LEKARI STIŽU DO SVIH PACIJENATA: Dom zdravlja u Subotici dobilo sanitetsko vozilo

J. LEMAJIĆ

14. 12. 2023. u 12:16

DOM zdravlja u Subotici dobio je još jedno sanitetsko vozilo i aparat za mehaničku kompresiju grudnog koša.

ЛЕКАРИ СТИЖУ ДО СВИХ ПАЦИЈЕНАТА: Дом здравља у Суботици добило санитетско возило

foto:J.L.

Za nabavku vozila iz gradskog budžeta izdvojeno je skoro 6,3 miliona dinara, a dok je medicinski aparat koštao 2,6 miliona dinara. Isto takvo vozilo i opremu Grad Subotica donirao je u septembru, kada je rečeno da je potreban još jedan sanitet da bi cela teritorija grada bila pokrivena.

- Tada sam obećao da ću da uradim sve što je u moći Grada i sada ispunjavam obećanje. Ovo je prvi put da Grad Subotica u jednoj godini, u ovom domenu, ovoliko pomogne Domu zdravlja. Izdvojili smo i sredstva za nabavku mašine za pranje veša i sušaru u vrednosti od 1,75 miliona dinara i prvi put u istoriji Dom zdravlja formira sopstveni vešeraj, što će doneti uštedu na godišnjem nivou. Takođe smo izdvojili 1,65 miliona dinara za nabavku dva medicinska frižidera za vakcine. Grad Subotica je u budžetu za 2023. godinu za zdravstvenu zaštitu namenio 74.270.000 dinara jer želimo da pomognemo našoj zdravstvenoj ustanovi, da podignemo kvalitet usluga a sve za dobrobit naših građana - poručuje gradonačelnik Stevan Bakić.

Po rečima dr Tatjane Popović, direktorke Doma zdravlja Subotica, ova zdravstvena ustanova sada ima 13 vozila, što će umnogome doprineti boljem i bržem svakodnevnom radu u hitnoj medicinskoj pomoći i značiće svim građanima Subotice i okoline.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO PAKAO Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

MILENA JE KUPILA GARNITURU, A ONDA JE USLEDIO "PAKAO" Saloni nameštaja probijaju rokove za isporuku - Kupci krevet sanjaju, na podu spavaju

DA useljenje u stan može da se oduži, a da majstori, angažovani na renoviranju ili adaptaciji, nisu nimalo krivi za to, najbolje znaju potrošači prilikom kupovine nameštaja. Sve je više primedaba građana na neažurnost i neodgovornost salona, jer probijaju dogovorene rokove dostave. Još veća muka od toga je što se neretko događa da kupljeni komadi stignu sa greškom, pa to dodatno produžava čekanje. Savet znalaca iz oblasti zaštite prava potrošača je da reklamacije trgovcima upute pisanim putem. Ako to ne pomogne, sektor tržišne inspekcije pri Ministarstvu unutrašnje i spoljne trgovine sledeća je adresa.

05. 07. 2024. u 08:36

Komentari (0)

NA SAMO 2 SATA OD VAS: Evo zašto bi Tunis trebao da bude vaša sledeća destinacija za letovanje