PUPOVAC ZA "NOVOSTI": Nije još doneta odluka, ali ako Boris ode u Knin - neće slaviti
31. 07. 2020. u 15:56
NIJE još doneta definitivna odluka o odlasku potpredsednika Vlade Borisa Miloševića u Knin, na obeležeavanje "Oluje". Što se nas tiče, uskoro ćemo reći ono što sve zanima. Na putu smo ka tome, ali se i dalje usaglašavaju važni detalji.
Nije dovoljno.Pupovac je ocigledno za opetovano Srpsko zrtvovanje.Dokle seze vasa pamet Pupovce.
@Orao - Plenković je maestralno uništio drugi Memorandum SANU iz 2011g koji traži, da se sa medijima i propagandama i bilo kako ispravi šteta od onog prvog Memoranduma iz 1986g. Dok u Srbiji hrvatska manjina nema ništa, on je manjinama u RH dao sva prava, tako da Evropska Komisija hvali RH i preporuča svim članicama da se ugledaju na njih i prepišu njihov Zakon o pravima manjine! Pa je i srpskog predstavnika stavio za potpredsednika Vlade RH i za uzvrat, traži da se prekine mržnja i da taj potpredsednik(Koji se još i prezima Milošević Boris) sa Pupovcem dođu na slavlje Oluje u Kninu. Plenković je jedan od najboljih političara u Evropi, a možda je u budućnosti i on vodi.
@Plenki - Lazete kontinurano.Istorija vas je demantovala.Sad ste demokrate kad ste u Hrvatskoj sve srpsko do temelja unistili.
@Plenki - Hrvatska nikako nije dobar primer kako se treba odnositi s manjinama. Zasto? Zato sto manjina fakticki i nema. Kada proterate cetvrt miliona ljudi iz zemlje i pri tom ne dozvoljavate 25 god tim istim ljudima da se vrate svojim kucama onda je stvar prilicno jasna. I onom malom broju Srba koji je ostao u HR ne daju osnovna prava. Da ne pricamo o tome kako je Srpski narod iz statusa konstitutivnog naroda presao u status nacionalne manjine. Problem s Hrvatima ,a pre svega s njihovim politicarima je taj sto u sebi uvek nose klicu ustastva,sto je samo po sebi zlo jer imaju potrebu da mrze, Srbe pre svega. Dok je dobar deo Srba naivno verovao u ideju jugoslovenstva,Hrvati su posle prvog sv rata, iako porazena strana u ratu, usli u SHS, kao i kasnije i posle drugog sv rata,opet kao porazena snaga, usli u SFRJ samo da bi u nekom pogodnom trenutku,krijuci sahovnicu i kamu ispod jastuka, dosli do nezavisnosti, ali ne bilo kakve nezavistosti, vec s drzavom bez Srba koji su im uvek bili kamen u cipeli. Ja licno smatram da je najveca Srpska,istorijska tragedija ta sto smo se 1918. ujedinili sa Hrvatima. Oni su te godine trebali biti prepusteni sami sebi,kao i 1945. kada su odlucili da se priklone kao NDH Hitleru. Samim ulaskom u savez s njima posle svih istorijskih desavanja Srbi su bacili senku na sopstvene zrtve. Zrtva je zrtva. Nevina deca su stradala i Srpska i Hrvatska i mnoga druga. Jedno je kada hrvatski politicar ode da se pokloni srpskim zrtvama i obrnuto,a drugo je kad srpski politicar ode na proslavu progona svo naroda,to nije reciprocitet.
Zasto ovo nisi rekao pre izbora pa da hrabro vidis koliko Srba bi te podrzalo. Sramotno. Nemoj sebe da operes govoreci da je samo Boris, ako ode zavrsili ste politicku karijeru obojica.
@Lena - Ako odu, proglasiti ga personom non grata.
Tesko je biti Srbin a ziveti u Hrvatsku
@Pero - Srbima treba da je jasno - jednom za uvek.Sve tragedije i stradanja,masov- na klanja,istrebljenja, progone koje je Hrvatska kroz istoriju nanela Srpskom narodu urađene su pod okriljem i u režiji Zapada.Inače Hrvatske ne bi bilo ni iz temelja.
@Pero - Pa prodaj to što imaš i dodji u Srbiju.
@Pero - Slazem se ja Pero da je tesko. Sve u zivotu je tesko. Ali svaki covek mora da ima neke svoje granice preko kojih ne ide. Ja ne mogu svoju decu da ucim jedno a sam da radim drugo. Mada, cuo sam da je jedan lopov tukao svoje dete jer ga je uhvatio da krade.
