Naš sajam u svetskoj eliti

P. ŽIVKOVIĆ

18. 02. 2019. u 22:41

Od 22. do 31. marta, u Beogradu 54. međunarodni salon automobila. Biće izloženi svi brendovi zastupljeni na tržištu

Наш сајам у светској елити

Sa prošlogodišnjeg Sajma automobila u Beogradu / Foto P.Milošević

OVOGODIŠNjEM, 54. po redu međunarodnom Salonu automobila u Beogradu, pripala je velika čast da bude među 15 sajmova u svetu koji će zvanično obeležiti jubilej - Međunarodno udruženje proizvođača vozila OICA, 100 godina od osnivanja.

- To je veliko priznanje i za nas sa Beogradskog sajma, kao domaćine i suorganizatore Salona, za Srpsku asocijaciju uvoznika automobila i, naravno, za Udruženje proizvođača drumskih vozila Srbije, koje je član OICA od samog osnivanja - kaže menadžer projekta Salona automobila u Beogradu Zoran Lupšić.

Pad interesovanja za ovu vrstu predstavljanja vozila u svetu godinama unazad je napravio "seču" organizatora, pa će tako iz kalendara OICA ispasti i čuveni sajmovi u Buenos Ajresu, Istanbulu, Bolonji...

Lupšić dodaje da sajam četvorotočkaša u Beogradu, koji je izrastao u najveću smotru vozila ove vrste u Jugoistočnoj Evropi, nije među najvećima na svetu, ali je možda i jedini na kome će izlagati svi brendovi koji su zastupljeni na tržištu.

- U Ženevi, na primer, nekoliko najpoznatijih brendova neće učestvovati ove godine. Slično je bilo lane i u Parizu - kaže Lupšić. - Veliku zahvalnost za to, ali i za ogroman broj premijera, dugujemo domaćim zastupnicima svetskih brendova.

Među mnogobrojnim premijerama, treba izdvojiti svakako i prvo prikazivanje "rendž rover evoka" u Evropi, koji će pre Beograda biti prikazan samo u Čikagu, jer "Lendž-Rover" i "Jaguar" ne žele da učestvuju na salonu u Ženevi.

PROČITAJTE I:Popustima mame kupce

Posetioci Salona u Beogradu, od 22. do 31. marta, moći će da vide najluksuznije i najskuplje svetske brendove, počevši od "Rols-rojsa" do "Maseratija", kao i prezentacije vozila bližih džepu prosečnog srpskog kupca.

- Svi najavljuju mnogobrojne popuste, banke i lizing kuće još povoljnije uslove kupovine, pa će to, kao i izuzetan broj najavljenih premijera, garantovati posetu bar na nivou prošlogodišnje, jedne od rekordnih godina kada je više od 140.000 posetilaca kupilo ulaznice - kaže Lupšić.

Organizator, Beogradski sajam, kako kažu, na slatkim je mukama jer svi traže "nekoliko kvadratnih metara više" za izložbeni prostor.


JAČI I OD SANKCIJA

- Koliko smo cenjeni u OICA, jasno pokazuje i primer iz vremena sankcija, kada nam je ceo svet uveo embargo i na vozila i na gorivo - kaže Lupšić. - I tada smo, bez obzira na sve, pod okriljem OICA, jednom od retkih međunarodnih organizacija koja se nije obazirala na sankcije, uspevali da pravimo najuspešniji sajam automobila u regionu.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Komentari (1)

Bungi

20.02.2019. 09:10

Mogli bi urednici da koriste više domaćih a manje stranih riječi u prilozima.Engleska riječ-brend u Srpskom jeziku se naziva"robna marka" ili "zaštićena robna marka".Čisto sumnjam da jedan Englez u svom govoru koristi našu riječ" zaštićena robna marka".???