RADIJATORI PROCURILI PRE MINUSA: Početak grejne sezone obeležili brojni problemi na novosadskim kućnim instalacijama
UVERTIRU u novu grejnu sezonu, koja je počela još 1. oktobra, kada je započela redovna isporuka toplotne energije, obeležio je veliki broj havarijskih curenja na kućnim instalacijama.
To potvrđuju u JKP "Novosadska toplana", čijih svih šest toplotnih izvora nesmetano emituje potrebnu količinu toplotne energije za objekte priključene na njihov sistem daljinskog grejanja.
- Dnevno smo imali između 20 i 25 prijava za curenje radijatora u stanovima - kažu u "Toplani". - Problemi na kućnim instalacijama su u najvećem broju rešeni i svedeni na pojedinačne slučajeve. Važno je podsetiti korisnike kod kojih su još uvek prijavljeni radovi, da nam odjave kada se završe, kako bi objekti bili napunjeni i kako bi bila omogućena isporuka. Reklamacije na kvalitet usluge su uobičajene za početak grejne sezone i prve hladne oktobarske dane. Zbog složenosti tehničkog sistema za proizvodnju i distribuciju toplotne energije, tehnički je bilo nemoguće u trenutku obezbediti iste temperature u svim objektima, te se zahvaljujemo korisnicima usluga na ukazanom strpljenju tokom trajanja perioda stabilizacije sistema.
Čest problem predstavlja vazduh u kućnim instalacijama, koji uzrokuje neujednačene temperature grejnih tela u objektu pa u tim slučajevima "Toplana" korisnike upućuje na preduzeće sa kojim Skupština stanara ima potpisan ugovor o održavanju. U drugim slučajevima, radnici Toplane u najkraćem mogućem roku izlaze na teren i rešavaju problem vazduha u instalacijama.
- Svi radovi na remontu i revitalizaciji tehničkog sistema su završeni, kao i rekonstrukcija najstarijih i najnepouzdanijih deonica vrelovodne mreže. To će obezbediti viši stepen kvaliteta usluge bez prekida u isporuci toplotne energije za grejanje uzrokovanih havarijskim curenjima. Na nekoliko lokacija u gradu u završnoj fazi su radovi na vraćanju površina u tehnički ispravno stanje, što ni u kom slučaju ne utiče ni na kvalitet ni na kontinuitet isporuke toplotne enrgije - ističu u "Novosadskoj toplani".
KORISNIČKI CENTAR
- NAŠI sugrađani su bili strpljivi i imali razumevanje za radove koje smo izvodili tokom leta, pogotovo po pitanju izmene režima saobraćaja - kažu u "Toplani", kojoj za sve reklamacije korisnici mogu da se obrate na 423-712, 420-853 kao i 0800-100-021, svakodnevno od šest do 22 časa. Prostorije Korisničkog centra u Ulici Vladimira Nikolića jedan otvorene su od sedam do 20, a subotom od sedam do 15 časova. U slučaju curenja na kućnoj instalaciji, potrebno je pozvati 4881-105, koji je na raspolaganju isključivo za tu vrstu prijave.
"SRAM TE BILO, OAFE ŠICE" Mask žestoko odgovorio Šolcu zbog onoga što je rekao u Davosu
AMERIČKI milijarder Ilon Mask poručio je nemačkom kancelaru Olafu Šolcu da treba da ga bude sramota nazvavši ga "Oafom Šicom".
22. 01. 2025. u 08:22
"NEMA VIŠE MIRA" Nemački general dao alarmantnu izjavu o ratu sa Rusijom
VIŠE nema mira između Rusije i Nemačke, rekao je general Bundesvera Andre Bodeman u intervjuu za BR24, prenosi RIA Novosti.
20. 01. 2025. u 12:50
ENDIJU MARIJU LICE U MODRICAMA, OGLASIO SE: "Muka mi je od svega, ja sam ljudsko biće! Molim vas - ostavite me na miru" (VIDEO)
"JA SAM ljudsko biće! U redu? Prestanite da me jurite! Muka mi je šta svakog dana moram da nosim na ramenima. Molim vas, ostavite me na miru."
22. 01. 2025. u 14:15
Komentari (0)