"MORAVSKI KORIDOR" GRADIĆE CELE ZIME: Bez obzira na vremenske prilike idemo ka uspehu

S. BABOVIĆ

07. 12. 2021. u 19:19

- U NEKOM ranijem periodu bilo je nezamislivo da se građevinski radovi na putevima izvode u decembru, po snegu, a mi ćemo morati da ih izvodimo u januaru, februaru, bez obzira na vremenske prilike, ako želimo da postignemo uspeh - rekao je Tomislav Momirović, ministar saobraćaja, prilikom obilaska prve deonice budućeg Moravskog koridora Pojate - Kruševac.

МОРАВСКИ КОРИДОР ГРАДИЋЕ ЦЕЛЕ ЗИМЕ: Без обзира на временске прилике идемо ка успеху

Foto Tanjug

-Uspeh je taj da danas gradimo 10 auto-puteva na teritoriji Srbije, projektujemo i gradimo više od 1.200 kilometara brzih saobraćajnica i auto-puteva. Samo na ovom koridoru, svakog dana radi više od 2.700 domaćih i stranih radnika.

Ministar dodaje da će auto-put Pojate - Preljina biti najmoderniji u celoj jugostočnoj Srbiji, kao i da je Srbija postala zemlja gde strane kompanije dolaze, a strani radnici nalaze svoju budućnost.

- "Behtel-Enka", zajedno sa svojim partnerima veoma intenzivno radi - napominje Aleksandar Antić, direktor JP "Koridori Srbije", naglašavajući da je prioritet poštovanje zadatih rokova, ali i kvalitet izvođenja radova. - Akcenat smo bacili na sektor 1, od Pojata do Kruševca, tu su nam najveće aktivnosti. Otvorena je trasa u dužini od 28 km, urađeno je gotovo 80 odsto zemljanih radova i radova na zgradnji nasipa. U ovom trenutku radimo na svim objektima, pre svega su važni mostovi, zaštita trupa auto-puta i Kruševca od poplava, kao i regulacija Zapadne Morave.

Dva mosta, jedan na Južnoj, a drugi na Zapadnoj Moravi praktično su gotovi, a Antić dodaje da se trenutno radi još jedan most, gde se priprema postavljanje lansirne rešetke za nosače proizvodene u Ćićevcu. Taj most, najduži na koridoru (598 km), nedaleko od Makrešana, imaće 98 nosača, dužine 28 do 40 metara, težine do 160 ona predstavljaće ključnu konstrukciju za kolovoznu ploču.

- Vremenski uslovi nisu najsjajniji, ali trudimo se da sve betone radove sprovdimo kao i do sada - kaže dr Vik Najson Tendan, šef projekta ispred "Behtel-Enka". - Radovi na instaliranju drenažnog propusta su u toku. Radimo, kako na sektoru 1, tako i na sektoru 3.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve

Komentari (0)

POSTAVLJAMO NOVE STANDARDE! Lažna država Kosovo zapanjila svet! Ovo je njena žalba na kaznu UEFA za bežanje s terena u Rumuniji