovaj način mogu se radovati samo grobari,žohari,hijene.Predlažem da se ne igra ni kup ni prvenstvo dok je karadžić sa malim k na vlasti i da se titule automatski dodijeljuju timu sa stadiona JNA. Sramota.

momir

11.05.2011. 22:58

samo cu reci da je sramno to sto sudija nije izvadio koji crveni karton pogotvo sto je taj karton zasluzio jedan igrac partizana(Ivica ilijev )ko ji je za samo 12 minuta napravio 4 prekrsaja i 3 cuskanja ,pa posle dosudjen penal koji nije bio , a za isti prekrsaj ako je sviro partizanu trebo je i vojvodini .Mislim da je sudija odlucijo finale utakmice svojim losim odlukama .

srbIN

11.05.2011. 23:01

Kakva kradja, pa ovo nigde nema.Sada je jasno, kakvi huligani, kakve gluposti,Platini je dolazio zbog vas gospodine Karadzicu i vama slicnih, sad je jasno da je ovaj stepen namestanja dostigao nevidjen nivo u svetu fudbala.Pa ovo je neverovatno.Cestitam Penaltizanu ili ako im je draze Drzavnom Projektu na naravno (ne)zasluzeno osvojenom kupu.Sramota ste moje zemlje.

momir

11.05.2011. 23:04

Mislim da je sudija bio slab u pojedinim momentima jer nije dao crveni karton ivici ilijevu koji je STALNIM koskanjem i faulovima zasluzijo crveni karton .Ali je i penal koji je dosudjen za partizan za mali faul trebao da bude dosudjen i vojvodini za isti prekrsaj .

niks

11.05.2011. 23:04

Žalosno osvajanje kupa, neznam samo kako su se ovijadnicimogli radovati, ali.........,kao što rekoh- jadnici

francuz

11.05.2011. 23:05

Zbog cega niste naveli sta se desilo u tom 83-em minutu kada su fudbaleri Vojvodine napustili teren? ista situacija u kojoj je Vojvodina sankcionisana penalom,samo sa druge strane i sudija je ostao nem... diskutabilan je i ponisteni gol jer je u pitanju bilo obostrano povlacenje,sto se jasno videlo na snimku a koje je opet sankcionisano na stetu Vojvodine. Iskrene cestitke partizanu,sudijama i FSS-u na jos jednoj osvojenoj tituli.

Vox Populi

11.05.2011. 23:07

Ако је она несрећна пародија од судије (Слободан Веселиновић) један од "најбољих судија у Србији", какви ли тек онда све друмски разбојници, слепци и хохштаплери суде утакмице које су мање важне од финала Купа?!?

paja

11.05.2011. 23:27

@Vox Populi - Utakmica je trebala biti registrovana 3:0 za Partizan jer ovi iz Vojvodine nisu hteli da izadju 25 min na teren (kasnio pocetak ) da bi usli HULIGANI KOJI SU LUPALI AUTOMOBILE PO BEOGRADU.SRAMOTA !!!

milovan

11.05.2011. 23:34

@Vox Populi - Vox Populi ako te interesuje šta se sve radi na manje važnim utakmicama od kupa idi na sport in i nađi komentare na izveštaju o završnici jesenjeg dela sremske lige po naslovom ŠIMANOVCI IZGUBILI PODRINJE SLAVI. Pročitaj komentare ima ih preko 1200. o ovome su upoznati i ljudi iz fudbalskih saveza Vojvodine i Srbije.

Vox Populi

12.05.2011. 00:02

@Vox Populi - @ "milovan": Знам ја ОДЛИЧНО како се суди на осталим утакмицама, јер српски фудбал помно пратим више од 30 година. Какве год да су, зато су ми много привлачније и утакмице било које општинске лиге од оних које играју Партизан и Црвена звезда.

milovan

12.05.2011. 21:55

@Vox Populi - Vox komentari o događajima u sremskoj ligi se ne odnose samo na suđenje nego na odluke disciplinskih komisija koji ne poštuju propise. Navijači u Beški ulaze u teren i tuku gostujućeg golmana sudija prekida utakmicu, disciplinska komisija registruje utakmicu postignutim rezultatom. Kažnjava se igrač sa 6 meseci suspenzije iako nije učestvovao u tuči. Zapisnik je sastavljan 4 sata uz telefonske konsultacije. delegat dozvoljava navijačima da budu u ograđenom delu terena.

krusevac

11.05.2011. 23:08

sramota za srpski fudbal,finale kupa Srbije a nigde srpska zastava ali zato zastava Gane,treba ukinuti fudbal u Srbiji dok se ne ocxisti sljam koji bruka srpski fudbal

aca

11.05.2011. 23:09

evo nama nove Genove prvo fudbaleri vojvodine nisu hteli dA IZADU NA TEREN dok ne udu njihovi navijaci kao da ti navijaci neznaju kad pocinje utakmica ma scenario za incident napravljen nekoliko dana pre svima je krivo sto partizan i pored ogromnog pritiska osvaja po nesto pa nije PARTIZAN kriv sto je najbolji igrajte fudbal pa budite i vi nabolji .Mnoge ekipe u svetu su bile ostecene pa nisu postupili kao fk.vojvodina .Nije sramota izgubiti ali je sramota poloziti oruzije i pbeci sa megdana.

...salefcrs...

11.05.2011. 23:31

@aca - Ti ocigledno nikada nisi cuo da navijaci kasne na utakmicu pa njihov tim ne izlazi na teren dok svi ne udju. To se desava u svim ozbiljnim ligama, ne cesto, ali desava se. O "najboljem fudbalu" necemo jer je to sto si rekao nevidjena budalastina..

tole lopove

11.05.2011. 23:09

KAKAV BRE SUDIJA MOJSILOVIC...EDITUJTE TEKST... BOLJE DA STE GA NAZVALI PRAVIM IMENOM... SUDIJA TOMISLAV KARADZIC ZVANI LOPURDA

no name

11.05.2011. 23:09

a lukica su proglasavali ludim kad j covek govorio??? e evo vam ga veceras gospodo !!!!! lopovluk pred ocima cele drzave???? nesportski potez??? respekt fudbalerima vojvodine koji su izasli !!!!! divljacki startovi maloumnika ilijeva krstajica i ostalih....ponisten cist gol nepostojeci pe4nal???? dokle vise ..

idemo

11.05.2011. 23:41

@no name - Da li si mislio na divljacki start nad Miljkovicem, za koji se dobija crveni karton? A zasto ga nije dobio? Pa zbog pritiska koji su napravili vojvodjani od samog pocetka utakmice. Poceli su sa prigovorima jos u svlacionici.

Nikola

11.05.2011. 23:10

U kojo zemlji na fudbalskoj utakmici neko može da zabrani fudbalerima da uđu u svlačionicu, pa zbog koga se igra fudbal?

Branko

11.05.2011. 23:11

Ovo je delo sudije, koji je ocigledno favorizovao Partizan a isao na stetu Vojvodine!!!Uvek kada Partizanu treba rezultat uskacu sudije.Prosto sam i ja pozeleo da se ovako zavrsi utakmica.O svemu neka razmisle u FSS , pa neka nam je sa srecom!?!

Vik

11.05.2011. 23:28

@Branko - Skroz se slazem. Zivim u inostranstvu i posle duzeg vremena sam se odlucio da pogledam jednu nasu utakmicu. Kad ono, iz aviona se moglo videti favorizovanje Partizana. Stvarno ne ukusno, providno namestanje od strane sudije. Odlazak sa terena nije sportski nacin da se zavrsi utakmica ali ovo i nije bio sportski dogadjaj nego pozoriste u reziji sudije Veselinovica.

CCCC

11.05.2011. 23:14

Neverovatno. Ovi nemaju stida, pa su poceli da namestaju i u finalu kupa pred celom zemljom! Svaka cast Vojvodini.Inace pred pocetak utakmice navijaci partizana sa zapada i juga su aplaudirali Karadzicu i skandirali "j... tole glupe Cigane"!Sta tu vise ima da se doda? I onda kazu Zvezda se stalno zali... Bruka!

srbIN

11.05.2011. 23:14

Sramota za ovu zemlju je ovo ponasanje sudije, cist penal, cist crveni za tejga u tom trenutku, regularan gol Vojvodini, pa ljudi moji ima li kraja ovome.Uprava Zvezde je sve bila u pravu, pa kako vas bre ljudi nije vise sramota.Vi ste bruka i sramota moje zemlje,necu da vas gledam vise odlazite.Zar vam je toliko vazno da stignete zvezdu, pa vidite li koliko se brukate u Evropi svake godine .TOLE ODLAZI.TOLE ODLAZI.TOLE ODLAZI

Milos

11.05.2011. 23:33

@srbIN - Pa dokle vise, osvojili ste ligu,idete u ligu sampiona, pa zar ovaj kup nije mogao regularno da se odigra...Sve dok je tole na celu fss-a ovako ce biti u nasem fudbalu.BRUKA I SRAMOTA

darko

11.05.2011. 23:16

Zvezda i Partizan su klubovi od nacionalnog interesa, pa ako treba da se pomaze tu je i policija da zadrzi navijace i vlada da naredi nekom da bude sponzor, FSS je tu sa sudijama da pripomogne da sviraju za nacionalne interese! Ako ste iz Nisa, Novog Sada, Kosovske Mitrovice, Subotice, Smedereva, Uzica... ko vas j..., jer vi ovoj Srbiji (beogradskoj) ne znacite nista i niste joj ama bas ni od kakvog interesa!

cafto

11.05.2011. 23:36

@darko - bravo brate svaka ti cast, Srbija se pretvorila u Beograd, ko j... nas iz unutrasnjosti Srbije mi ko da zivimo u drugoj drzavi. Beograd je veci problem za Srbiju nego Kosovo/

dakan

11.05.2011. 23:16

Kada bi BARSELONA dosla da igra u nasu JELEN SUPER LIGU osvojila bi 100% 3.mesto jer ima jacih ekipa u Srbiji!

del pjero

11.05.2011. 23:17

kole i niks vi ste uzeli meni reči vama čestitam na napisanom tako su osvojili iprvenstvo

valjevac

11.05.2011. 23:18

DAJ BRE LJUDI JA ZNAM TOG VESELINOVICA , COVEK BEZ LITRE VINJAKA NIJE DNEVNO. PRICA SE DA JE TOLETOV IGRAC. I KUCU JE NAPRAVIO ZA GODINU DANA. SRAMOTA.

nesaNOVI SAD

11.05.2011. 23:18

KAD BEOGRAD RESI DA BUDE NAJBOLJI U SVEMU ONDA SE I PREKO LESEVA GAZI .Sta ruzno napisano A NA STA JE LICILO SUDJENJE ?Sto se onda pitate ZASTO NASTAJU NAVIJACKI "HULIGANI" -koji su po meni DJEMS DIN 21.VEKA!Partizan da je neki klub nebi na ovako sramotan nacin ni dotakao trofej !ALI STA CES MNOGU SU MOSTOVA ZAPOCELI PREKO SAVE I DUNAVA ,AL KO ZNA ,KO ZNA DAL JE CANAK STAMPAO DOVOLJNO PASOSA >????

