POBEDNIK BEŽI IZ "CRVENE ZONE": Radnik gostuje Lučancima u derbiju začelja Super lige Srbije

O. M.

09. 05. 2023. u 08:15

MLADOST iz Lučana dočekuje ekipu Radnika iz Surdulice u poslednjoj utakmici 34. kola doigravanja za opstanak u „Mocart bet Super ligi“ Srbije.

ПОБЕДНИК БЕЖИ ИЗ ЦРВЕНЕ ЗОНЕ: Радник гостује Лучанцима у дербију зачеља Супер лиге Србије

Foto: N. Paraušić

Obe ekipe su drastično podigle formu u poslednje vreme, Lučanci poslednjih nešto više od mesec dana, a za Surduličane se može reći od početka prolećnog dela prvenstva.

Mladost je 14. na tabeli, a u poslednjih pet kola doživela je samo jedan poraz. Bilo je to u pretprošlom kolu kod kuće od Napretka (0:1), s kojim su, zanimljivo, odigrali bez golova u Kruševcu pre tri nedelje.

U prošlom kolu, pobedom nad niškim Radničkim, Mladost je izašla iz zone direktnog ispadanja i sada zauzima mesto koje vodi u baraž. Samo tri boda Lučance sada dele od pozicije koja garantuje opstanak u Superligi, 12. mesta koje trenutno drži subotički Spartak.

Radnik je na 13. mestu na tabeli sa bodom više od Mladosti i dva manje od Spartaka, koji je već odigrao svoj meč 34. kola u kome je podelio bodove sa novosadskom Mladosti GAT. To znači da bi mu pobeda u ovom meču garantovala izlazak iz opasne zone, prvi put u sezoni. Surduličani su uz Kolubaru i Mladost GAT najneefikasniji tim u Ligi sa samo 23 postignuta gola. U poslednjih deset kola Radnik je skupio solidnih 17 bodova, ali je na tim utakmicama zabeležio gol-razliku 7:4.

Ovi rivali su odigrali dva meča u regularnom delu sezone. U Lučanima je Mladost pobedila sa 3:2, dok je u Surdulici Radnik ostvario minimalnu pobedu.

Ovu i sve druge analize mečeva i najnovije vesti vezane za sport i klađenje možete pročitati i na našoj

novoj aplikaciji.

NAŠ PREDLOG: 0-2 (kvota 1,72)

Preuzmite našu aplikaciju za ljubitelje klađenja

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.