„Večernje novosti“ generalni sponzor biciklističke trke Beograd - Banjaluka

S. Mišljenović

22. 12. 2018. u 19:23

„Večernje Novosti“ su generalni medijski printani sponzor 13. Međunarodne biciklističke Trke Beograd Banjaluka 2018, koja će se održavati od 18. do 21. Aprila 2019 godine

„Вечерње новости“ генерални спонзор бициклистичке трке Београд - Бањалука

Foto: Organizator trke

BANjALUKA – „Večernje Novosti“ su generalni medijski printani sponzor 13. Međunarodne biciklističke Trke Beograd Banjaluka 2018, koja će se održavati od 18. do 21.Aprila 2019 godine.

Ovaj događaj će se dešavati u sledećim gradovima i opštinama: Beograd, Bijeljina, Vlasenica, Ugljevik, Lopare, Brčko, Teslić, Tešanj, Doboj, Derventa, Prnjavor, Laktaši I Banjaluka. Na trci se očekuje učešće oko 180 biciklista iz 30 zemalja.

Vladimir Kuvalja, direktor trke, kaže za „Novosti“ da je podrška Kompanije „Novosti“ trci od velikog značaja za organizatore.

- Kada kao sponzora imate Kompaniju Novosti, koja predtavlja najveći srpski brend u prinatnim medijima onda to naravno imponuje trci. Očekujem da se naša saradnja nastavi i u narednim godinama na obostarno zadovoljstvo, kaže Kuvalja.

On kaže da su pored „Novosti“ medijski sponzori i RTS, medijsko i Radio Televizija Republike Srpske, jer s obzirom da se trka održava u dve zemlje, uključivanje dve nacionalne televizije ima veliki značaj za ovaj događaj!

Inače trka Beograd - Banjaluka je prvi put startovala 2007 godine, te se iste godine našla u kalendaru svetske biciklsitičke unije UCI. U samom startu trka je privukla veliki broj ekipa iz celog sveta i danas predstavlja univerzalni događaj i jedan od najvećih sportskih događaja u Bosni i Hercegovini i Srbiji.


Foto: Vladimir Kuvalja, direktor trke


Od 2018. godine trka je uvrštena u prvu međunarodnu kategoriji događaja, što govori da je danas u rangu sa najvećim svetskim trkama poput Tur de Frans, Giro Italija...

Prošle godine je zabeležen rekordni broj medija i televizijskih kuća koji je prenosio i izveštavao sa trke. Tu je bilo osam televizijskih kuća i 80 novinara iz zemlje i inostranstva. Trka je proglašena za najveći medijski sportski događaj i uvrštena u prvu kategoriju UCI 2.1 Gledanost trke je bila 8 odsto u zemlji 4 odsto u inostranstvu.

Ono što je interesantno baš za ovaj događaj je to da takmičari i pratnja na prvoj etapi koja startuje u Beogradu, prelaze granicu između Srbije i BiH bez zaustavljanja.U centrima gradova: Banjaluka, Doboj, Derventa, Teslić, Jelah, Brčko, Bijeljina, Šabac, Beograd u kojima trka startuje i završava pored trke su organizovana kulturno sportska dešavanja u cilju privlačenja što većeg broja publike.


Trka poseduje veliku količinu promotivno-reklamnog materijala, sa preko 3000 m2 i 80 sati na medijima postala je najveći sportski medijski događaj.



2016. RTRS PRVI PRENOS

RTRS je prvi put prenosi trku uživo 2016 godine. Indeks gledanosti je bio 10 odsto u BIH, što znači da je prenos pratilo preko 300.000 ljudi, a indeks glednosti u region je bio 2 odsto , što govori da je gledanost u insotranstvu pratilo pola miliona ljudi!

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije