KLIZIŠTE na lokalnom nekomercijalnom putu, od Pirota ka Beloj Palanci, između Crnoklišta i pirotskog sela Vranište, koje je proradilo pre dvadesetak dana još uvek nije sanirano, pa se na ovom delu puta saobraćaj odvija jednom trakom.
Radim u firmi koja je zaduzena za odrzavanje pomenute deonice puta i samo bih reagovao na konstataciju novinara da "jos uvek nije sanirano". Za svako kliziste bilo da se na njemu nalazi put, kosina, njiva potrebno je uraditi projekat trajnog umirenja klizne ravni tzv. klizista, a za to je potrebno uraditi ispitivanja-sondiranje terena, projektovanje. Onda tek izvodjenje. Svako uklanjanje zamljanog materijala moze dovesti do jos goreg aktiviranja klizista.To sto se saobracaj odvija jednom trakom nije nikakva problem ucesnicima u saobracaju jer je zona regulisanja saobracajnom signalizacijom ne veca od nekih 100m, a put nije toliko frekventan. I napomenuo bih da se pomenuto kliziste, posto se nalazimo u rezimu zimskog odrzavanja, obilaz svakodnevno i prati njegovo napredovanje. Upravljac puta tj. Nadzorna sluzba Puteva Srbije je sa nama svakodnevno u kontaktu i dobija obavestenja o istom. Kliziste ili konkretno kosina zaseka je za sada mirna.
NA Graničnom prelazu Vatin kod Vršca, koji predstavlja najprometniji drumski prelaz između Srbije i Rumunije, u toku oktobra je registrovano 80.000 prelazaka u oba smera.
U Kragujevcu je postavljen video-nadzor na još pet lokacija kako bi se sprečilo stvaranje novih divljih deponija, pa je sada ukupno sedam takvih sistema na teritoriji grada. Nabavku kamera finansiralo je Ministarstvo zaštite životne sredine.
U Galeriji Narodnog muzeja u Kraljevu, u petak 15. novembra, sa početkom u 18 sati, biće održana promocija monografije prof. Dragoljuba Danilovića pod nazivom „Crkva Svete Trojice u Kraljevu“.
Treću godinu za redom Centar za socijalni rad u Vrnjačkoj Banji, uz podršku lokalne samouprave, sprovodi akciju podele ogrevnog drveta za socijalno najugroženije porodice sa teritorije vrnjačke opštine kako bi im se bar malo olakšali zimski meseci.
Vladimir
03.01.2022. 14:06
Radim u firmi koja je zaduzena za odrzavanje pomenute deonice puta i samo bih reagovao na konstataciju novinara da "jos uvek nije sanirano". Za svako kliziste bilo da se na njemu nalazi put, kosina, njiva potrebno je uraditi projekat trajnog umirenja klizne ravni tzv. klizista, a za to je potrebno uraditi ispitivanja-sondiranje terena, projektovanje. Onda tek izvodjenje. Svako uklanjanje zamljanog materijala moze dovesti do jos goreg aktiviranja klizista.To sto se saobracaj odvija jednom trakom nije nikakva problem ucesnicima u saobracaju jer je zona regulisanja saobracajnom signalizacijom ne veca od nekih 100m, a put nije toliko frekventan. I napomenuo bih da se pomenuto kliziste, posto se nalazimo u rezimu zimskog odrzavanja, obilaz svakodnevno i prati njegovo napredovanje. Upravljac puta tj. Nadzorna sluzba Puteva Srbije je sa nama svakodnevno u kontaktu i dobija obavestenja o istom. Kliziste ili konkretno kosina zaseka je za sada mirna.