Šta se menja u sistemu parkiranja u Beogradu
05. 02. 2019. u 10:41
Od 18. februara u Beogradu stupaju na snagu izmene u sistemu parkiranja u glavnom gradu

Foto V. Danilov
Vesić najavljuje da će biti zonirano 2.000 novih parking mesta u najužem centru gradu, kao i na Novom Beogradu, uglavnom prema zahtevima stanara, jer im to omogućava lakše parkiranje.
"Uvodimo jednu novu zonu, to je zona A, koja će biti u okolini Kosančićevog venca i koja će trajati samo pola sata, to je za onaj najuži centar grada gde ljudi dolaze poslom i zaista nema potrebe da ostaju duže od pola sata", kaže Vesić. Uvodi se i novina kada se u pitanju tri postojeće zone – crvena, žuta, zelena.
PROČITAJTE JOŠ - NOVINA U BEOGRADU: Parkiranje na sedam dana
U crvenoj zoni, koja traje sat vremena, moći da se doplati pola sata, dok će u žutoj i zelenoj zoni moći da se doplati dodatni sat bez preparkiranja. "Na taj način omogućavamo ljudima koji se eventualno zateknu u gradu, moraju da obave neki posao, ne mogu da stignu da završe, a ističe im vreme, da mogu na miru da završe posao, što će naravno dodatno platiti", objašnjava Vesić.
Cena pretplatnih kartica za stanare zgrada u tim zonama neće se menjati. Biće, međutim, uvećane kazne za one koji ne poštuju pravila parkiranja u zonama. Kazna za crvenu zonu biće sa 1.870 povećana na 2.800 dinara. Vesić ukazuje da će i dalje važiti popust od 50 odsto ukoliko se kazna plati u roku od osam dana.
Sve navedene izmene uvode se prevashodno zbog stanara koji žive u centru grada i vrlo često nemaju gde da se parkiraju. Vesić je napomenuo i da je u toku intenzivno saniranje rupa na kolovozima koje se jave svake zime, zbog bacanje većih količina soli.
"Beograd-put" dnevno sanira oko 350 rupa, a angažovana su i privatna preduzeća odabrana na tenderu. Građane je pozvao da gradskim vlastima prijave gde se nalaze rupe na putu i one će, kako je rekao, vrlo brzo biti sanirane.
(RTS)
Inženjer
05.02.2019. 11:30
Да ли могу да се закрпе рупе и оперу улице? А пре свега да се реши проблев водоснадбевања у Вишњици, од јуче немамо воду. Стално нестаје вода. Тамо зидају неке зграде код пумпе и нећемо уопште ни имати ако се нешто не предузме.
@Inženjer - Pozdrav Visnjici. Saosecam s vama tamo. Postavljate pravo pitanje. Investitori ko svete krave! Svako moze da čačka po kablovskoj mrezi, vodovodu i elektricnim instalacijama ili da usred zime iskljuci grejanje da bi sebi dogradio radijatore sa duplo vise rebara. Niko im ništa ne moze jer imaju pare. Ti koji grade višespratnice ostave zemlju koja napravi blato na ulici kao da je njiva a komunalci posle to peru. Većinom urade i garaze, ali gde ih nema ne možeš da prodaješ trotoarom od automobila.
hoce li neko objasniti gospodi da je jedino sud nadlezan za kaznjavanje, parking servis je uzurpirao javne povrsine i naplacuje parking, iako pri registraciji vlasnici vozila placaju komunalnu taksu za zauzece javne povrsine ili ti parking, al ovde nema ko da pokrene spor za zastitu prava vlasnika vozila jel isti sluze za sisanje i cerupanje kako se kome cefne.
@Zoran2 - Potpisujem sve sto ste napisali. Potpuno ste u pravu. Ovde nema solidarnosti dok ne poplave Sava i Dunav a ni gradjanske svesti, pa onda ni inicijative. Svi jos rade na leru kao u socijalizmu kad je drzava mislila umesto nas. Naravno sad je nove vlasti i gradjani kritikuju kad su shvatili da imati drzavu i ziveti u gradu znaci raditi i misliti lokalno a glava ne služi samo za frizuru. Ko ce da ujedini gradjane za neko opšte dobro taj se ovde jos nije rodio. Pre ce to da bude neka "muka jezeva".
Na Novom Beogradu i u Zemunu je potpuni haos u parkiranju i ostavljanju na parkinzima neregistrovanih, neispravnih i slupanih vozila, kao i vozila sa ino tablama. Zonirajte citav grad i stanari moraju imati prednost pri parkiranju ispred svojih zgrada. Sto se zoniranja tice negde cena moze biti i zanemarljiva, ali ce biti nekog reda kod parkiranja. Hvala!
Komentari (24)