Mihajlović: U Grdeličkoj klisuri se radi 24 sata dnevno, Koridor 10 do kraja godine

Beta

31. 08. 2018. u 14:24

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović rekla je u petak da se u Grdeličkoj klisuri radovi izvode bez prestanka, a na nekim delovima trase radovi se izvode i 24 sata dnevno

Михајловић: У Грделичкој клисури се ради 24 сата дневно, Коридор 10 до краја године

Zorana Mihajlović
Foto: Tanjug

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović rekla je u petak da se u Grdeličkoj klisuri radovi izvode bez prestanka, a na nekim delovima trase radovi se izvode i 24 sata dnevno.

Komentarišući snimke sa društvenih mreža na kojima pored kosine koja se obrušila pre nekoliko dana nema radnika, Mihajlovićeva je rekla da su na toj kosini već dva šipa postavljena, u petak će biti postavljen i treći, kao i da je uveden novi podizvođač.

"Na sva tri gradilišta na drumskom Koridoru 10, u Grdeličkoj klisuri, Sićevačkoj klisuri i na deonici Srpska kuća-Levosoje, izvode se radovi kako bismo do kraja godine imali završen i bezbedan drumski Koridor 10, kao što smo i obećali", poručila je Mihajlovićeva u Loznici.

Ona je naglasila da je "ovo prvi put da se u Srbiji gradi ovakav koridor i da se nigde nisu pomerale planine da bi se izgradio određeni put".


"Naš zadatak je da koridor bude završen i da bude bezbedan, a svi problemi će se ispitivati, kao i odgovornost. Institucije koje su za to nadležne time se već bave, a mi bi trebalo da budemo srećni i ponosni na ono što gradimo", rekla je Mihajlovićeva.

Ona je rekla da se najteži delovi Koridora 10 rade u poslednjih godinu dana, "uključujući most Vrla, na kojem je visina najvišeg stuba 62 metra, ili Momin kamen, gde je izminirano 650.000 kubika zemlje, koja je prevezena u više od 60.000 vožnji kamionom, što bi bilo oko 900 kilometara u dužinu kad bi ti kamioni stajali jedan iza drugog".

Ona je najavila i da će biti dopunjena prijava ;Inženjerskoj komori Srbije protiv stranih i domaćih projektanata koji su učestvovali na ovom projektu.

MIHAJLOVIĆ: AUTOPUT OD RUME DO ŠAPCA, A OD ŠAPCA DO LOZNICE BRŽI PUT

Ministarka građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Zorana Mihajlović izjavila je u petak da očekuje da u drugoj polovini iduće godine počnu radovi na izgradnji autoputa i brze saobraćajnice Ruma-Šabac-Loznica.

"Od Rume do Šapca gradiće se autoput, a od Šapca do Loznice brzi put. Sklopljeni su ugovori za izradu projektno-tehničke dokumentacije, koju će raditi Institut za puteve, i plan je da do 2020. to bude izgrađeno", rekla je Mihajlović, a navodi se u saopštenju.

Ona je dodala da su o realizaciji ovog projekta već počeli razgovori sa azerbejdžanskim "Azvirtom", koji bi trebalo da bude izvođač radova na ovoj deonici.


"Srbija danas ima stabilan budžet i verujem da ćemo u drugoj polovini iduće godine moći da počnemo radove na toj deonici", rekla je Mihajlović.

Ona je dodala da se u Mačvanskom okrugu, pored izgradnje novih saobraćajnica, značajna sredstva ulažu i u održavanje postojećih, te da su u prethodne tri godine uložene oko dve milijarde dinara.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (8)

Simon

31.08.2018. 14:39

Bravo Ministrice,samo napred i tražite odgovornost i kazne za svakog učesnika u ovom odgovornom poslu.

Vazduplohovac

31.08.2018. 15:21

Ko će smeti da prođe pored tog vašeg potpornog zida? Verovatno samo stranci koji nisu upućeni. Hoće li opet sns vazduplohovni direktor koridora da kaže znali smo da će da padne ali ne i kada pa nismo mi krivi što nismo ništa preduzeli.

Milan

31.08.2018. 18:27

Jedna zena - jedno dete, ili 99 zena- jedno ili 99 dece, treba 9 meseci (za normalno rodjenje dece). Sve mimo normalnih rokova je sa falinkom. Kome se toliko zuri?! Sta time hocete da dokazete? Kratki rokovi izgradnje i najniza cena su smrt za normalnu izgradnju. Gde ste to naucili?! Odmorite nas malo od vasih otvaranja objekata i auto puteva sa velikim nedostacima. Zgadili ste se narodu!

Рашо

31.08.2018. 18:28

И то је образложење зашто завршетак радова касни три године? Неважно је да ли раде у једној, две или осам смена. То је питање организовања извођача и нека ради како хоће. Наручиоца посла занима да се уради по пројекту, за уговорену цену и на време. Министарка има чудну потребу да оправда извођача. Такође је за рушење одмах оптужила пројектанте а извиђача и не помиње! Веома необично! Или можда и није? Можда ми ипак не знамо неке важне чињенице?

Miša zaštita

02.09.2018. 10:22

Pet godina idem u Grčku ovim pravcem, ništa se ne pomera, vidim samo desetak radnika i do dve mašine da rade???? Ovom dinamikom nikada neće biti završeno!!!