@Pero - Pa uvek je bilo izdajica među srbima, da nije bilo izdajica 1995 godine nebi sada hrvati ni slavili
Davno nisam procitao ovakvu logicku vratolomiju" ici ce ali nece slaviti"?? Mozda misle da su ljudi plitke pameti? Ici na fasisticki skup nije primereno za ljùde bilo koje nacije.
Како сте ви навни, хрвати ће вас превеслати само тако, а после ће бити касно.
@Milan - Ja mislim da ti živiš u zabludi, Hrvati su nas preveslali pre 100 godina. Ovo sad je primer inteligentne političke igre sa znatnim ulaganjima od strane Hrvata. Akcenat samog skupa će biti na komemoraciji svih žrtava a ne na proslavu oluje. Što je ljudski više nego li izbeći komemoraciju. A da ste krvoločniji Srbi od mene neverujem...
@Rosa - Naravno, gospođo, hajde da se pravimo blesavi pa da poverujemo u tu priču.
@Rosa - Onda bi bilo lepo da tamo odete i ne propustite taj nesvakidašnji doživljaj, u obradi komemorativne izvedbe, proslave Oluje - kako to vi kažete
@Rosa - Da, da, komemoracija na kojoj ce Tompson da peva tuzne pesme.
E Milorade, Milorade... znaš ti dobro da se na proslavu obeležavanja Oluje ne ide sa cvećem i svećom nego sa pesmom i muzikom.
Видим да се човек већ правда за оно што ће урадити.
I ja idem na svadbe ali ne igram ali sam tu. Ko je bre ovde lud a ko zbunjen . Ako ide nece da slavi ? Cujes li ti sebe. Bice taj odmah pored Plenkovica pod izgovorom da je podpredsednik vlade. Sve je jasno. Posle toga da promeni prezime i veru , takav ne treba Srpskom rodu.
Da su ovako rezonovali Srbi iz SR Hrvatske, verovatno bi Milošević priznao HR u avnojevskim granicama još '91. Manja bi šteta i poniženje bilo. Ali lako je biti general posle bitke. Za mene je ipak skandal da Pupovac i razmatra tu opciju. Šta je sledeće, katoličenje i juriš na Staljingrad?
Evo par rijeci posto zivim u okolini knina. Sto se neko cudi svemu ovome, Pupovac ima s oju glasacku masineriju, na lokalnom nivou su njegovi isti poslusnici vec vise od 10 godina i za sve to su svi jako dobro placeni. Placeni su darade protiv Srpske zajednice i to debelo a jos gire je to sto ih nema ko zamjeniti posto su jedina politicka opcija. Od ovog broja Srba sto su ovdje, 30% su Srbi, osrali su kupljeni poltroni skupa sa politucarima!
Ne gospodine Pupovac. Hrvati nikad nisu klekli u Jasenovcu, sto da vi idete I izvinjavate se. Nije to pomirenje ako tamo idete to je priznanje da su opravdano pobili seljake u koloni I po kucama. To bi bilo kao priznanje zrtve da je kriva. Ne slavi se etnicko ciscenje, jadan je narod koji to slavi.
Kakvi ludilo!!To bi bilo kao na primer da je 1943 da mlie budak pozove vidjenije Srbe da prisustvuju klanju Srba u Jasenovcu!!
Ako se ne varam Arčibald Rajs je govorio " Srbi čuvajte se sebe "
Odavno on radi u interesu HDZ-a i vjerni sluga nhegov.
Pomirenje je potrebno zbog budućnosti dece i mira,da se volimo, ne koljemo, ali....... Prvo da RH vrati svu srpsku imovinu, da svi Srbi dobiju obnovu, da radnicima srpske nacionalnosti bivšeg Borova isplate otpremnine kao hrvatima, da isplate Srbima penzije za period 1991.-1997. Svi Srbi će tada doći u Knin , bez ovih kvazisrba koji misle da nekog predstavljaju.Ovim potezima RH pokazala bi da zaista računa na Srpsku manjinu, a ne da im služi kao poštapalica u slučaju kritika .
Sram vas bilo poltroni, izrodi . U Kninu se slavi progon i ubijanje Srba vi idete tamo jer su vas ustase pozvale da se spridaju sa Srpskim zrtvama . Do sad sam imao neko pozitivno misljenje o vama Pupovac a sad vidim da sam ziveo u zabludi , vi ste ipak najobicni jadni poltron kojem je licni standard i udoban zivot vazniji od svega .
Sramota Pupovce,ne cini to covjece..Sta je sa nama Srbima ja ne shvatam vise....Mi smo potpuno poludio narod.Sramota!!!!
