DŽABE VAM SVE BEZ NOVAKA ĐOKOVIĆA! Objavljeni šok-podaci o poseti na Australijan openu 2022

D. N.

30. 01. 2022. u 13:28

AUSTRALIJAN open je došao do samog kraja, veliko finale odigrali su Rafael Nadal i Danil Medvedev, a organizatori ovog grend slema svakako ne mogu da budu zadovoljni posetom na prvom grend slemu turniru u ovoj sezoni.

ЏАБЕ ВАМ СВЕ БЕЗ НОВАКА ЂОКОВИЋА! Објављени шок-подаци о посети на Аустралијан опену 2022

FOTO: AP

Podsetimo, Novak Đoković je deportovan iz Australije pred sam početak turnira, pa nije mogao da brani tri uzastopno osvojene titule.

A odsustvo najboljeg tenisera sveta, ujedno i rekordera pomenutog grend slema u Melburnu sa devet titula, i te kako se odrazilo na posetu.

Naime, član medijskog odbora za izbor novih članova Teniske kuće slavih, Mihal Samulski, obelodanio je podatke o broju gledalaca na ovom i četiri prethodna izdanja Australijan opena.

Rafini navijači na finalu Australijan opena između Nadala i Danila Medvedeva / Tanjug/AP

I, evo kako oni glase:

2018. godine - 743.667 gledalaca

2019. godine - 796.435 gledalaca

2020. godine - 812.174 gledaoca

2021. godine (ograničen kapacitet zbog pandemije, uz pet dana "lokdauna) - 130.374 gledaoca

2021. godine (ograničen kapacitet tribina na 80% zbog koronavirusa) - samo 346.468 gledalaca

Podsetimo, na ovogodišnjem izdanju Australijan opena postojalo je "korona-ograničenje" na 80% kapaciteta publike na svim mečevima osim na finalu, kada je bilo dozvoljeno da se popune sve stolice na tribinama "Rod Lejver arene".

Njen kapacitet je 14.820 gledalaca, pa ni dopuštanje da toliko ljudi bude na finalu nije moglo da popravi ogroman pad posete u odnosu na 2018, 2019. i 2020. godinu, kada je Novak Đoković bio među akterima ovog turnira.

BONUS VIDEO: Amerikanac propevao na srpskom zbog Novaka Đokovića

 

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE