„Večernje novosti“ generalni sponzor biciklističke trke Beograd - Banjaluka
22. 12. 2018. u 19:23
„Večernje Novosti“ su generalni medijski printani sponzor 13. Međunarodne biciklističke Trke Beograd Banjaluka 2018, koja će se održavati od 18. do 21. Aprila 2019 godine

Foto: Organizator trke
Ovaj događaj će se dešavati u sledećim gradovima i opštinama: Beograd, Bijeljina, Vlasenica, Ugljevik, Lopare, Brčko, Teslić, Tešanj, Doboj, Derventa, Prnjavor, Laktaši I Banjaluka. Na trci se očekuje učešće oko 180 biciklista iz 30 zemalja.
Vladimir Kuvalja, direktor trke, kaže za „Novosti“ da je podrška Kompanije „Novosti“ trci od velikog značaja za organizatore.
Pročitajte još: Nikodijević i Radojičić o saradnji Beograda i Banja Luke
- Kada kao sponzora imate Kompaniju Novosti, koja predtavlja najveći srpski brend u prinatnim medijima onda to naravno imponuje trci. Očekujem da se naša saradnja nastavi i u narednim godinama na obostarno zadovoljstvo, kaže Kuvalja.
On kaže da su pored „Novosti“ medijski sponzori i RTS, medijsko i Radio Televizija Republike Srpske, jer s obzirom da se trka održava u dve zemlje, uključivanje dve nacionalne televizije ima veliki značaj za ovaj događaj!

Od 2018. godine trka je uvrštena u prvu međunarodnu kategoriji događaja, što govori da je danas u rangu sa najvećim svetskim trkama poput Tur de Frans, Giro Italija...
Prošle godine je zabeležen rekordni broj medija i televizijskih kuća koji je prenosio i izveštavao sa trke. Tu je bilo osam televizijskih kuća i 80 novinara iz zemlje i inostranstva. Trka je proglašena za najveći medijski sportski događaj i uvrštena u prvu kategoriju UCI 2.1 Gledanost trke je bila 8 odsto u zemlji 4 odsto u inostranstvu.
Pročitajte još: Banjaluka i Beograd pojačavaju saradnju
Ono što je interesantno baš za ovaj događaj je to da takmičari i pratnja na prvoj etapi koja startuje u Beogradu, prelaze granicu između Srbije i BiH bez zaustavljanja.U centrima gradova: Banjaluka, Doboj, Derventa, Teslić, Jelah, Brčko, Bijeljina, Šabac, Beograd u kojima trka startuje i završava pored trke su organizovana kulturno sportska dešavanja u cilju privlačenja što većeg broja publike.

Trka poseduje veliku količinu promotivno-reklamnog materijala, sa preko 3000 m2 i 80 sati na medijima postala je najveći sportski medijski događaj.

2016. RTRS PRVI PRENOS
RTRS je prvi put prenosi trku uživo 2016 godine. Indeks gledanosti je bio 10 odsto u BIH, što znači da je prenos pratilo preko 300.000 ljudi, a indeks glednosti u region je bio 2 odsto , što govori da je gledanost u insotranstvu pratilo pola miliona ljudi!