"SVI DEVASTIRANI PUTEVI BIĆE REKONSTRUISANI": Momirović obišao asfaltiranje 200 metara deonice kod Preljine
MINISTAR građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tomislav Momirović, prilikom obilaska i asfaltiranja 200 metara deonice kod Preljine, na budućoj trasi auto-puta do Pakovraća, najavio je da će svi lokalni putevi u čačanskom kraju koji gravitiraju trasi auto-puta “Miloš Veliki“, a koji su devastirani usled prolaska kamiona i teške mehanizacije za potrebe izgradnje te saobraćajnice, biće rekonstruisani.
On je u društvu gradonačelnika Čačka Miluna Todorovića i direktora “Puteva Srbije“ Zorana Drobnjaka, dodao da su radnici kineske kompanije CCCC, koja je izvođač radova, već započeli sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica, a u planu je da se najkasnije do marta ili aprila naredne godine sve saobraćajnice ukupne dužine 40 kilometara potpuno rekonstruišu.
On je u Rakovi podsetio da deonica auto-puta Preljina-Požega kroz teritoriju Čačka prolazi u dužini od 14,5 kilometara.
– Ono što je za nas važno je to da ćemo dosanjati san generacija koje su sanjale auto-put od Čačka do Beograda. Čačak će biti povezan sa svim auto-putevima, sa Koridorima 10 i 11. Na ovoj deonici auto-put “Miloš Veliki“ prolazi kroz pet mesnih zajednica, dok su na teritorijama osam mesnih zajednica devastirani lokalni putevi. Kineski partner je već krenuo sa rekonstrukcijom tih saobraćajnica – kazao Todorović.
U tunelu Trbušani koji je dugačak 280 metara trenutno se završavaju svi građevinski radovi. Prema trenutnoj dinamici u narednih deset dana će biti završeni građevinski radovi, kada će se otpočeti sa opremanjem tunela. Na tunelu Trbušani su završeni radovi na bušenju šipova i betoniranju naglavnih greda, a u toku su radovi na izradi središnjeg zida i armirano betonske lučne konstrukcije.
- Prva poddeonica, koja je i najvažnija, proteže se od Preljine do buduće petlje Pakovraće. Svi radovi su intenzivirani i počelo je asfaltiranje probnih deonica. Na ovoj poddeonici najznačajniji su objekti počevši od petlje Preljina, tunel Trbušani koji je dugačak 280 metara, a iza tunela je još nekoliko značajnih mostova i petlja u Pakovraću gde će biti buduća naplatna stanica. Na gradilištu se svi radovi paralelno izvode kako bi smo uspeli da do kraja godine zaršimo sve ono što je obećano – rekao je Miodrag Poledica, izvršni direktor sektora za strategiju, projektovanje i razvoj JP „Putevi Srbije“.
Dužina deonice od Preljine do Požege, da podsetimo, iznosi 30,9 kilometara i izuzetno je kompleksna, jer skoro trećinu trase čine mostovi i tuneli. Deonica Preljina – Požega predstavlja deo autoputa E-763, odnosno deo auto-puta Beograd – Južni Jadran kojim se ostvaruje veza između Srbije i Crne Gore, odnosno Beograda i Južnog Jadrana.
Zapratite Nportal na Fejsbuk stranici.
TAČNO NA OVOM MESTU BI MOGAO POČETI TREĆI SVETSKI RAT: Putin ga smatra svojom teritorijom, NATO trupe već raspoređene
OVAJ snegom prekriveni granični most između dve srednjovekovne tvrđave u delu Estonije gde se govori ruski, mogao bi biti mesto gde će započeti treći svetski rat, piše Politiko.
26. 12. 2024. u 08:55
POJAVILA SE ŠOK TVRDNjA: "Rusi su oborili avion u Kazahstanu, pogledajte tragove eksplozije na repu letelice"
AVION Azerbejdžan erlajnsa, koji se 25. decembra srušio na putu za Rusiju, možda je oboren ruskom raketom zemlja-vazduh, prema izveštajima ruskih medija koji nisu naklonjeni Kremlju i ruskom predsedniku Vladimiru Putinu.
26. 12. 2024. u 07:44
A POSLEDICE? Kina gradi najveću hidroelektranu na svetu - iseliće milione ljudi, "keširaće" neverovatne 35 milijarde dolara
PROIZVODIĆE trostruko više od 88.2 milijarde kWh, koliki je projektovani kapacitet trenutno najveće hidroelektrane na svetu - "Tri klanca" u centralnoj Kini.
26. 12. 2024. u 14:37
Komentari (0)