NOVI SUPERLIGAŠ SE NIJE SNAŠAO: "Cvet Šangaja" igra neizvesne mečeve

O. M.

28. 06. 2023. u 09:56 >> 09:56

ŠANGAJ ŠENHUA dočekuje ekipu Nantonga u 13. kolu kineske Superlige.

НОВИ СУПЕРЛИГАШ СЕ НИЈЕ СНАШАО: Цвет Шангаја игра неизвесне мечеве

Foto: Profimedia

"Cvet Šangaja" je drugi na tabeli iza gradskog rivala gradskog rivala Šangaj porta koji ima četiri boda prednosti. Nantong je 14 sa samo devet bodova i prvi je "iznad crte" sa samo bodom više od pretposlednjeg Ćingdaoa.

Šenhua je neporažen četiri utakmice, a tri u prvenstvu, gde su u poslednjem kolu savladali Ćingdao sa 1:0. Posle toga su u Kupu sa 2:1 savladali niželigaša Junan. 

Inače i kad pobeđuju i kad gube to je uglavnom sa golom razlike. Izuzetak ove sezone je samo pobeda 3:1 nad Šenženom.

Ostalih šest prvenstvenih pobeda ostvarili su sa jednim postignutim golom. Zanimljivo, sva četiri neodlučena meča završila su rezultatom 1:1. Jedini poraz u sezoni doživeli su od trećeplasiranog Čengdua koji ih je pobedio sa 2:1 i to golom sa bele tačke u 90. minutu.

Nantong je debitant u Superligi a kako stvari za sada stoje vodiće tešku borbu za opstanak. Ostvarili su samo dve pobede u prvenstvu, jednu u trećem kolu i durugu pe tri nedelje, obe kod kuće. Dobro su počeli u Kupu gde su eliminisali drugoligaša Ajs siti pobedom u gostima od 2:1 i to im daje izvesnu dozu samopouzdanja pred nastavka sezone.

Ipak, bodovima protiv Šenghue ne treba da se nadaju, iako zapravo imaju pobedu nad ovom ekipom u jedinom međusobnom susretu. igrali su u šesnaestin ifinala Kupa 2018. godine a Nantong je na svom terenu šokirao favorizovanog protivnika i pobedio 3:2 i to posle preokreta jer je poluvreme završeno vođstvom Šangaja od 2:0.

Ovu i sve druge analize mečeva i najnovije vesti vezane za sport i klađenje možete pročitati i na našoj novoj aplikaciji za Android i iOS 

NAŠ PREDLOG: 1&0-3 (kvota 1,85)

Preuzmite našu aplikaciju za ljubitelje klađenja

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: Deca iz SOS Dečjeg sela Srbija osvojili javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.