NOVAK ĐOKOVIĆ - POVRATAK VUKA: Kakvu tajnu krije nova amajlija najboljeg tenisera sveta (FOTO)

Novosti online

27. 01. 2022. u 15:44

NAJBOLjI teniser sveta Novak Đoković viđen je u četvrtak u Beogradu sa novom amajlijom oko vrata.

НОВАК ЂОКОВИЋ - ПОВРАТАК ВУКА: Какву тајну крије нова амајлија најбољег тенисера света (ФОТО)

Foto: ALO/Aleksandar Nalbantjan

Oštro oko foto-reportera lista Alo Aleksandra Nalbantjana uhvatilo je Đokovića na teniskim terenima na Dorćolu kako izlazi iz svog automobila i ulazi u sportski kompleks. Pažnju privlači lančić oko vrata srpskog asa, a još više amajlija na njemu.

Radi se o liku vuka, drevnog srpskog simbola snage, izdržljivosti, slobode i istrajnosti, a upravo te četiri reči ispisane su na amajliji koju Nole nosi oko vrata!

Foto: ALO/Aleksandar Nalbantjan

Foto: ALO/Aleksandar Nalbantjan

Već duže vreme Đoković se povezuje s ovom veoma posebnom divljom životinjom, inače mitskim simbolom srpskog naroda. Vuk je sinonim za inteligenciju, moć, hrabrost, pobedu. On nikoga ne sluša i nikome ne služi - kao što je Nole pokazao i nedavno, boreći se za svoja prava u Australiji.

- Odrastao sam u teško vreme za moju zemlju, ali neuspeh nikada nije bio opcija ni za mene ni za moju porodicu i uvek smo pronalazili način da preživimo. To je ojačalo moj karakter i deo toga dolazi što sam mnogo vremena proveo trenirajući s vukovima i ovo je energija vukova - rekao je jednom prilikom Đoković.

U poslednje vreme srpski as sve češće spominje vuka, a na US openu u septembru prošle godine njegova supruga Jelena nosila je majicu s Novakovim likom i posebnim natpisom „Trčim sa svojim vukom“.

Đoković je još danas u Beogradu, a u petak se vraća u Crnu Goru, gde će zvanično biti proglašen za počasnog građanina Budve.

BONUS VIDEO: Novak Đoković - pet tajni zbog kojih je najbolji na svetu

 

(Alo!)

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (5)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.