Ха! Ха! Ха!

11.05.2011. 23:44

@nesaNOVI SAD - ... Како си само смислен и надасве практичан, љуби те Хашим Тачи!

gasi

11.05.2011. 23:19

Da se Karadzic pitao finale bi bilo zavrseno u 20:30 sa 3:0 za Prtizan!!!Kupu se u zube negleda!

Oi! Oi!

11.05.2011. 23:20

УА мафијаши! УА криминалци! УА хохштаплери! УА бедници! УА комуњаре! УА убице српског фудбала! УА ФСС! Уааааааааааааааааааааааа!!!

Ilija

11.05.2011. 23:20

Ako želimo dobro Srpskom fudbalu karadžić mora da ode. Ovo finale kupa je prelilo ionako punu čašu.

niks

11.05.2011. 23:20

cekajte ljudi,sta su partizan i vojvodina,nista,pa ni real se nije tako ponaso kad je nekidan izgubio od barselone a vidili se da je bilo namjestanja.A u toj utakmici se igralo za mnogo vise para i koja je mnogo vise znacila,pa oni su sa onim parama mogli da kupe i partizan i vojvodinu zajedno i da im ostane kusura,a oni se kao ponasaju nest,pa nece da igraju,Nisu vidili fudbala dalje iz srbije a ko da su pokpili svu pamet svjeta!

nesaNOVI SAD

11.05.2011. 23:21

A zasto ste ZAUSTAVILI OCENJIVANJE OSTALIH KOMENTARA /uspeo sam samo dve ocene da ubelezim/?A DA MORA DA JE U REDAKCIJU USAO NEKI GROBAR !

bata

11.05.2011. 23:21

Ovo nema ni u tunguziji,da sam na mestu igraca vojvodine i ja bih isto tako postupio pa evo im kup imaju ga ali se nadam da ce platini opet da dodje i proveri sta je bilo,ako bog da karadzic ce i iz srbije a ne samo sa funkcije. Sramota za fudbal i za celu Srbiju !!!!

MatijaBG

11.05.2011. 23:22

Ja stvarno ne znam zasto je sudija bio toliko providan da je kupljen... odavno na Balkanu jedan sudija nije sudio tako los mec. Iako navijam za Partizan, mislim da je Zvezda trebala da igra finale sa Vojvodinom, jer su realno i Vojvodina i Zvezda bolji timovi. Zao mi je da su sudije potplacene od mojeg tima, ali posto ja nemam morala, idem da se radujem ovoj supljoj pobedi. Mnogo smo jaki. Ura Partizani!

Dejan J

12.05.2011. 00:00

@MatijaBG - Sram te bilo kakav si ti to covek kad se potpisujes tudjim imenom zna se ko to radi.Ni ja se sa Matijom ne slazem u mnogo cemu ali je on za mnoge od vas ipak velicina.Sto se tice fudbala ja stvarno ne znam sta se vi zvezdasi bunite kakav penal za VOJ ono niko nebi svirao a Tejgo je bio u gol sansi i svaki mali kontakt je penal ovo je sve vas Zvezdin scenario samo da sakrijete svoje slabosti ali nije vam vise ovo komunizam pa da dobijate kad vi zelite,zao mi vas je ali svemu dodje kraj...

MatijaBG

12.05.2011. 01:10

@MatijaBG - Jesi li to ti, lazni Matija? Sad se potpisujes sa Dejan J, je li? Sramota. Samo je jedan pravi MatijaBG, i to sam ja. Navijam za Partizan kao i ti lazni Matija, i obojica znamo da je Zvezda bolja od nas... ni kup bez sudije ne mozemo da osvojimo. Medjutim, kao pravi grobar, ne brinem o etici i moralu, samo su mi vazni kup i titula, t.j. one metalne sprave za dizanje u vis. Zeleo bio i da pozdravim Toleta sto nam FSS kupuje te metalne sprave, da ne moramo mi sami. Mnogo smo jaki. Ura Partizani!

Marko Beograd

11.05.2011. 23:23

Kako nije sramota FSS?! Ovu utakmicu u najmanju ruku treba ponoviti. Vojvodina je bila bolja celu utakmicu i posle tri kardinalne greske, posebno nedosudjen penal za Vosu, ovom sudiji treba zabraniti da sudi u srpskom fudbalu! Treba doneti odluku o dovodjenju stranih sudija pod hitno.Neka FSS ponovo da maksimalnu ocenu sudiji kao i posle Subotice...sramota...Podrska Vojvodini i njihovim navijacima. Samo tako momci nastavite i za koju godinu vam nece ni sudije nista moci!

joca

11.05.2011. 23:25

Partizanovac sam ali mislim da je sudija zaista pogrešio! Morao je da svira i za Vojvodinu penal, jer je i postojao! Sve pre toga može svakako da se tumači, ali penal je bio i sudija ga je video!!! Ovo nije trebalo Partizanu!!! I komentator se obrukao jer nije smeo, ili nije želeo sve to da kaže! KOD NAS FUDBAL TREBA DEKRETOM UKINUTI U NAREDNIH 1000 GODINA DOK SE GAMAD KOJA TU MEŠETARI NE UNIŠTI!!!

kondor

11.05.2011. 23:25

Ja navijam za Vosu , ali se ne slazem sto su napustili teren , pre posljednjeg zvizduka sudije . Greske FSS i SOS su te sto nije utakmica pocela na vreme , pocela sa zakasnjenjem oko 20 mimuta zasto . Igraci Vojvodine nisu hteli izaci na teren , dok ne stignu njihovi navijaci , to ima samo u Srbiji , naredjenj direktora Vojvodine . Sudiska trojka je imala duznost da izidje na teren u odredjeni termin i ceka rok koji propisan , ako nema fudbalera jednoga tima u ovom slucaju Vosinih svira kraj.

DEJAN

11.05.2011. 23:26

NISAM NAVIJAC NI CRVENE ZVEZDE NI PARTIZANA NI VOJVODINE ALI OVO JE STRASNO PA I SLEPAC BI VIDEO DA JE VOJVODINA BOLJE IGRALA I DA SU ZASLUZILI DA POBEDE A NISU IMALI SANSE OD SAMOG STARTA,A OVI IZ PARTIZANA VEC SPREMILI MAJCE HA HA,KUP HE HE BRUKA KAKO JE LEPO IZREZIRANO CAK BI I FILM MOGAO DA SE NAPRAVI.I BILI SU U PRAVU STO SU NAPUSTILI TEREN JER SE VIDELO IZ AVIONA DA JE SVE NEMESTENO,TAKO SVE FUNKCIONISE U OVOJ SRBIJI,SLJAM

Borko

11.05.2011. 23:26

Biće sa Partizanom, kada se uskoro najuri Tole, isto što i sa Juventusom pre koju godinu, kada su izbačeni iz Serije A zbog nameštanja mečeva.

ljubitelj fudbala

11.05.2011. 23:47

@Borko - Svaka čast igračima Vojvodine na boljoj igri i ČASNOM POTEZU jer sa lopovima nema igranja fudbala!!!! Sudija bolje da je obukao odmah crno beli dres na početku utakmice. Može da se desi da sudija slučajno pogreši,nije to strašno bože moj ne vidi sve, ali ovo sinoć je očigledan primer kradje od samog početka pa do kraja i tu drugog izlaza nema nego napustiti teren jer lopovima ne treba dati legitimitet svojim prisustvom!! Još jednom svaka čast momci na časnom potezu!!!!!

Krle

11.05.2011. 23:26

Niko ne pominje da su otvorili samo jednu jedinu blagajnu za prodaju karata, da su ljudi padali u nesvest, odustajali i odlazili kuci jer nisu mogli da dodju do krate...pravo je cudo da nije bilo vecih incidenata. Naravno, ta blagajna je bila namenjena navijacima Partizana.

srbIN

11.05.2011. 23:26

Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi, Tole odlazi

mungos

11.05.2011. 23:27

KLOVN IZ NIKSICA ODREDJUJE KADA CE UTAKMICA POCETI..........NEVEROVATNO KAKO SU SVI PROTIV PARTIZANA!!!!!

Boban Jokic

11.05.2011. 23:27

ko gubi ima pravo da se ljuti !!!!nemoze covek da vam ugodi. prvo cekamo vase navijace , pa nas malo tucete i provocirate na terenu , pa se bunite za svaki prekrsaj bune se za ponisten gol uz koriscenje dzudo vestina pa jos promasi loptu covek i padne pa bi penal??? kako da ne !!!! sto se nisu zalili kad su pobedjivali, onda je bilo sve fer i korektno

Dovla

11.05.2011. 23:28

Bravo za Vošu na ovome što su učinili, vreme je da čitava fudbalska Evropa vidi šta se ovde radi. Veliku grešku je Zvezda napravila što nije isto učinila na derbiju koji je sudio Jovanetić i svi drugi klubovi su isto trebali da učine bilo ko da je favorizovan od strane sudija a to se pre svega odnosi na Partizan i Zvezdu. Vreme je za korenite promene u našem fudbalu i ne samo fudbalu već i u čitavom sportu, sve toliko smrdi da se normalnom čoveku povraća.

SARS

11.05.2011. 23:33

Odlicna fudbalska predstava. Svaka cast momcima u crno bijelim dresovima koji su zasluzili pobjedu i jos jedan pehar u nizu.................... :-)

Gale

11.05.2011. 23:34

U ovom tekstu se vidi sva velicina Vecernjih Novosti!! Drago mi je da su napisali ono sto je videla cela Srbija. Bruka i sramota srpskog fudbala i srpske drzave!!

milos

11.05.2011. 23:34

svaka cast "objektivnom" autoru ovo teksta!!!novinarska profesija nema da brine...jos jednom bravo care i samo tako nastavi...ali moram da ti skrenem paznju na par stvari.penal za partizan je toliko ocigledan da je bacanje sumnje na takvu odluku sudije ili pokusaj da se partizanovi uspesi umanjuju i da se sve prepise "placenim" sudijama ili ne vidjena neobjektivnost.pa druze imamo i mi oci i nekad smo igrali fudbal.gol je ponisten zbog isto tako ociglednog faula.

raso

11.05.2011. 23:34

o zemljo otvori se da odem na onaj svet,da ne gledam vise ovu bruku i sprdnju od TOLE SUPER LIGE,VDIS KAKO BROD TVOJ TONE MAFIJASU RAZBOJNICE AL KAPONE ......CRNI TOLE

Srbija Srbska

11.05.2011. 23:35

Necu puno da komentarisem i da pricam u prazno kao mnogi, ali pitanje je dali je sudar interesa ako presednik jednog kluba zaustavlja mandat i postaje presednik fudbalskog saveza? To moze samo kod nas i grika (presednik Olimpijakosa i saveza).......ljudi vec odavno mlatimo u prazno jer je u Srbiji fudbal kao takmicenje odavno umrlo.......

x-man

11.05.2011. 23:37

A sad Dacicu, jos veceras, uhapsi vama poznatog Butorovica(sporan transfer Krasica), sa svom onom ekipom oko njega na tribinama(vidjeni na snimku RTS-a), na celu sa Lazeticem (Skoletovog,Arkanovog pulena)... Ko su oni da odredjuju kad ce KUP-SRBIJE da pocne i ko su oni da narede kapitenu Brkicu i treneru Milinkovicu da ne nastave utakmicu!!! JADNA SI SRBIJO!!!

tarzan

11.05.2011. 23:38

SKANDALOZNO je da utakmica kasni 25 min..... ljudi to nigde nema.....owo nije 19 vek pa da su autobusi kao u filmu ^ko to tamo pewa^ pa da ne mogu da stignu iz nowog sada na wreme.......takwa utakmica se u ewropi registruje sluzbenim rezultatom!!!!!!!! A owo izlazenje sa terena.... pa to je zwezdina skola...nego oni jadni ne izlaze sa terena oni pricaju TOLE KRIV!!!!!!!!! DA NIJE TUZNO BILO BI SMESNO

Ђоле

12.05.2011. 00:10

@tarzan - Што јес` - јес`: и српски језик и виђење српског фудбала су ти у потпуности у складу са именом...

MARKOO

11.05.2011. 23:38

Zvezdina hajka na sudije se konacno isplatila. Lukic i ovaj reperski klovn iz NS, svaka vam cast. Prvo Djenova sada Beograd.

Ivan

11.05.2011. 23:41

Mislim da su fudbaleri Vojvodine podlegli atmosferi koja se nedeljama stvara u javnosti i orkestrirano usmerava u pravcu neregularnosti takmicenja. Usli su u utakmicu sa stavom da je utakmica unapred izgubljena i da ce biti osteceni. Sto se tice sudjenja sve sto mogu da kazem je da je penal nad Tejgom postojao, da je gol opravdano ponisten, a da je penal za Vojvodinu diskutabilan. Struka ce ipak dati konacnu ocenu sudjenja. Psiholoska priprema igraca za utakmicu je bila katastrofa!

ubise fudbal

12.05.2011. 00:01

@Ivan - E moj Ivane ,zar ovde postoji struka,ovde su svi konobari,kod njih se samo naeucuje.

Dragan Veljković

12.05.2011. 00:06

@Ivan - Utakmica je prenošena na RTS1. Verovatno san gledao pogrešan kanal. Na kom kanaju je bio ''pravi'' prenos da pogledam snimak. Očičledno je javnost gledala pogrešnu verziju.

Dragan Veljković

11.05.2011. 23:41

BRUKADo sada sam izjave zvaničnika Zvezde uzimao sa rezervom.Toleta i njegove pomagače predložiti za OSKARA za dosadašnja ostvarenja za režiju i glumu, nema boljih.OPROSTI IM BOŽE NE ZNAJU ŠTA RADE!

Dragomir Bartulović

12.05.2011. 03:07

@Dragan Veljković - Bog nemoze da im oprosti zato sto ZNAJU sta rade. Oskar i za specijalne efekte (dodela pehara).

vuk

11.05.2011. 23:42

Ako sudija moze posle 15 minuta da prekine utakmicu, onda je MORAO da je prekine i pre pocetka, jel po kom osnovu igraci jedne ekipe ne izlaze na teren jel im navijaci nisu dosli. Pa to je smejurija, sto nisu ranije krenuli??? Zasto im je predsednik sedeo na tribinama sa navijacima, zasto je sve tako spontano odradjeno. Po meni je ovo unapred isplaniran scenario u slucaju da vojvodina gubi pred kraj. Pa jel svi treba da prekidaju zbog, navodno loseg sudjenja, setite se partizana sa fenerbahceom

Neko Neko

11.05.2011. 23:43

Ovo je samo jos jedna kap u casi farse koja traje od 92, kada se raspala SFRJ liga!!! Setimo se da je do tada partizan imao svega 11 titula, od kojih je jedna oduzeta pa vracena(komunisti vratili) zbog namestanja. U toj ligi nisu mogli da namestaju pa zato i za 40+ godina su bili ne ni 2.klub vec treci posle Zvezde i Hajduka po trofejima...Zalosno je sve ovo...Samo se nadam da ce neko iz UEFA organizacije da lepo dodje sedne i da zapocne istragu, pa makar sve sezone zakljuce neregularnim od '92

aca

12.05.2011. 00:04

@Neko Neko - nemas ti veze sa fudbalom stvarno si ti neko i nista morate jos da cekate na pravdu samo dok zvedada zavrsi hajku pa ce istraga da pocne ukoliko sutra pusti malo onaj snimak iz barija i smiri zivce jr jedino vam je to uteha.

vlada

11.05.2011. 23:44

i neka su izasli sa terena, dosta je bilo vise lopovluka sa jedne strane, a vitestva i casti sa druge strane. sramota za sudjenje, i sta bi imala vosa da je odigrala utakmicu do kraja, i zalila se nekim penzionerima kao sto je karadzic koji sede u nekoj ocenjivackoj komisiji, NISTA, to bi samo dalo legitimitet ovoj namestenoj utakmici. pa pobogu kad ste vi culi da je neka takva zalba u fudbalu resena u korist ostecenih, setite se samo francuza i iraca prosle godine, SRAMOTA za nas i svetski fud

aca

12.05.2011. 00:13

@vlada - tvoja vosa spremila novi skandal pre utakmice ne izlazeci na teren gde to ima da igraci ne izlaze na teren dok im navijaci ne ugu na stadion ma to je veci skandal od onog u Italiji voso kukavice.

vlada

12.05.2011. 10:07

@vlada - ja u domacoj ligi vise ne navijam ni za koga, vec odavno a razlog tome je vise nego ocigledan i taj razlog se ponavlja vec godinama, a da ne pricamo o tim teorijama zavere Vosa je spremila skandal

majevica

12.05.2011. 11:34

@vlada - pa sta sada ako je sudija pogrijesio a mislim da nije zar se tako radi u svijetu.Navedite mi i jedan primjer i ja cu da se bacim sa BRANKOVOG MOSTA. Tuzno je sve ovo sa vojvodinom.Sve mi ovo smrdi????????????????.A Brkic pita one klosare dali da nastave utakmicu.Pa Lazetic isto zove da napuste teren.Jeli to naucio igrajuci u Evropi.Pa sta su trebali irci da urade protiv francuza.Kazniti vojvodinu tako da zaborave sudiju da postoji na terenu.MA MARS TAMO

ubise

11.05.2011. 23:44

Kada je u Vojvodini ovakav lik predsednik,Kada je Djoric selektor i "profesor",kada su Badnjevac i Kusiljevo bili fudbalski centri,kada je Radnicki Nis srpska liga,kada Bor ispada iz zone,kada Sevojno u zadnjem kolu pobedjuje Kolubaru,kada se profi licence kupuju za 5000e.,kada je Terzic bio predsednik,kada je sada T.K. predsednik,kada Bogi delegira sudije,kada je neki Jankovic delegat finala,kada je ovakav sudija,najbolji sudija,kada se OVA bitka i ova bruka od utakmice zove igra,sta ostaje????

dr. nele

12.05.2011. 00:20

@ubise - Alo bre ljudi, ne spominjite ime autoru ovog teksta jer covek to ne zasluzuje... teatralan pad, gde se jasno vidi noga mojsova... zasto tako tendeciozan tekst, uostalom kao i komentar onog nazovimo komentatora... ljudi i mi smo gledali mec ali namerno ili ne niko od vas nije video ofsajd ovih jadnika kada su izjednacili!!!! Realno mislim da je bio penal ono na kraju, kao i u ostalom i onaj nad tejgom!!!!!

Bane

11.05.2011. 23:45

Dobili smo istinskog naslednika velikana i najboljeg sudije MAzica ! Veselinovic ce od iduce godine suditi evropske lige .P.S.Sreca sto je ovo jedan od retkih prenosa pa lopovluk moze da se vidi !

EUROSPORT

11.05.2011. 23:46

Evo šta kaže Eurosport:"Slobodan Veselinović had awarded Partizan a harsh-looking penalty"Verovatno su i oni pod uticajem Lukića i zavere protiv "poštenog" Partizana i još "poštenijeg" Karadžića.Neviđena krađa!

Ivan

11.05.2011. 23:49

Gospodine Cvetojevicu,Ukoliko niste sudijski strucnjak, u sta sumnjam, onda je Vas clanak vrlo tendenciozan i rekao bih cak i neprimeren. Vi kao novinar treba da tezite objektivnosti a ne da brze bolje, minut nakon zavrsetka utakmice, objavite tekst koji ste verovatno napisali pre nego sto je utakmica i pocela.

Batko

12.05.2011. 00:24

@Ivan - Da li je moguce da pored sve kradje koja se desila , tebi smeta članak?? da sam na tvom mestu stideo bih se samoga sebe !!!! Bruko!!

goran1970 b,jerkovic

11.05.2011. 23:51

B. Cvetojevicu sram te bilo!Zar tako treba da izgleda slobodno novinarstvo? Da li je ovo tvoja kolumna ili sportska stranica! Da li ja ovde treba da citam tvoje misljenje ili samo cinjenice koje su se dogodile na utakmici?! Tvojim pisanjem palis vatru koja vec gori.Zbog takvih tvojih komentara i slicnih komentara tvojih kolega,ljudi se mlate na stadionima i na ulicama.

Procice i ova grobarizacija

11.05.2011. 23:53

Bravo za igrace Vojvodine, vi ste pobednici! Ovo je velika sramota za Beograd, Srbiju, sport i nas narod. Prvo ne daju navijacima na trebine, pa onda lopovske odluke sudije, ma ne treba samo Partizan da se stidi, nego cela nasa zemlja! Takav nam je celi sistem.

kondor

12.05.2011. 00:01

Ej Gasi , da su se postovali propisi , kraj utakmice trebao je uslediti kako si napisao . Nigdje u svetu nema da se odlaze pocetak utakmice radi nicijih gledalaca , samo u Srbiji . Tu je uradjena kardinalna greska i svi oni koji su doprineli toj gresci treba da budu kaznjeni . Ovo je ocito necja namera da se srpskom fudbalu zada jos jedan vruc samar , nesto slicno je bilo i u Italiji . Mogu ovi svi sto zele lose srpskom fudbalu da rade sto pozele , ali ce se fudbal i dalje igrati u Srbiji .

