PRILOZI RTS I RTV UGLAVNOM U NEUTRALNOM TONALITETU: REM objavio izveštaj o praćenju predizborne kampanje od 15. do 20. februara

V. N.

28. 02. 2022. u 22:56

REGULATORNO telo za elektronske medije objavilo je podatke o zastupljenosti političkih aktera u medijima od 15. do 20. februara.

ПРИЛОЗИ РТС И РТВ УГЛАВНОМ У НЕУТРАЛНОМ ТОНАЛИТЕТУ: РЕМ објавио извештај о праћењу предизборне кампање од 15. до 20. фебруара

Foto Z. Jovanović

Na RTS 1 je zabeleženo pojavljivanje četiri stranke čije liste dotad nisu proglašene i devet proglašenih izbornih lista. I jednima i drugima RTS 1 je posvetio približno sat i deset minuta, a isto toliko vremena posvetio je i aktivnostima državnih funkcionera. Najveći broj priloga je u neutralnom tonalitetu. I na RTV 1 najveći broj priloga bio je neutralnog tonaliteta.

RTV Pink je kampanji posvetio sedam sati i devet minuta, ton u prilozima je 32 odsto neutralan i isto toliko negativan i nešto manje od 36 odsto pozitivan. Na Hepi TV polovina svih priloga je u negativnom tonu, dok je na TV B92 bio približno isti broj priloga u pozitivnom, negativnom i neutralnom tonu.

TV Prva je kampanji posvetila dva sata i 22 minuta, a za državne funkcionere izdvojeno je 54 minuta. Više od polovine priloga je bilo u neutralnom tonu. TV N1 kampanji je posvetila dvadeset sati i 31 minut, u 61,95 odsto priloga dominira negativan ton koji u najvećoj meri pripada temama "negativno o Vučiću" i kritici vlasti. Slično je i na TV Nova S.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE