Gradski prevoz: Plati mesečnu kartu, pa se žali
18. 01. 2019. u 22:15
Da bi od dispečera dobili informaciju, putnici moraju imati plaćenu mesečnu pretplatu. Nova pravila za kontakt sa operaterima u Sekretarijatu

Promene su uvedene od 1. januara Foto Z. Jovanović
INFORMACIJE o dolasku autobusa, njihovom kretanju ili izostanku, putnici od Nove godine mogu da dobiju samo ako imaju uplaćenu mesečnu kartu za prevoz! Službenici u dispečarskom centru Sekretarijata za javni gradski prevoz sada traže od sugrađana da im pročitaju identifikacioni broj sa "bus plus" kartice čijom proverom imaju uvid u mesečne uplate.
- Pozvala sam broj Sekretarijata koji je istaknut na stajalištu da bih se požalila na liniju 101, od Padinske skele ka Gradu, jer dva polaska nisu održana - priča sugrađanka Ana T. - Na moje iznenađenje, dispečar mi je rekao da će zabeležiti prijavu i proslediti saobraćajnoj inspekciji ako mu dam podatke sa "bus plus" kartice, odnosno ako imam uplaćenu markicu. Čim sam izdiktirala broj na poleđini "plastike", a gospodin utvrdio da plaćam prevoz, dobila sam željenu informaciju, a prijava je prosleđena.
Ovo je očigledno još jedan od načina Grada da se obračuna sa švecerima. Oni koji ne plaćaju prevoz, nemaju pravo na žalbe, ali ni na informacije o dolasku vozila.
Dispečari tvrde da i sugrađani koji imaju nepersonalizovane karte i oni koji vožnje plaćaju "masterkard" platnim karticama, mogu da dobiju informacije nakon provere.
foto N,Fifić

Ipak, postavlja se pitanje da li i putnik iz Obrenovca ili Mladenovca, koji nepersonalizovanu kartu koristi jednom mesečno, da bi, na primer, došao kod lekara, može da se požali Sekretarijatu. Da li je jedna otkucana vožnja sedmično dovoljna da bi dispečar prijavio neodržan polazak?
Odgovore na ove nedoumice iz Sekretarijata za javni gradski prevoz "Novosti" nisu dobile. Nejasno je i kako su zaštićeni podaci kada dispečaru putnik izdiktira broj sa platne kartice.
ŠVERCERI
ZBOG velikog broja sugrađana koji ne plaćaju prevoz, Grad je još krajem decembra najavio brojne mere kako bi se stalo na put onima koji vožnje u javnom prevozu ne plaćaju. Jedna od njih je ponovno uvođenje pravila ulaska samo na prednja vrata na linijama sa manjim brojem putnika, rigoroznije kontrole, kao i pisanje kazni vozačima ako se u njihovom vozilu zatekne putnik bez karte.
Roki
18.01.2019. 22:25
a mi sa kartom na dopunu ko nas sisa jeli
гестапо на терену, и стрељање оних који се шверцују.нисмо ли далеко од те опције?
Jednostavno je rešenje-vratite naplatu u gradske ruke umesto u privatnu firmu sa 2 zaposlena, smanjite cenu karte drastično tako da mogu SVI da plaćaju i neće više biti švercera. Ovako samo sve više izazivate građane uveliko osiromašene i sve činite da im još više zagorčate život!
@kengur - Kakvo bre smanjivanje cene karte.Svuda u Srbiji,pogotovo na jugu nisi u mogucnosti ni da udjes u autobus bez karte a narod tamo zivi na ivici egzistencije(Leskovac,Prokuplje,Vranje...).Jednostavno u Beogradu narod nema osnovnu kulturu placanja usluge prevoza.Koliko samo njih sedi u busevima i u rukama drzi mobilne od 300 i vise evra a ne placa kartu za prevoz.Puna podrska BUS PLUSU.Iskorenite svercere koji imaju para za sve osim za prevoz.I jos se bune sto dugo cekaju bus...
Gradski sekretarijat za prevoz je grupa djabalebaroša, koja ništa ne radi. To su Djilas i njegovi žutaći uveli bespotrebno. To su ljudi koji troše gradski budžet, ili pare redovnih platiša prevoza. Za štogod im se obratiš, oni proveravaju kod dispečera i otpravnika. Ta dobro plaćena radna mesta treba ukinuti. Za sredstva koja im se iplaćuje naime ličnog dohodka, na svakoj okretnici otpravnici da imaju komjutere i njima da kontrolišu vozače, a centralni komjuter da je u dispečerskom centru.
Komentari (11)