TOLE KARADŽIĆ

12.05.2011. 00:03

"Hvala Vam dragi navijači na ovacijama i obećavam Vam da ću doživotno ostati na mestu predsednika FSS i da će dok budem na tom mestu moj voljeni klub Partizan svake godine osvojiti duplu krunu, a nije me briga šta o tome misle drugi klubovi i neću da komentarišem njihove optužbe. Ovo što se desilo večeras je njihova mala opstrukcija koja me neće zaustaviti da postignem svoj cilj da samo Partizan osvaja titule." Pozdrav. TOLE.

Marko

12.05.2011. 00:04

Komunisticki zlikovci i dalje maltretiraju Srpski narod!Veceras je po ko zna koji put bila sramota biti Srbin u Beogradu!Hristos Vaskrse Srpska Vojvodino!

djole

12.05.2011. 00:04

i zvezda i vojvodina i drugi klubovi ne trebaju da daju svojim ucescem legitimitet ovakvoj lakrdiji pa nek se preskoce 2-3 sezone dok se ne uspostavi pravni poredak u jadnom i napacenom srpskom fudbalu.

raspad91

12.05.2011. 00:13

Zalosno sta se desava srpskom fudbalu, zemlji i narodu. Pa ko se bre sada odvaja ljudi zar vas ova utakmica nije podsetila na Dinamo Zvezda i ironicno odigrana 13 maja 1990 pred rat!!!!!!!!!Nadam se da nam se to nece ponoviti!!!!!!!!

Београђанин

12.05.2011. 00:35

@raspad91 - Пријатељу, Војводина је основана 1914. у Новом Саду као српски фудбалски клуб; а Партизан је основан 1945. у Београду као југословенски  комунистички клуб. Поред тога што не знаш ништа о историјату нашег фудбала, још си и помешао бабе и жабе приде...

Pentan

12.05.2011. 00:55

@raspad91 - Исправка, Партизан је основан у Загребу као војни клуб! А председник клуба је био Фрањо Туђман!

Београђанин

12.05.2011. 01:00

@raspad91 - @ Pentan - Неће бити да је тако, иако су у послератним годинама у Партизану заиста играли и неки бивши репрезентативци Павелићеве НДХ. А Туђман је био председник целог ЈСД Партизан, а не само Фудбалског клуба.

pop

12.05.2011. 07:44

@raspad91 - Posto zivis u zabludi beogradjanine predlazem ti da pogledas na you tube-u intervju sa Tomislvom Crnkovicem, dugogodisnjim lijevim bekom Parrtizana u dokumentarnoj emisiji "zvižduk u 8", pa ce ti covjek sve lijepo i natenane objasniti gdje ste osnovani, sta je bila direktiva vrha itd. Pogledaj pa se javi obavezno...

Београђанин

13.05.2011. 01:26

@raspad91 - @ pop - Хвала Богу што та прљавштина није основана у Београду и Србији. Али им то очигледно није сметало да  силом отму стадион тадашњем ФК БСК (данашњи ОФК Београд) и доделе га њиховим Партизанима!

marko86

12.05.2011. 00:18

Ovako znalo se da svima smeta sto je Partizan prvak Srbije vec cetvrti put zaredom i da na sve nacine pokusavaju da umanje znacaj Partizanovim titualma kao i ovaj kup.Trebalo je odmah prekinuti mec a ne da se odlaze 30 minuta posto nelki biznismen(mafi.jas,Buturovic) nije dozvolio da utakmica pocne , pa posle isti da kaze kad ce da se utakmica zavrzi.Sramno za Srpski fudbal.Gospodo iz Vojvodine i Zvezde trebalo bi da se uozbiljite i da pocnete da igrate fudbal a ne da samo pricate

Ja

12.05.2011. 00:30

@marko86 - Sto se pametan stidi budala se ponosi! Nije li te blam da kazes da navijas za partizan a kamoli da je utakmica bila regularna? :)

Zoran Arsic

12.05.2011. 01:04

@marko86 - Ako vam nije ispod casti pogledajte na FB Partizan Ponos Srbije , videcete na jednoj slici detalj iz 62 min i 49 sekunde, I posle toga nesto komentarisite o tome ko je ostecen!!!!

brankica

12.05.2011. 02:11

@marko86 - Fudbal s ovim nema veze. Dok je ove grobarske bratije u Srbiji Partizan ne mora da brine. Bice prvak i osvajace kup taman i ne izasli na teren. Da ne spominjemo Suboticu ...

mungos

12.05.2011. 00:31

Udruzeni "zlocinacki fudbalski projekat" od strane ciganijakosa,vojvodine i rada,protiv FSS i Partizana nece proci!Oba gola Partizana su cista kao suza! Ako je Ilijev u 2-om minutu dobio zuti karton,onda je Tumbasevic zasluzio u 20-om cist crvrni karton.Po meni je diskutabilan prvi gol Vojvodine zbog ofsajda.Kao realan Grobar moram reci da je penal za Vojvodinu takodje cist kao suza.Mislim da je od starta sve bilo izrezirano.Zamislite presednik Vojvodine vodi navijanje,smesno.

tihi

12.05.2011. 00:33

Zasto je sudija kriv? Kriv je jedino sto se utakmica i odigrala. Trebao je rezultat da bude 3:0 u korist Partizana zbog kasnjenja igraca Vojvodine. Gol Vojvodine je postignut iz ofsajda, penal nad Tejgom cist ko suza a Vosin nedosudjen penal bi bio dosudjen da je njihov igrac pao a ne sutirao loptu kada je doslo do kontakta.Ne dizite tenziju bez potrebe vec priznajte poraz. Tacno je sve izrezirano da se vrsi pritisak na Tomislava Karadzica i to bas pred dolazak predstavnika UEFE.

Prle

12.05.2011. 00:54

@tihi - Ma, da... Trebalo je da bude registrovano sa najmanje 57:0 za JSD Partizan, (+ unapred 11 crvenih kartona za fudbalere Vojvodine), i to barem mesec dana pre odigravanja finala kupa...

Dangubic Sinisa

12.05.2011. 02:02

@tihi - malo je tri nula...trebalo je 19 nula i da se svim igracima vose iskljuci struja i voda...i telefon...a mozda i da se dva tri streljaju za primjer ostalima koji pokusaju da kritikuju ovakvo sudjenja...i da se partizanu dodijeli titula dozivotnog osvakaca kupa i prvenstva bez borbe...da se ...hahahha,bolesni grobari...

francuz

12.05.2011. 02:03

@tihi - utakmica je kasnila zato sto je policija blokirala autobuse sa navijacima Vojvodine... zna se ko je i zbog cega to uradio i sasvim je normalno da su igraci zahtevali da svi njihovi navijaci prvo udju na stadion... sto se toga tice,zna se ko je ministar policije i u cijoj je upravi... zbog cega da kasne ljudi koji su platili karte da bi odgledali tu utakmicu? da li bi se ti bunio da kupis kartu za bioskop a oni te puste u salu pola sata nakon sto je film i poceo? dokle vise ovakve kradje???

Tole Odlazi

12.05.2011. 03:26

@tihi - Tihi tebi se izgleda zacrnelo pred ocima. Jedno od pravila fudbala glasi: Penal se uvek sudi kad za to postoje valjani razlozi, nema pustanje prednosti vec se pokazuje na belu tacku.... Mogo je Trajkovic u tom trenutku kad ga je sapleo Tejgo da nosi loptu kuci, ali je sudija morao da dosudi penal....Ma sta ja uopste pisem kad Tole Karadzic menja pravila kako mu se prohte. Moze on da promeni pravila i da glase: Pre utakmice protiv Partizana svim igracima protivnickog tima po crveni i kuci.....

sale

12.05.2011. 08:23

@tihi - Ko se razume u fudbal zna da postoji pasivni ofsajd,igrac koji je bio u ofsajdu nije postigao gol,a onaj koji je bio nije uticao na igru.Drugo,Tego je namerno napravio kontakt kod penala,sudija koji je dobio tolike nagrade morao je to da uvidi,Trece,penal za vojvodinu je cist kao suza,a igrac nije pao jer igraju tvrd i muski fudbal i ne valjaju se bespotrebno.Sve ovo lici na scenarijo iz 91 na Maksimiru,takav ce biti i epilog ove drzave,sasvim opravdano,nadam se samo bez rata i nemira.

neko ko je daleko

12.05.2011. 09:04

@tihi - A penal za Vojvodinu? Isti prekršaj kao kod penala za Partizan.A prekršaji i prigovori Ilieva, trebao je dobiti pet žutih kartona?A prekršaj Tagoea za drugi žuti?A prekršaj Krstajića bez lopte nad čovekom....Brani Iliću dao žuti zbog bzvz prigovora, a Iliev i fizički i verbalno nasrnuo na igrača i sudiju i nikom ništa....Razmislite malo

Pfc-77

12.05.2011. 00:35

Kako su i počeli utakmicu kad im se prohtelo tako su je i završili pa sad kao i braća po dresovima kriv ovaj kriv onaj Dupla kruna najbolji smo najbolji

Pfc-77

12.05.2011. 09:07

@Lala - Mi smo oni koji će još dugo da vladaju ovim prostorima ma koliko se to nekima ne sviđalo Jado Partizan sampion

novi

12.05.2011. 00:43

Mene bas ne interesuje ko igra protiv koga i ko sudi ali da sudi fer. Mene kao navijac partizana izkreno da kazem. Volio bi da sportski izadju u susret partizanovci i narede da se utakmica ponovi. Ovo je ogromna bruka i nije cudo sto se protiv nas onako u uefi sudi. Karadzic treba da leti to je tacno. Sport treba da se igra fer i navija za tim za koji navijas. Ja se nadam da ce grobari izac u susret ako imaju sportsku dusu i da ponove utakmicu. Izvinite novosadjani! da znate da je i mene sram.

Sramno

12.05.2011. 01:40

@Dzoni - Sramno sudjenje...postena odluka Vojvodine bolje to nego da su napali sudiju.....svaka cast momci vi ste sampioni a ne Par****n...

vučko

12.05.2011. 00:53

Ovde je pravi pobednik policija jer je zaustavivši 'navijače', zbog bacanja svega i svačega iz autobusa,što na automobile,što na put,pokazala ko ovde odlučuje ,tj vedri i oblači.Utakmica kasni 30 min,jer Novosađani neće da igraju bez tih 'navijača'? Pa,gospodo,u bilo kojoj normalnoj zemlji,ako se posle 15 minuta od planiranog početka,jedna ekipa ne pojavi na terenu,sudija svira prekid,službeno se registruje za drugu ekipu i naravno kazna! Toliko o poštenju i pravdi

uzice

12.05.2011. 07:07

@vučko - Vučko,u bilo kojoj normalnoj zemlji postoji mogućnost da se finale Kupa i izvan jednog jedinog gradau bilo kojoj normalnoj zemlji sudija Mažić bi posle onog u Subotici pao sa liste a ne dobio 4u bilo kojoj normalnoj zemlji trofeji se ne dele između samo dva klubaVojvodino hvala ti što si danas predstavljala slobodarsku Srbiju koja nije deo nijednog od dva državna projekta!

dd

12.05.2011. 08:54

@vučko - U pravu si,pravi pobednik je Partizan u saradnji sa policijom.Ovako je i Zvezdine navijače hrvatska policija maltretirala kada su išli u Zaprešić,prvo izvodjenje iz autobusa zatim zadržavanje ispred stadiona da bi ušli na pola utakmice,čemu ovaj isti scenario.Pa valjda se fudbal i igra radi navijača.Ko o čemu k....a o poštenju pa tako i ti.