Sa oredstavnikom Srba ili bez njega Hrvatska će slaviti Oluju kao i do sada. Nošta se tu neće da promeni. Ali ako minstar Medved ode u Grubore i tamo /u ime vlade RH/ oda počast izginulim srpskim civilima to je veliki pozitivni pomak u javnom priznanju hrvatske države da je izvršen i genocid nad Srbima.
Takvi kao što ste ti i Milošević su postali najveći koljači Srba u Hrvatskoj...Slobodno promenite veru i identitet jer niste dostojni da nosite srpsko prezime. Izgleda da su vas ustaše malo klale, pa bi da im se pridružite u slavlju nad klanjem Srba. Sad mi je jasno zašto vas je Slobodan Milošević ostavio na cedilu. Dok su za vas ginuli Srbi iz Srbije, vi ste bežali i sedeli po beogradskim kafićima. Treba vama NDH, očigledno da je postujete više nego svoje žrtve.
Svi se normalni ljudi slažemo da Hrvati ,Srbi u Hr. trebaju zakopati ratne sjekire od 41. -45 ,67. -71 . ,91. -95 .god. .Da trebaju razgovarati ,rješavati nagomilane probleme ,bez poniženja bez obzira na žrtvu koje je nacionalnosti ,,ali zvati predst. srpske zajednice na državno slavlje Hr .zločina ,paleži ,ubistva -skoro genocida ,veće je poniženje ove Vlasti ,licemjerstvo ,izazvati će traume do kraja života B.Miloševiću -bez obzira što ima želudac i iskusio traume ovih 30.god. -inače je fini čovjek !
Hoće li stajati desno ili levo od Tomsona?
Nikome od nas nije mila pomisao da jedan Srbin bude na obeležavanju te njihove "Oluje". Ipak, lako je nama sedeti u Srbiji i pametovati njima, koji moraju tamo da žive. Očigledno je da misle da će na taj način popraviti položaj našeg naroda u Hrvatskoj. Na žalost, bojim se da će to biti još jedan jalov pokušaj. Hrvati mrze Srbe na patološkoj osnovi i tu nema pomoći.
Ma jeste sigurno, on ce jesti i piti sa hrvatima kao za daću, a hrvati ce jesti i piti za slavlje. To se kaze vi ste izrodi i prodane duse i ti Pupovac i taj Milosevic, i bili i ostali, sram vas bilo. To bi bilo isto kao kada bi neki jevrej otisao sa nacistima na proslavu povodom osnivanja Ausvica, Dahau i Mathauzena s posebnim osvrtom na dan pustanja u rad gasnih komora i krematorijuma u logorima.
Pozdravite Mila i on se jadnik zrtvuje za mrtve i prognane
Hrvatima opet treba srpska legitimacija da pred svetom dokazuju svoju “demokraciju”,kao što suSrbe zloupotrebili za prijemu EU,a ubrzo nakon toga ih zaboravili i nastavili sa politikom omalovazavanja ,diskriminacije i suptilnog progona..Pupovac kao da nije izvukao nikakvu pouku
Ovo su tipični "uhljebi", glavni cilj je biti u vlasti, imati dobar posao, karijeru, i prosipati šuplju priču. Od tog može lijepo da se živi u Zagrebu, da se putuje, da se čak i pita za nešto. Ali, tu nema "S" od Srbina, niti Srbi imaju koristi od takvih. Ovdje, po meni, da bi se spriječila sramota i ponižavanje našeg naroda, mora da se umiješa Srbija, i da im ne dozvoli te gluposti. Ovim vajnim Srbima.
Zna li Pupovac ,da uz Miloševića treba i prevodioc Krišto
@Luka - Не треба им преводилац, јер Срби који тамо живе већ говоре хрватским језиком, а како смо почели и овде у Србији интензивно и масовно да користимо те хрватске кованице, црно нам се пише.
О каквом слављу ти причаш? Не треба да идеш тамо. Ни под каквим уценом. Ви обиђите наше мртве.
Moze, ali da nosi veliku crnu zastavu zalosti.
U vezi odlaska Srba na proslavu Oluje? Koliko ja razumem tamo se slavi od strane Hrvata. Ako Srbi nesreće a što će tamo? Nije ni čudo, Svetozar Pribićević, Srbin iz Hrvatske je stao na stranu Radica i Hrvata a protiv Kralja Aleksandra I. Srbi iz Hrvatske su mahom otišli uz komuniste u II sv. Ratu a protiv Draže? 90% jedinica sve do 1943 su većinom Srbi. Srbin komunista se protivio uvodjenju pokrajina u Hrvatskoj, kada su uvedene u Srbiji.. Trebam li još navoditi primera? Nije poštovanje i dubok naklon, Nikoli Teško, Milankoviću, Pupinu, Vidjeti Bošković svi su Srbi sa prostora današnje Hrvatske.
