ŽELEZNIČKE STANICE U PROPADANJU: Putnici kisnu, đubreta ima na sve strane
19. 07. 2018. u 22:15
Železnička stanica Novi Beograd u veoma lošem stanju, nadležni moraju hitno da reaguju i obezbede bolje uslove. Rupe u asfaltu, a osvetljenje na stajalištu loše

Koloseci su ruinirani Foto Teodora Ćirić
DOK su železničke stanice Prokop i Topčider dobile novo, modernije ruho, one poput Novog Beograda, Tošinog bunara i Zemuna i dalje propadaju. Prema najavama nadležnih iz JP "Železnice Srbije", kako se bude radila pruga, uređivaće se i stanice. Prvo bi trebalo da se obnovi ona na Novom Beogradu, koja će prema procenama primati i najviše putnika, kada se u blizini sagradi Glavna autobuska stanica, i ukrste linije metroa.
I dok ne stigne na red za obnovu, putnici će se na stanici Novi Beograd i dalje svakodnevno suočavati sa velikim problemima.
Biletarnica je mala i neugledna, a nalazi se ispod nadvožnjaka. Mnogo putnika se penje na platformu, kako bi pitali nekoga gde je moguće da kupe karte. Nema jasno vidljivog obaveštenja. Prljavim stepenicama, zatrpanim đubretom, namernici stižu do perona. Noću, pošto je prilaz u mrklom mraku, mnogobrojnim putnicima se ne mili da izađu na ovoj stanici, već pre biraju Prokop. Osobe koje imaju problema sa kretanjem ne mogu da se ukrcaju u voz u stanici Novi Beograd. Ovde nema ni lifta, a ne postoji ni rampa za invalide.
Duboke rupe u asfaltu na peronima su svuda, pa putnici moraju da paze gde gaze da im se noga ili točkovi od kofera ne zakače za armaturu koja izviruje iz asfalta. Info tabla postoji, ali je zbog požutelog papira nečitljiva.
- Stanica je užasno prljava, neuslovna - kaže Nemanja M. - Sve je puno pikavaca, đubreta. Nekoliko klupa nije dovoljno kako bi se svi putnici smestili, a mnoge od njih su polomljene. Ipak, najgore je što nadstrešnica postoji samo sa jedne, ali ne i sa druge strane koloseka, pa kad pada kiša ili sneg, nemamo gde da se sakrijemo. Nezgodno je stajati na vetrometini, kisnuti. Ova stanica nema ni zatvorene čekaonice, ni javni toalet.

JP "Infrastruktura železnice Srbije" započelo je modernizaciju pruge od Beograd centra do Stare Pazove. U sklopu obnove uradiće se stanica Novi Beograd, po projektu će biti urađene nadstrešnice, osvetljenje, video-nadzor, ali i pothodnici na stanicama Zemun Polje i Tošin bunar. Stanice, odnosno visina perona, biće prilagođeni invalidima, a biće i pomereno stajalište Tošin bunar.
Pročitajte još - Iz Topčidera vozom na more
VOZOVI ZASAD NE KASNE
OD Zemuna do Vukovog spomenika, vozom svakodnevno putuje i Olga T. Ona potvrđuje da je stanica u užasnom stanju, ali da joj je bitno da je voz tačan, jer se za samo 15 minuta preveze s jednog u drugi deo grada.
- Stanica Zemun je u mnogo lošijem stanju nego ova. Raspada se. I stanica Tošin bunar je neuslovna.
Biletarnica je neugledna

ENGLESKI JEZIK
OSIM obaveštenja na engleskom jeziku gde je izlaz, stranci ne mogu lako da se snađu na ovoj stanici. Nema table sa natpisom gde se kupuju karte ni kad i za gde kreću vozovi.
Ukoliko na peronu nema nekog ako bi im pomogao da se sporazumeju i dao im tačnu informaciju, stranci lako mogu da zalutaju.
Fircoje
20.07.2018. 00:51
Volim srbiju ,ali ovakav nemar I javasluk nema nigde u svetu!
Коначно неко да пише о овоме, поред свега наведеног треба напоменути и то да се ту окупљају и мигранти који и нису толики проблем колико су локални продавци који нуде некакву половну робу а након продаје оставе тоне смећа за собом. Наравно, комунална полиција не реагује. Битније је мучити људе без карте.
Slab opis konretnih poslova. Da li će razglas na stanicama da se menja ili će ostati stari, koji se čuju kao kad govori Krsta Krstić iz crtanog filma "Šalabajzerići"? Koliko se pomera stanica Tošin bunar? Šta je problem ubaciti još desetak klupa po stanicama, makar polovnih, dok ne krene renoviranje? Isto važi i za korpe za otpatke.
Komentari (2)