Svetska premijera nove Opel Insignije u Briselu (FOTO)

Novosti Online / P. Živković

10. 01. 2020. u 22:54

Pogon na svim točkovima, a agregati nove generacije imaju i do 18 odsto manju potrošnju

Светска премијера нове Опел Инсигније у Бриселу (ФОТО)

Foto: Promo

Deaktivacija cilindara, "FlexRide" vešanje i aktivna prednja maska, samo su deo novih čuda iz Riselshamja.


Jedan od najjačih aduta nemačke kompanije "Opel" nova perjanica flote "insignija" premijerno je prikazana na Salonu automobila u Briselu (9. do 19. januar) u Belogiji.

Pored verija "grand sport limuzine" i "sports turer karavana", posetioci će na Salonu u Briselu po prvi put mogu da vide i oštre dizajnerske linije sportske "GSi" verzije: vertikalni prednji otvori i dinamičan izgled prednjeg dela nepogrešivo otkrivaju o kakvom se dizajnu radi.

- "Opel insignija GSi" uleće u ovu godinu sa novim dvolitarskim turbo benzinskim agregatom koji u paru sa devetostepenim automatskim menjačem razvija sjajnih 230 konjskih snaga - kaže se između ostalog u saopštenju dostavljenom "Novostima" - Tu su još i elektro-hidraulični kočioni sistem, "FleksRajd" vešanje i "Tvinster" pogon na sva četiri točka sa sistemom vektorisanja obrtnog momenta.

"Opel" je objavio i podatke o potrošnji goriva i po "starom" NEDC i po novom WLTP načinu određivanja količine utrošeniog goriva po pređenom kilometru.

Tako prema NEDC sistemu potrošnja ove moćne zveri se kreće u gradu 8,9 l/100 km,na otvorenenom putu 5,8 l/100 km,i u kombinovananoj vožnji 6,9 l/100 km. Emisija štetnih gasova je takođe znatno smanjena pa sada iznosi za CO2 tačno 161 gram po pređenom kilometru.


I po zahtevnijem merenju prema WLTP jasno je da je sada potrebno znatno manje goriva nego kada se uzmu u obzir ranije iskazane vrednosti kod prethodnog modela.Tako u kombinovananoj vožnji potrošnja se kreće od 8,5-8,3 litara benzina na 100 pređenih kilometara uz emisiju štetnih gasova od 198-193 g / km CO2.

-Potrošnja goriva je manja i do 18 odsto - kažu u "Opelu" - jer naša perjanica debituje kao "GSI", "grand sport" i "sports turer" sa novorazvijenim, vrlo efikasnim benzinskim i dizel agregatima.

Pored toga, novi menjači na niskim kooeficijentom trenja još više smanjuju potrošnju goriva i u isto vreme doprinose komforu.

Sve verzije već mogu da se naruče u Belgiji, a uskoro i na svim ostalim evropskim tržištima bi trebalo d počne prodaja noviog bisera iz Riselshajma.


Pratite nas i putem iOS i android aplikacije