Slobodan Stanimirovic

12.05.2011. 01:05

Bravo, Vojvodina jednom je neko trebao da ima m...  kao sto ih imate Vi i presece ta namestanja . Sramota je vise igrati fudbal u Srbiji sa ovakvim FSS. Sramota da ocigledan penal nije dosudio !!!!!

ludak koji ne zna nista

12.05.2011. 01:09

Novak Djokovic, hvala ti sto si tu, da zaboravim na ovu decu koja su puna kompleksa, sa sve tri strane Srbije

spanulis

12.05.2011. 01:11

Kada ce u ovoj drzavi konacno da odgovaraju i oni veliki lopovi? vecerasnju kradju je videla cela Srbija a i sire i jednostavno treba snimak poslati UEFI i insistirati da se do kraja rasvetli ova tragedija koja se desavala veceras na Marakani! jer cemu onda sport ako i ovo prodje?

Pjotr Cibukov

12.05.2011. 01:28

Sta ja to citam ovde: vitestvo osnov sporta!? Nisu trebali da napuste "bojno polje"!? A sta su trebali da rade? Da dozvole da ih u ime nekakvog vitestva maltretira sudija koji je, ako nije kreten, korumpiran? Zar zbog onog pehara za koji se vec unapred znalo ko sme da ga dobije, zar zbog njega da dozvole da od njih prave majmune? Prema kome se odnositi viteski? Prema lopovu? Mnogo trazite. (Navijam za OFK Beograd). PS. Kako vam se dopala zastava Gane na finalu srpskog kupa?

sone

12.05.2011. 05:10

@Pjotr Cibukov - izuzetno glupo pitane u vezi zastave...a jer ti je lepo kas vidis SRPSKU zastavu u finalu LIGE SAMPIONA?

sreto

12.05.2011. 08:12

@Pjotr Cibukov - Pjotr Cibukov pita: Kako vam se dopala zastava Gane? Pa mogu ti reci da je ljepsa i od sahovnice i od Madjarske.

milan

12.05.2011. 01:48

Mnogo osnovnih stvari je propusteno. Vosa je morala da izgubi sluzbenim rezultatom jer ako pocetak utakmice kasni vise od 15 minuta registruje se sluzbenim rezultatom u korist onog tima koji zeli da mec pocne na vreme. Dalje, Vosin jedini gol je bio iz ofsajda, sto se jasno vidi. Penal nad Tejgom je postojao jer je on fintom okrenuo defanzivca Vose koji mu je usao u putanju kretanja...

Dangubic Sinisa

12.05.2011. 01:57

@milan - hahahha,bravo za objasnjenja...a sta drugo reci osim,zao mi te je,iskreno...

Valjevac

12.05.2011. 02:22

Veselinovic je dobar momak. Voli demokratsku stranku,malog Acu Stanojevica,cika Toleta,Djoru,Radomana, i sve sto vredi u ovoj zemlji. A vi svi crknite,kako vas nije sramota da komentarisete ono sto ste videli, ono sto ste predosecali. Svaka cast igracima parti..na zbog njih se igra, prelep ambijent na kraju. Njih 20 i trener.. i saka navijaca. Zasluzili su , posteno brate. Ko nam je kriv sto nismo kao i oni. Pozdrav za mahaca Zivkovica iz Petrovaradina, pokazao si svojima ,svaka ti cast.

Dr Mr

12.05.2011. 02:39

1) Start Tumbakovića koji je letio otvorenim đonom direktno na potkoljenicu za čist crveni karton2) Gol Vojvodine za 1:1 postignut iz ČISTOG OFSAJDA koji ćete imati prilike da vidite na SOS kanalu3) Penal za Partizan čist kao suza, udar nogom od Tejgovo koljeno4) Trajkoviću rođeni otac ne bi sudio penal za onu situaciju u duelu sa Tejgom, momak je i nastavio akciju tj. šutirao i promašio golPAMETNOME DOSTA!!!

Djox

12.05.2011. 03:08

Zasto je ovaj novinar dozvolio sebi da pise ovako nervozan vest? Pritom je ocigledno navijac Zvezde...Stanojevic je sve lepo objasnio na konferenciji

Mare

12.05.2011. 03:11

Kakvu kradju spominjete bre? Jel ste vi gledali utakmicu? Gol Vojvodine postignut iz ofsajda, to je bar lako videti, a sad sudijske odluke, vi ste nasli da komentarisete, pa naravno ako niste navijac Partizana da cete reci protiv njegove koristi, to je logicno, ali nemojte da spominjete nikakve zalbe UEFI i Platiniju, kada bi se samo obrukao nas FSS, prestanite vise da kukate i da se zalite na nepostojece kradje, prestanite da placete, suocite se sa moci SD Partizan.

vlada

12.05.2011. 03:22

A sta je pametnjakovici jedni Partizan trebao da uradi u ovakvoj situaciji? Da je bilo sumnjivih situacija, bilo je. Prvo penal nad Tejgom kome je lopta otisla, objektivno gledano kao poznavalac fudbala, ne kao navijac, isto tako i sa druge strane za igrace vojvodine, oba starta nisu bila za najstroziju kaznu..Ali pitanje je jednostavno sta je fk Partizan mogao u takvoj situaciji da uradi? Ja ne vidim zasto bi nekog bilo sramota za nesto sto nije skrivio, sudija je svirao,vojvodina napusta teren

d

12.05.2011. 04:02

Nogometnom klubu krasna zvijezda i nije mesto u srpskom fudbalu njima je mesto zajedno sa vojvodinom i realom iz madrida u nk ligi hrvatske tamo ce se osecati kao domacini kada budu igrrali protiv njihovog dinama i hajduka Krasna Zvijezda vs Dinamo zagreb buduci hrvatski derbi.

Sasa

12.05.2011. 10:00

@d - Pa tu si potpuno u pravu. To bi bile prave fudbalske utakmice. Tamo bi se igralo za razliku od ove lige.Vi ste pravi srpski klub, za vas su igrali Stjepan Bobek, Branko Zebec, Dragan Mance, Ivan Ćurković, Miroslav Brozović, Franjo Glaser, Florijan Matekalo, Zlatko Čajkovski, Franjo Šoštarić, Franjo Rupnik, Vladimir Firm, Josip Pirmajer, Fadil Vokrri, Kujtim Shalla, Isa Sadriu, Xhevat Prekazi, Lluan Prekazi, Ajazdin Nuhi, Miralem Sulejmani, Qamil Hasan… (Tuđman je bio predsednik)...

Loran BlaM

12.05.2011. 04:56

Sinoc na nasem najvecem stadionu izdahnuo je Srpski fudbal.Ono sinoc samo je slika i prilika u cemu se mi kao zemlja nalazimo.Gde Pevaljke koje kradu milione dobijaju narukvice kao kaznu,gde ljudi koji su u bekstvu i na poternicama po par godina se brane sa slobode,gde se najvece legende naseg sporta javno blate i snimaju se filmovi o njihovim hapsnjima.Drzava je debelo umesala prste u fudbal! Hoce li mi neko reci da je Dzaja lopov a recimo Zecevic kome su i njegovi navijaci pevali LOPOVE,nije?

Milan Jelusic

12.05.2011. 07:11

da je sudija bio partizanov utakmica nebi ni opcela a partizan bi uz eo kup. gospoda iy vojvodine nisu dozvolila da igraci izadju na teren dok im se poslednji navijac ne pojavi na stadionu. ceka se samo petnaest minuta i svira se kraj. ko je nas ikada cekao i zbog nas pomerao pocetak utakmice. ovo su propusti sudije i delegata, za to bi ih kaznio. ostalo je bilo OK.

nesa

12.05.2011. 07:14

Gospodo iz Novosti, mogli bi ste da malo objektivnije pisete o utakmici, sudija je odradio svoj posao odlicni bez greske....

Marinko

12.05.2011. 11:43

@nesa - Da bez greške, sve što mu je naređeno da svira ili ne svira on je obavio.

vukasin

12.05.2011. 07:52

kasnjenje utakmice neopravdano,grubost u igri ,prigovori neopravdano o postenju sudije video sam u derbiju kad smiljanicu nije smeo da pokaze zuti karton jer je vec imao jedan takodje krstajic nije dobio zuti za tezak start naravno nikom nista,cenim stanojevica koji prica o igri o u evropi a kad su ga upitali za pogresnu odluku sudije koja naravno skoro nikad nije na stetu partizana naravno nije odgovorio onda bolje cuti itako cele sezone :)))

predrag

12.05.2011. 07:53

Partizan je morao da pobedi. To je stvarnost kod nas. Ako je ono bio penal za Partizan, isto je trebalo da bude i za Vojvodinu. Ilijev je trebalo da dobije crveni karton jos na pocetku. Sramno sudjenje.

zoran

12.05.2011. 07:56

Koga Novosti stite?O cemu pircate?Pa treba da se prica samo o kaznjavanju igraca Vojvodine,sto su napustili teren.Pa jesu li Real i Celsi napustili teren jer im se nije dopala igra Barselone i moguce greske sudija.O cemu pricate,vi kao novinari naseg najveceg lista.Znam da vam je vec dosta Partizana,ali da li je bio opsajd kod prvog gola Vojvodine,da li je trebalo dati crveni karton igracu Vojvodine koji je otkinuo nogu Miljkovicu.

Srbin

12.05.2011. 08:00

Sramota, uzas ponor sudjenja , fudbala....I opet ce Partizan u evropu i opet cemo se stideti porazima i kod kuce i u gostima! Kardzicu tamo nema "SUDIJA" kojima ces da das kintu da sude penale i ponistavaju regularne golove !Videlo se sinoc da je Partizan nejak, bez smisla za igru a uz pomoc sudija kao i obicno kao Joker igraca !Vise ne navijam za Partizan , sramota me , FK Vojvodino izvinjavam se u moje ime za nepravdu koju ste doziveli!

World of Basketball

12.05.2011. 08:06

Steta da je sve ovako zavrsilo. Mislim da je Vojvodina trebala da odigra utakmicu do kraja a onda da podnesu zalbu. Drago mi je da smo osvojili jos jedan trofej ali nisam srecan zbog ovakvog zavrsetka. I meni je par sudijskih odluka bilo sumnjivo i sto par prijatelja rece "ako nam je ovo najbolji sudija, kakvi su ostali?" Sve u svemu, jos jedan samar i onako posrnulom srpskom fudbalu. Cestitke crno-belim momcima na jos jednoj tituli.

Branislav Nastasic

12.05.2011. 08:06

.Od ovog napisanog neobjektivnog clanka samo je istina da je sudija trebao postupiti po slovu propisa i odsvirati kraj nakon 15 minuta cekanja da se gospoda pojave na teren..Sto se tice tv komentatora i pored usporenog snimka satra se trudeci da je Mojsov pokusao da se izmakne i ako na snimku se vidi drugo.Penal cist ko suza.Zar se na usporenom snimku nije vidjeno ocigledno rusenje protivnika.

Realan

12.05.2011. 08:06

Kuda sve ovo vodi, dokle vise??? Ne, Partizan nije osvojio kup! Partizanu je kup poklonjen i to je jos jedna rezija gospodina predsenika fss. Bruka i sramota!!!

mishel platini

12.05.2011. 08:07

Interesuje me zasto drug tole nije bio na postolju da primi medalju i izljubi pehar? ipak on je najzasluzniji za ovaj ,,uspeh"...bravo,bravo msje. tole

Realan

12.05.2011. 08:12

Kuda sve ovo vodi, dokle vise??? Ne, Partizan nije osvojio kup!!! Partizanu je kup poklonjen, a sve u reziji gospodina predsednika fss. Bruka i sramota!!!

srban

12.05.2011. 08:12

Ne znam ni zašto se igraju utakmice. Mogao je prosto FSS da donese dekret da je partizan osvajač kupa. Još na početku sezone...

Zeljko

12.05.2011. 08:13

Gol Vojvodine u 63 min iz ofsajda, cak dvojica igraca u ofsajdu, ispravno disudjen penal za Partizan, ispravno ponisten gol Vojvodine zbog prekrsaja, vukao igraca Partizana za dres, i nedosudjen penal za Vojvodinu, pa ko je tu ostecen.

Tanja Miskovic

12.05.2011. 09:47

@Zeljko - Samo jedno pitanje i savet kako te sluzi vid a cini mi se da nije dobro pod hitno kod oftamologa

Stelt

12.05.2011. 09:50

@Zeljko - Željko baš si ga preterao. Očigledno je da je nameštaljka. A ko je namestio to treba policija da nam kaže. Nije narod lud koji je gledao utakmicu. Slažem se da i sudija može da pogreši ali, izvini toliko grešaka na jednoj utakmici, a najbolji sudija kog imamo, tu onda nešto mnogo smrdi. Zbog ovoga u najmanju ruku gospodin Karadyić treba da pokrene istragu i da podnese ostavku.

Mare

12.05.2011. 08:54

Sada je jasno zasto je Veselinovic dobio nagradu od Karadzica. To je sudija za jednu sezonu, za jednu utakmicu. Odradio je posao, više neće suditi, ali za par godina ostaju samo brojevi titula i Kupova.

Branislav Nastasic

12.05.2011. 08:54

Kada cemo poceti da se ponasamo kao Novak Djokovic? Kada sudija dosudi aut, a loptica bila dobra on ispravi sudiju makar to islo na njegovu stetu..Lazeticu na soprotno i kad sudija svira u njegovu korist on ide da protestuje kod sudije.Istina on je daleko od Noleta po svim pitanjima

rade

12.05.2011. 08:56

Vojvodina prekinula i napustila lakrdiju !!Bio jednom srpski fudbal !!I bilo je vreme da to jednom neko ucini !!Da li ce policija da ispita ovaj slucaj sudije Veselinovica !!To bi trebali biti naslovi u medijima,,,,i nista drugo .

Sudija

12.05.2011. 09:04

Ljudi kako Vas nije sramota. Pa hocete li Vi da pustite da Vam neko ispira mozak pricama. Penal nad Vojvodinom, nije postojao, pa to se jasno vidi smijesno je pricati o takvim stvarima, ponisten gol Vojvodine je potpuno korektna odluka jer je i Mojsov vukao Savica a jos jedan igrac Vojvodine u pozadini se vidi kako drzi Jovanovica. Istina penal nad Tejgom je sporan, ima kontakta ali je pitanje koliko se on isfolirao.

voja

12.05.2011. 09:06

lepo se vidi da je igrac vojvodine povukao igraca partizana za dres to ne moze biti sporno mislim da je ovo sve bilo u rezi ji crvene zvezde koja nije mogla da osvoji ni jedan trofej

SMAK

12.05.2011. 09:13

Fudbalskom Savezu Srbije srecna jos jedna dupla kruna!!! Samo tako ubice srpskog fudbala! Sve najbolje uz zelju da osvojite bar 1 bod u evropi!!!

Habahaba

12.05.2011. 10:24

@SMAK - Kada kazne FSS i klubove 5 godina, kao sto je najavljeno iz sedista UEFE ako se nesto lose desi sa navijacima, klubovima onda cete 5 godina samo plakati sto ste na ovakav bestijalan nacin odradili finale i psoavcete Toleta do groba a ne skandirati njegovo ime. Zahebao vas je da niste svesni a tek cete postati svesni .vi ucesnici samo ne znam cega vise.

Pedja

12.05.2011. 10:48

@SMAK - @grobar - ne lupaj gluposti sa ovim timom je to nemoguce postoje 2-3 igraca koji znaju nesto ostali ubijaju fudbal. @SMAK ne lupaj ni ti u direktnim duelima ste bili losiji vec nekoliko sezona.Jel Tole kriv sto ste izgubili na JNA?Ne branim ga,naprotiv voleo bih kolko sutra da nestane sa Zemlje,ali daj malo realnosti.

Alfa Seljacina

12.05.2011. 09:19

Jedan Totenhem primi 2 nepostojeca gola od Celzija i izgubi utakmicu, niko ne spomene sudjenje, a kamo li da pomisli da napusti teren!Jedan Sir Alex Ferguson prokomentarise da nije zadovoljan sudjenjem i odmah biva kaznjen! A kod nas? Svako zna bolje od sudije i svako ima sta da kaze...Niko od nas nije kompetentan da se izjasni po ovom pitanju, svi smo subjektivnii!!!Snimke sa ove utakmice treba poslati UEFA-i da ih objektivno analizira.

srbIN

12.05.2011. 10:06

@Alfa Seljacina - Upravo suprotno decko. jedan totenhem primi gol i odmah na konferenciji rednap kaze kazku su pokradeni i kako su im ukrali 30 mil funti iz dzepa tom kradjom, aludirajuci na ne plasiranje u lgu sampiona.U engleskoj se decko igra profesionalan fudbal, briga njih za trofeje, mi smo beda, kod nas je taj sport jedina uteha i utociste narodu od svakodnevnih problema, tako da 4 godine kradje toleta karadzica preslo svaku meru.

navijac

12.05.2011. 09:28

Ja mislim da "kup" treba da se zove partizanov kup.Jos samo da naprave novi pehar sa partizanovim i toletovim imenom na naslovnoj strani.pa nek igraju sami sa sobom ili nekim treceligasima.obavezno da im sudi "ovaj sudija"Zvezda, Vojvodina a i ostali netrebaju vise da igraju ovakav kup.Sramota

MatijaBG

12.05.2011. 10:29

@navijac - Sve je Partizanovo,ne samo kup.Partizan sve osvaja.uzmimo im sve!!!!!Budimo prokleti do kraja.Napred crno/bela ljubavi i hvala ti.Ponose Beograda.Rupu smo ispunili,napunili i opet zakljucali.Crknite od muke!Tejgo:)))))

toni

12.05.2011. 09:32

Grobar sam ,ali ovo sinoc sto nam je priredio Karadzic sa upravom Partizana,prava sramota.Ovo je ocigledno da je trofej kupljen.Slavimo duplu krunu,ali kako .Sramota

rocker

12.05.2011. 09:58

@toni - zvezdas sam ali kako te nije sramota od drugara partizanovih navijaca ??? pa zvezdi kad sviraju ocigledno nesto sto nije ja branim njene stavove ..... ili mozda nisi grobar :))))))) priznaj ajde :)

Amor

12.05.2011. 10:28

@toni - Ako si ti Grobar,ja sam Lukic,nemoj da lupetas odgledaj snimak i poslusaj sta je reko Stanojevic posle utakmice,mozda i da je bio penal za vosu pa sta osteceni tesko,a gol iz ofsajda niko ne spominje,isto ko ofk sto nije nista rekla za njihov ponisten gol protiv zvezde,a zvezda se zali na to sudjenje.Sramota koja hajka ali dzaba SVE JE NASE

Momcilo Aleksic

12.05.2011. 09:42

Ko gubi ima pravo dase ljuti.Mislim treba gledati malo realno.Kod ponistenog gola se vidi ocigledan faul ,a kod navodno nedosudjenog penala se dobro vidi da je igrac prosao isutirao ka golu,a onda pao.

sssss

12.05.2011. 10:36

@Momcilo Aleksic - a kod "penala" nad bananamenom nisi video kako se dotični prosto bacio na nogu fudbalera Vojvodine?

Realni komentari partizanovaca

12.05.2011. 09:52

Drago mi je što ima komentara navijača PARTIZANA koji kažu da je sramota što je Partizan na ovakav način došao do trofeja, jer ovo što se sinoć desilo je najobičnija lakrdija u režiji čelnika FSS i normalno je da igrači Vojvodine nisu hteli da do kraja učestvuju u njoj. Pitam se zašto igrati neko takmičenje ako se unapred zna ko mora biti pobednik i zašto mi gledaoci da dajemo novac za ulaznice za nameštene utakmice u režiji Toleta Karadžića i njegove fudbalske mafije?

Ortodoxni Vladivostok

12.05.2011. 10:08

Nema potrebe nikome da se pravdamo.Zvezda muti po našem fudbalu godinama pa niko ne sme ni da pisne, a sad su se svi digli protiv Partizana. Jel to Partizan ne sme da pobedi Vojvodinu? Jel to ne sme da im postigne pogodak?

dusko

12.05.2011. 10:13

sta reci a ne zaplakati opet je pobedio onaj koji je morao!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! strasno strasno ,trener stanojevic koji je za pohvalu kao strucnanjak za fudbal!,ili se pravi lud ili je duboko u celjustima ljudi koji ovo sve namesta pa ih brani tako sto sebe bruka! ovo i oja baka od 85god.vidi da je moralo tako da bude i dok je tako bice drzava i sport tu gde jesu!kada se nebi namestale utakmice na tabeli nebi ni part. ni zvez. bili prvi nego ko zna ko.zvezda je zivot ali ovo je dno!!