@Andrija V Mirkovic - U pravu ste potpuno, ali je zato Broz izmislio Sremski front za ove Srbe iz Srbije koji nisu otišli u partizane. Smatrao je da nije dovoljno Srba ubijeno i nemačkim odmazdama, pa je mobilisao preostalu srpsku mladost i poturio je Nemcima pod noge.
IDE NA PROSLAVU ubijanja i proterivanja a ne na POMEN i zaljenje tu se svaka dilema zavrsava!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hrvati imaju kompleks od Vise vrednosti,zato im je ovako nesto potrebno.Milorad je vec Godinama izlozen uvredama, pljuvanji, i nasilju,E sad je dobijo Pojacanje u Milosevicu, koji je i Potpresednik Vlade.Sad bi Boris morao da vadi Kestenje iz vatre,za Srbe u Hrvatskoj bi ovaj potez malo stisao tenzije ,no ja verujem da de iza ovog nesto jos krije i zato bi tebalo biti oprezan,jer kad u Saboru ,Suvernisti,ovi novi Skorini Uhljebi,Pljuju i dalje po Srbima.To mora odmah prestati i to bi bio jedan ultimatum. U Hrvatskoj Vladi imaju veliki Respekt o Borisa Milosevica,jer je Obrazovno daleko od njih dosta,i bili bi najsrecnij kad bi se izjasnijio kao Hrvat.Mislim da on zna sta ce trebati uraditi, ali se jos pitam zasto ova ceramonije se bas u KNINU odigrava gde uvek nastupa nastroeni pevac , bez imena.I zato ne odmah drvlje i kamenje na Milorada, i Borisa, treba doneti zaista vaznu odluku za buducnost,uz sve teske Emocije,za mene je ovo Slavlje potcenjivanje za Proterane i ubijene,Srbe .
Nemojte se brukati e moji srbi uvatili se fotelje
Zaista ne razumjem...imamo li mi svi Srbi kolektivnu amneziju ? Milorad Pupovac je nosioc hrvatskog odlikovanja a odlikovao ga je Stjepan Mesić 2001. godine Redom hrvatskog pletera za doprinos razvoju demokratije i ugleda Republike Hrvatske. Isto tako, taj isti Pupovac u lično biografiji sa ponosom ističe da je na jednoj konferenciji održanoj u Hagu u jesen 1991. javno podržao odvajanje Hrvatske od SFRJ. I posle se kao iznenadjujemo, nismo ovo očekivali, zgranuti smo ? Dajte ljudi, malo istine i realnosti....90 % tih " Srba" u Hrvatskoj nisu duhovno više nikakvi Srbi, to im je profesija, od toga žive, pa i taj Pupovac i Milošević. Samo o sebi misle...jer da misle o nama ostalima, nikad nam ne bi priredili ovo poniženje, da slave sa našim krvnicima, naš progon. Eto sad pa me cenzurišite...
Kao bajagi se nešto Pupovac koleba a sramna odluka je već doneta.Pupovac i Milošević bi trebalo da se stide samih seba ako ne nešto drugo onda makar zbog onih svih nevinih žrtava civala koji su izgoreli na onim traktorima.Na ovu nihovu odluku mogu upotrebiti samo dva slova pi,i ponoviti pi jer oni više ništa i nezaslužuju iako pokušavaju da to nekako upakuju.
Najlakse je biti Obilic ispred tastature uz hladno pivo i osudjivati eventualnu posetu. Svim Srbima u Hrvatskoj treba ziveti sa Hrvatima, a isto oni sa Srbima, i ako postoji promil sanse da se bar malo izglade odnosi treba pokusati. Ja licno mislim da je kod Hrvata to nemoguce, ali treba pokusati...
@Kell - Istorija je potvrdila da je svaki pokušaj promašen i bezuspešan,nas tamo nema, a ti i dalje pokušavaj.
@Bole - Bole, ne bi je odvojeno, ali to je manje bitno od ovoga da se Srbija piše velikim slovom. Nadam se da nije namerno.
