KORISNICI DOBIJAJU, ON GUBI: Šolaku smeta ugovor Telekoma sa Poštom Srbije

Novosti onlajn

02. 10. 2021. u 15:04

JUNAJTED medija, kompanija u vlasništvu Dragana Šolaka pokrenula je novu kampanju protiv Telekoma Srbija.

КОРИСНИЦИ ДОБИЈАЈУ, ОН ГУБИ: Шолаку смета уговор Телекома са Поштом Србије

Arhiva

Ovaj "hibridni rat" protiv Telekoma zapravo bez prestanka traje već dve godine, otkako je aktuelni generalni direktor Vladimir Lučić pokrenuo snažnu transformaciju ovog državnog privrednog giganta. 

Ovog puta, Nova S, N1 i list Danas, a zapravo mediji pod Šolakovom kontrolom, uzeli su na zub i Telekom i Javno preduzeće Pošta Srbije, zbog ugovora o preuzimanju operatera “Pošta net”.

U seriji priloga ovi mediji tvrde da su korisnici “Pošta net” praktično oštećeni jer će od sada koristiti usluge Telekoma, da u skladu sa zakonom nisu obavešteni o promeni operatera i da će neko sada da zloupotrebljava njihove privatne podatke.
Ipak, ovo nema nikakve veze sa istinom, već su korisnici zapravo na dobitku.

Prelaskom na sistem Telekoma doskorašnji korisnici “Pošta net” dobiće najbrži optički internet koji postoji na srpskom tržištu, dobiće pristup uslugama digitalne televizije i desetinama TV kanala koji su u vlasništvu novog operatera ili imaju ekskluzivne ugovore sa njim. 

Dok je JP Pošta Srbije dugi niz godina zanemarivalo usluge interneta i televizije, Telekom je ušao u ciklus snažne ekspanzije, poput ulaganja u najkvalitetnije i najpopularnije serijske i sportske sadržaje, od čega će i novi korisnici imati veliku opipljivu korist. 

Takođe, ono što Šolakovi mediji ili stavljaju u drugi plan ili potpuno zanemaruju jeste da ni jedan korisnik “Pošta net” nije podneo žalbu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka, i to po zvaničnoj izjavi samog poverenika Milana Marinovića!
Ne manje važno, a u skladu sa Zakonom, “Pošta” je obavestila svoje korisnike o vlasničkom preuzimanju od strane Telekoma i, naravno, nikome nije palo na pamet da zbog toga raskine ugovor i pređe kod nekog drugog operatera.

Podsetimo, Junajted grupa, krovna kompanija Dragana Šolaka pod čijom kapom je i Junajted medija, beleži ogromne gubitke u poslovanju i trenutno je zadužena za čitavih 4,3 milijarde evra. 

Svoje poslovne promašaje, Junajted grupa pokušava da “opravda” napadima na Republiku Srbiju i permanentnom kampanjom protiv državnog Telekoma, gde je svaka sitnica, ma koliko besmislena, povod za nove napade.
  

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve

Komentari (0)

ZAJEDNO PROTIV NASILJA NAD ŽENAMA: Fondacija Meridian i srpski klubovi poslali snažnu poruku (VIDEO)