MatijaBG

12.05.2011. 10:42

@dusko - Pa placi Dule,duso!!Placi,bice ti lakse,ali nemoj da mislis na Tejga:)))))

Partizan

12.05.2011. 11:11

@dusko - Ovo je orkestrirana medijska hajka protiv Partizana. Sale Stanojevic je dao izjavu , ko zeli moze da je poslusa i sve ce biti jasno. Nazalost u ovoj zemlji se ceni samo nerad,lopovluk i laz , a ne trud,rad i postenje. Ko vama brani da pokazete rezultate u Evropi tamo gde nema Karadzica ili nasih sudija ? Da iole nesto vredite , imali bi rezultate mimo ove nase kako vi kazete kupljene lige. O samoj utakmici : Partizan konkretniji, Vojvodina sa nekom cudnom taktikom i jos cudnijim ciljem ........

Partizan

12.05.2011. 11:19

@dusko - 1. Gol Vojvodine iz cistog ofsajda2. Penal za Partizan kao iz udzbenika , cist kao suza (pogledajte start i iskorak igraca Vojvodine nad Tejgom).3. Ponisten gol Vojvodine potpuno ispravno (Savic od pozadi vucen za kragnu).4. Sporna situacija u sesnaestercu Partizana , da je fauliran igrac odmah pao , penal cist kao suza - ali on je nastavio akciju bio u izglednoj situaciji i uputio sut nakon cega je sam pao. O ponasanju igraca,trenera Vojvodine - SRAMOTA , a o onom vrlom sportisti Buturovicu ..

MatijaBG

12.05.2011. 10:27

Nikad sladji trofej,nikad sladje osvojen kup.Pa niko ne govori da Vojvodina ovo danima sprema.Zasto je utakmica kasnila.Pa ko je kriv sto nisu njihovi navijaci iz NS krenuli ranije,nego namerno krenuli predvece,da bi se mec odgodio,da ne govorim o njihovoj nemoci na terenu,bez sansi.Partizan je toliko dominantan i mocan,a sledece godine se stvara jos jaci sastav.Vojvodinu treba zbog ovoga drasticno kazniti,izbaciti u drugu ligu.Ma ne,Tejgo je kriv.Tejgo je opet sve zakuvao.Kaznite Tejga!!!!:)))

goci

12.05.2011. 11:54

@MatijaBG - Ali nikada sladjI!Uopste necu trositi reci,ovo je kriminal 1 stepena! I napred P a r t i z a n ! Poz za sve g r o b a r e!

Goran

12.05.2011. 11:55

@MatijaBG - Samo jedna informacija, pocetak utakmice jeste kasnio zbog navijaca Vojvodine ali navijacu nisu kasnili da bi provocirali ili sta vec, vec zbog organa reda koji su ih drzali u Zelezniku toliko dugo da je doslo do kasnjenja. Navijaci su krenuli tri i po sata ranije iz Novog Sada.. I sramota za sudjenje i za nas Fudbal u Srbiji.

ljube stojkovski

12.05.2011. 10:32

A i pisac ovog teksta je mnogo "realan".Ako je prekrshaj nad Princom sumnjiv,kako to vidi da je Vojvodina oshtecena za penal.Faul je bijo skoro ist,samo shto u slucaju Vojvodine fudbaler je shutirao na gol za razliku od Tejga koji je pao i nije bio u prilici da shutira.Sudija je po pravilima igre dopustio prednost.Ponovo pitam,da je fudbaler Vojvodine postigao gol a sudija da ga ponishti i dosudi penal,verojatno ponovo bi se ti isti fudbaleri i rukovodstvo bunili.Znalce pitam,shto je shutirao

MatijaBG

12.05.2011. 10:41

Utakmica je zkazana koliko ja znam u 20:15 ,a pocela je 15 do 9!!!Radi ne dolaska citavog kontingenta navijaca propale Vojvodine iz NS.Jos tad nisu hteli da istrce na teren.Dakle,upravo je ta ciganija iz NS spremala ovakav scenarij.Pa zamislimo sad kada bi se tako jedna utakmica u Evropi odgadjala.Odmah je trebalo prekinuti i dodeliti pehar Partizanu,iako je ovako sladje.To nema nigde u svetu.Vojvodina u drugu ligu,Partizanu 3/0.Samo to je pravda posle svega.Tejgo:)))

darko

12.05.2011. 11:20

@MatijaBG - Matija tvoj komentar je na mestu,vojvodina mora de se kazni za to sto je uradila,oni se ponasaju kao druga Drzava,a onaj preparirani buturovic glumi tu nekog serifa,ko je on da naredi da se utakmica prekine,ovo je jedna velika bruka,blamaza i sramota za celi Srpski fudbal,oni su izgleda dosli samo da provociraju i nista vise..

Србенда

12.05.2011. 11:22

@MatijaBG - МатијаБГ слажемо се овде 100%!!! Једино бих ја додао да је на месту Партизана могао да буде било који други тим, па и Црвена Звезда. И у том случају Војводина би се повукла ко Шојић после штрајка глађу и жеђу! Теби иде 1 бод!

Marinko

12.05.2011. 11:27

@MatijaBG - Do sada vam je smetala samo Zvezda, sad i Vojvodina, uskoro možda cela liga. Jadni ste..

MatijaBG

12.05.2011. 11:41

@MatijaBG - Darko,bravo.Citam i tvoje ostale komentare o stanju u Zvezdi i jedini zelis dobro svom klubu.Malo je realnih navijaca.Ne kazem da je Partizan uvek 100% u pravu,pa i Djuric zna da laje,ali ovaj Butorovic je zaista smesan covek.hteli su prvi kup i to je lepo,ali ne mozes na silu do njega da dodjes,moras da imas kvalitet za to.Partizan nije lud nekom da poklanja trofeje!

Realan

12.05.2011. 12:16

@MatijaBG - Tisina, psssttt... sakrijte se u misju rupu i cutite! Mozda se nekad i zaboravi sramno osvajanje kupa, neka Vam sluzi na cast!

Србенда

12.05.2011. 10:42

Хронолошки преглед показује да је под један, Војводина била свесна да ће да изгуби а под два, да је дошла са намером да направи скандал. Прљава игра а и политика је ту умешала прсте колико и главни арбитар. Где је ту спорт?

darko

12.05.2011. 10:42

a ko je taj preparirani buturovic koji je bio hapsen za namestanje utakmica i on ce da naredi da igraci vojvodine prekinu mec,pa gde to ima,mislim da treba vojvodinu,,zestoko,,kazniti,cak je izbciti iz prve lige a buturovica udaljiti iz sporta,nikad nisam cuo da se tako nesto desili negde sem u Zemlji Srbiji..

Marinko

12.05.2011. 11:25

@darko - Sem u zemlji Srbiji nema ovakvih nameštanja fudbalskih utakmica. I neka su prekinuli meč, neka se vidi ko ste i šta ste. Izađete u Evropu, osvojite 0 bodova. Tamo nema sudija da vam režiraju mečeve.

Bljuzgo

12.05.2011. 11:36

@darko - Bravo care nek si nam rekao,verovatno si bio prvi u kudjenju sudija na mecu Javor-zvezda kada sudija nije dao crveni Bajkovicu.Svako dobro i popij bensedin.

Pedja

12.05.2011. 10:43

Al ako nesto mrzim-mrzim neobjektivne i navijacke tekstove.Sudija jeste napravio gresku za penal,apsolutno stoji.Ne,penal nad Tejgom nije sporni momenat jasno se vidi da defanzivac Vojvodine kaci kolenom Tejga.Da,jeste bio faul pri ponistenom golu i to od strane dvojice fudbalera Vojvodine i na kraju 99.9% sam ubedjen da je Vojvodina postigla gol iz ofsajda.Bilo kako bilo ponasanje igraca i strucnog staba oba tima je za kaznjavanje,a od prvog minuta se videla preterana tenzija(pogotovo kod Vose)

jacki delija

12.05.2011. 10:55

Ono sto svi treba da urade je da isupe iz ove lopovske lige pa neka FK Partizanka igra sama sa sobom i nek osvaja titule i td. A moja Czv bolje da igra neku stranu ligu ili nikakvu nego ovu Srpsku namestenu,liopovsku ligu gde se sve zna unapred. ZVZEDA U SRCU.

GROBAR 65

12.05.2011. 15:56

@jacki delija - Pa osnujte "Jadransku ligu" sa vasom bracom.Imate trenera hrvata,trazite sad i hrvatsku ligu.Srbima porucujem u vojvodini:-Ako vam je je ovo pravokacija za politicke ciljeve,ja vam zelim sve najlepse.Nadam se da cete konacnopronaci bolju "pravdu,mir i slobodu".Neko stvara mrznjumedju nama,a vi "lepo i slepo" izvrsavate naredbu.Pogledajte vise puta,nije bilo penala.Budala se sapletela.Zasto nije pao odmah? Koliko je samo nepravde biloprotiv Partizana od vas cigana u staroj jugi???

slobodan3

12.05.2011. 18:11

@jacki delija - grobaru 65 ti ne samo dasi slep negote i pamćenje napustilo .zvezda je titule osvajala talentom i kvalitetom ali to vi nikada nećete hteti shvatiti.teško je priznati daje zvezda najveća.

slobodan3

12.05.2011. 11:02

Pa nema šta idealna kombinacija,ruku pod ruku najbolji sudija i najbolji trener.Srbija stvarno ima kadar za Evropu.

Dragan Veljković

13.05.2011. 19:37

@slobodan3 - Da im se pridruži i najbolji režiser tole, ekipa za sva vremena.

grobari pljevlja

12.05.2011. 11:26

buturovic i dzomba moraju pod hitno da se ostrane iz srpskog fudbala , samo traze da su u centru paznje i ne umiju da prihvate poraz !! zasto buturovic ne komentaris vosin gol iz cistog ofsajda ??

objektivno

12.05.2011. 11:45

@grobari pljevlja - a zasto se ne pogleda ovaj prvi gol partizana? Tj. situacija pre gola, slobodan udarac, i igrac partizana na gol liniji koji je u CISTOM ofsajdu!!! Ajde da budemo realni i objektivni a?

Cheda

12.05.2011. 11:50

@grobari pljevlja - Sram te bilo ,kakvi jadni komentari! Ovo govori o tebi!

Bljuzgo

12.05.2011. 12:27

@grobari pljevlja - Ti si autenticni primer navijaca sa Marakane.Sto brate komentarises kad ne znas osnovna pravila?Reci Tole namestio i boli te uvo.

crni

12.05.2011. 11:33

partizan u srcu.......................................... ma da trebalo je samo pustiti buturovica sa njegovima da on zavrsi utakmicu sramota za fudbal ponovi se i u beogradu djenova. buturovic sa tribine odlucuje dali mec dase nastavi strasno. . ...... treba ga odmah hapsiti jer toje opet podela na srbe u bg i bijvodinu.