Odavno je Pupovac HDZ- covjek. Toboze kritikuje vladu a radi sve po dogovoru sa njom da bi dobio naklonost srpskog naroda i ostao na nacelu stranke koju je prisvojij i dobro zivio. Nista on godinama nije napravio za Srbe u Hrvatskoj. Njemu nitko od pistenih Srba nista ne vjeruju. On se priklonio HDZ- u da mu ne bi poskali kontrolu u vezi Tesla banke i nenamjensko trosenje sredstava. Odkazak na oriskavu Iuhe je sramni cin te stranke. Jaze ude Milosevic a nece slavuti. Zar on misli da su Srbi ovce kao on. Sramim se sto je on i ovaj Boris pripadnici moga naroda iz Hrvatske.
@Dragan - Svi dogovori sa HDZ-om su mu pali u vodu. Bez obzira na obrazovanost i inteligenciju, ispada samo korisni idiot. U prošlom mandatu je trebao biti ministar u vladi, naravno, uradio je sve što su tražili od njega i kad je bio siguran da će ujutro osvanuti kao ministar, oni su se tokom noći dogovorili sa hrvatskom strankom, najvećim protivnikom ali Hrvatima, o podršci. Sutradan nije bio iznenađen, nego šokiran, ali ništa nije naučio. Da ne govorimo o kafićima u dvorištu Srpske crkve u Zagrebu i sl.
Ko ode u Knin, na njihovu proslavu koju svake godine odbolujem, bolje bi mu bilo da se nije ni rodio.
Pupovac i njegova partija čine veliku grešku i u ime nekakvog lažnog pomirenja aboliraju hrvatsku stranu za etničko čišćenje Srba iz Hrvatske. To je isto kao kada bi se jevrejska zajednica pomirilla sa nacistima i njihovim planom istrebljenja Jevreja. Može li to? Znam da ovo ne prija hrvatskim nacionalistima, ali ko god sumnja šta je bio stvarni cilj secesionistickog divljanja Hrvatske protiv SFRJ, neka samo progugla i pročita stenogram Tuđmanovog sastanka na Brionima. Sve će mu biti jasno.
Nemojte da propustite da napravite selfi sa Gotovinom i Tompsonom. Kakva uspomena za naslednike!
Ti i ovaj tvoj polusi vise vise ne smijete da se izjasnjavate kao SRBI. To pravo ste izgubili sa ovom vasom manijackom idejom odlaska na krvnicki pir
Pupovac je dobro poznat krajiškim Srbima. I ko je i šta je i kakav je. Mene ovo ne iznenađuje. Ni malo. To je očekivano od ovog čoveka i klike koja ga okružuje. Pa glasajte braćo opet za njega...
Najnovije iz rubrike
VUČIĆ PORUČIO OPOZICIJI: Hoće na vlast ali bez izbora- nema ništa od toga (VIDEO)
PREDSEDNIK Aleksandar Vučić je poručio na otvaranju 30 kilometara puta od Koševa do Vrnjačke Banje da opozicija hoće da dođe na vlast, ali bez izbora, a to neće moći.
22. 12. 2024. u 14:52
"SREĆAN SAM DA SAM DANAS OVDE, SA VAMA. MOJA SRBIJA!": Vučić pozdravio hiljade ljudi na otvaranju auto-puta od Koševa do Vrnjačke Banje (VIDEO)
NA hiljade ljudi okupilo se danas kako bi pozdravilo predsednika Srbije Aleksandra Vučića i prisustvovalo otvaranju 30 km najsavremenijeg auto-puta od Koševa do Vrnjačke Banje.
22. 12. 2024. u 14:33
VUČIĆ SA NARODOM: Radosni građani pozdravili predsednika na otvaranju 30km najsavremenijeg auto-puta (VIDEO)
PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić otvorio je 30 kilometara auto-puta od Koševa do Vrnjačke Banje. Ovom prilikom ga je pozdravio veliki broj ljudi.
22. 12. 2024. u 14:33
HILJADE LJUDI NA OTVARANJU AUTOPUTA: Moćne slike na deonici Koševo - Vrnjačka Banja (FOTO/VIDEO)
PREDSEDNIK Aleksandar Vučić otvorio je novih 30 kilometara velelepnog autoputa od Koševa do Vrnjačke Banje, ovom prilikom okupilo se hiljade ljudi.
22. 12. 2024. u 14:25
SRBIJA U BROJU KILOMETARA GRADI NAJVEĆI DEO AUTOPUTEVA U EVROPI: Vučić - Moramo da razmišljamo o svim delovima zemlje
PREDSEDNIK Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da Srbija u apsolutnom broju kilometara gradi najveći deo autoputeva i brzih saobraćajnica u celoj Evropi, kao i da se ona poput "Feniksa podigla iz pepela i rešila da rešava sve probleme iz prošlosti".
22. 12. 2024. u 14:01
Komentari (65)