Banule

12.05.2011. 13:01

@crni - Nije valjda... ma trebao je sudija Veselinović da uzme loptu i da svojenožno da Vojvodini još koji gol pa da "pobeda" Partizana bude "uverljivija"...

CIRKUS

12.05.2011. 11:44

Najjace je kad Stanojevic u prenosu pita sudiju kakav je ovo CIRKUS,pogledajte levu ruku Savica kada pada kod ponistenog gola Vojvodine,dobro je da je nije slomio koliko se uhvatio za dres igraca Vojvodine,klasicno obostrano drzanje,zasto se sada ne oglasi Savo Milosevic sa komentarom na utakmicu i sudjenje i pobedu malih tolcica.TOLE ODLAZI !!!!!!!!!!!

Bljuzgo

12.05.2011. 12:39

@CIRKUS - Savo Milosevic?Pa on kudi Karadzica zasto bi se on oglasavao kad mu niko neda prostor trenutno?Ovo mnogo podseca na ljubav hrvata prema nama ovaj vas komentar.Kakve veze Savo ima on ne brani Toleta.

darko

12.05.2011. 12:03

moramo biti realni i uopste nije vazno ko za koga navija,da li bi vojvodina prekinula mec da je vodila 2-1,naravno da nebi,ovo kad bi se desili u engleskoj mislim da bi taj tim bio odma rasformiran.nemoze se uzeti Trofej tako,vec samo na terenu..

Banule

12.05.2011. 13:04

@darko - Voleo bih da vidim tog baju koji bi "rasformirao" najstariji fudbalski klub u državi...Ne brate, Vojvodina treba da napusti i kup i prvenstvo i da više nikada ne zaigra u njima a da Vojvođanska Vlada odmah formira Vojvođansku ligu...

Prema zasluzi

12.05.2011. 13:36

@darko - Banule ti bi trebao da posaljes tvoje podatke da te izaberemo za predsednika Vojvodjanske lige.Takvima je mesto znas gde za podrivanje drzavnosti zato oprezno bilo bi ti mnogo bolje.Da se ne nadjes tamo gde treba.

Da, da

12.05.2011. 13:36

@darko - U pravu si formirajte svoju ligu pa tamo pravite ovakve prostakluke! To ste i hteli od samog pocetka ucenama i odlaganjem pocetka utakmice. Sram vas bilo! A mi cemo se pozabaviti sa sudijskom korupcijom ako je ima i kome je to bilo u interesu, jer nam njihova pomoc sigurno nije potrebna.

Banule

12.05.2011. 15:32

@darko - Ne podrivam ja brate ništa samo sam sit ove lakrdije od države koja traje od 1918.godine i krađe, krađe, krađe svega i svačega iz Vojvodine i od Vojvodine...

braca

12.05.2011. 12:04

Bruka i sramota! Znaci isti su kao i "demokratija" u Srbiji, tiranija i prava katastrofa od mafijaskog saveza!

xexee

12.05.2011. 12:09

Inace, ovaj sudija Veselinović radi u - Krušiku - iz Valjeva, dakle bavi se voćem! Xexexex.... voćar nam sudi u fudbalu, hahahaa.....

lakimil

12.05.2011. 12:16

Htio sam iz Igala poslati telegram sa molbom da ne počinju utakmicu dok ne dođem na "Marakanu".

somborac

12.05.2011. 12:19

Pa , nema uostalom šta da se kaže ili komentariše.Sve mora ostati u Beogradu , pa makar po bilo koju cenu.

Aleksandra Radovanovic

12.05.2011. 14:22

@somborac - Vama se stadion zove JNA.Zato bolje nemoj da se brukas.Komunjare su navijale za vas

pristrasan ili nepristrasan?

12.05.2011. 12:35

Neprestano podvlačenje kako je Vojvodina ostecena a pritom bez "komentara" na neregularan gol Vojvodine dat iz ofsajda, pa pogibeljan start igraca Vojvodine za crveni karton, pa od samog pocetka dizanje tenzije i ne izlazak igraca na pocetak meca do pisma koje je postavljeno na sajt FK Vojvodina koji najavljuje da sve osim "postene" pobede Vojvodine je kradja... Gospodine koji si napisao "Vojvodina prekinula mec, Partizan osvojio Kup" ostavi novinarstvo i idi navijaj kao "nepristrasan"...

Ljubisa-Skopje

12.05.2011. 13:10

Bez razlike dali je sudija pogresio ili nie ponasane igraca Vojvodine za svaku osudu.Da ovako napusti mec neka ekipa iz Nemacke recimo,ili Engleske sta bi se desilo???Zato treba najostrie sankcionirat Vojvodini,po mogucnosti oduzimanja bodova ili preselenje u nizi rang takmicenja da nauce drugi put da se spotrski ponasaju

gox

12.05.2011. 13:44

@Ljubisa-Skopje - A sta su trebali,da ostanu i legalizuju ovu kradju.Svaka im cast.Neko je morao da prekine ovu sprdnju.

Milan

12.05.2011. 14:49

@Ljubisa-Skopje - A sta ako zatrazimo da igramo u ligama neke druge drzave gde se posteno sudi. Onda cete ponovo da pljujete.

janko

12.05.2011. 14:02

Ovaj gospodin sto je ovo pisao bi trebao momentalno da dobije otkaz!!!Da nisam gledao utakmicu, mozda bih mu nesto i verovao

koja

12.05.2011. 14:03

pa gledajte gol Vojvodine ofsajd ceo metar.A da pitam nesto?Real treba da napusti teren protiv barse.sram sram sramni cin.

darko

12.05.2011. 14:09

kako moze covek poput tog buturovica koji je bio hapsen,da ima bilo kakvu funkciju u Vojvodini i da huska Fudbalere da prekinu mec,,zar to nije krivicno delo..Gospodo..

nusknvp

12.05.2011. 14:58

@darko - ovako se nije ni arkan ponasao u doba svoje najvece moci sa obilicem,pa nije povlacio ekipu i ostalo

Maki-Nis

12.05.2011. 14:35

Svaka cast Vojvodini i navijacima Vose, pokazali su svima kako se na pravi nacin navija i bodri sopstveni klub, i kako se voli svoj grad, spustam vam kapu zbog toga. Bilo sportski ili ne napustiti teren, to ce osuditi disciplinska komisija Fudbalskog saveza Srbije. Nemam misljenje o tom cinu, samo su momci trebali stoicki da odigraju do kraja i zabiju Partizanu jos jedan gol i dokazu pravu vrednost, jbg ipak je ovo Srbija...

sudisko pravo se postuje svuda

12.05.2011. 14:35

Nemoze se pojedincima dokazati sudisko pravo se mora postovati.Naravno da svako pravi greske ali ako je poverenje sudiji dato onda mora i njegove odluke da se postuju.Postoji komisija koja daje ocenu sudiji dobar ili los sto znaci dali ce dalje suditi vazne utakmice ili suspendija.U Evropskim ligama se svake godine donese nepravilno dosudjene stvari koje odlucuju prvenstva ili ispadanja iz lige ali se ne napustaju utakmice i ako je kasnije dokazano da presuda nije bila realna

Ха! Ха! Ха!

13.05.2011. 01:15

@FK Partizan - Бла, бла, бла... Трла баба лан да јој прође дан...

Gagi

12.05.2011. 15:28

Steta za fudbalTesko je biti manji klub (od Zvezde i Partizana) u Srbiji. Vojvodina je dva puta dobila Partizan ove godine, ocekivao sam i treci.Ako se postojale tri sumnjive situacije, a sve su svirane u korist Partizana onda je Vojvodina zestoko ostecena. Pogotovu sto je penal za Vojvodinu sigurno postojao. Sramota za Vojvodinu sto su napustili teren, mislim da za to nema opravdanja samo objasnjenje. Po meni je to slabost kako Vojvodine tako i FSS sto nema mehanizama da popravlja greske.

Vasilije Dulovic

12.05.2011. 15:30

Ako je Veselinović najbolji futbalski sudija u Srbiji, ja se pitam kakvi su onda ostali??!! Žalosno je što je FK Partizan prihvatio da primi na ovakav način pehar namijenjen pobjedniku! Pošto utakmica nije završena, pehar nije trebao da se dodijeli bilo kojoj ekipi? Igrači se ne pitaju ni za šta, pa smatram da nijesu bar za to Vini?! Ako se politika igra sa stanovništvom, neka se mane bar futbala?! Ovo nije bila igra, nego svojevrstan skandal!

Srecko

12.05.2011. 15:33

Ocigledno je da je autor teksta Zvezdas. Tekstopisac bi mogao da bude nepristrasan novinar, mozda je sudija i pogresio kao sto grese sudije i na velikim svetskim utakmicama, ali je napustanje terena od strane fudbalera Vojvodine nesportski cin kakav se retko vidja, sramota...

ALEX

12.05.2011. 19:19

@Srecko - Srecko, da ti kazem nesto. Ja zivim u Italiji i mogu na kladionicama da igram sve svetske lige sem Srbije. ZASTO? Pa pogledaj utakmicu finala kupa

Ale

12.05.2011. 19:19

Utakmica je bila smesna od strane igraca Vojvodine,nisu imali nijedan konkretan napad prema golu Stojkovica.Posle datog gola i gola Vukica ponisten im je gol iz cistog opsajda.Ako je bio penal na Tejgu onda i na igracu Vose.Napustanje utakmice je sramno,mogli su da probaju da napadnu i da izjednace,ali su se kukavicki predali.SRAMOTA....

navijac

12.05.2011. 19:21

Eto vam grobari vas tole vas je "usrecio" sa peharom , a fudbal u Srbiji bacio na deponiju smeca ! Koliko igrate dobro to se vidi po malom broju gledalaca na vasim utakmicama , vise vas ima u ovim novinama gde lupate gluposti (prednjaci Matija ZG , ipak krv nije voda ) , a odsad cete od publike imati samo decu sto skupljaju lopte !

Немате образ!

12.05.2011. 21:43

Мене би било стид да победим неког на непоштен начин.Не волим да губим,нормално,али нема ничег лепшег него кад знаш да си бољи од неког у праведној борби.Али појединци никад нису осетили каква је таква победа...

jagos

13.05.2011. 08:37

Navijac sam Vojvodine ali brate onu sramotu sto nam pripremise je za svaku osudu.Prvo pocetak utakmice,pa onda prekrsaji kolko hocete , sudija uopste nije kriv kolko je prekrsaja bilo sa obe strane on se stvarno borio da utakmicu dovede u redu.drugo sudijine odluke se moraju postovati ma kakve one bile jedna strana ce uvek biti nezadovoljna.trece, igraci vojvodine pitaju gledaoce dali da nastave utakmicu.Sta sad kod ovog rezultata je trebalo da Vojvodina osvoji pehar ma ajde nebudite smesni.