ADMIRAL BET ABA LIGA: Regionalno takmičenje ima novo ime

Novosti online

24. 09. 2021. u 13:02

ABA liga je na zvaničnom sajtu objavila važno saopštenje povodom novog sponzorskog ugovora i novog imena regionalnog takmičenja koje će se u naredne četiri godine zvati Admiral Bet ABA liga.

АДМИРАЛ БЕТ АБА ЛИГА: Регионално такмичење има ново име

FOTO: AP

U nastavku prenosimo saopštenje lige, uz izjave koje su povodom potpisanog sponzorskog ugovora dali direktor Admiral Bet ABA lige Dubravko Kmetović i generalni direktor Admiral Beta Marko Ribarić.

- S ponosom objavljujemo da se renomirana i jedna od vodećih kompanija za klađenje i igre na sreću u regionu pridružila porodici ABA lige od sezone 2021/22.

Pridruživši se regionalnom takmičenju kao sponzor, Admiral Bet postaje i generalni sponzor lige, koja će od sada biti imenovana Admiral Bet ABA League, i naslovni sponzor popularne simulacije košarke u realnom vremenu, od sada poznate kao Admiral Bet ABA Basketball Fantasi.

Nakon snažnog ulaska na tržište i ponude robne marke, Admiral Bet je postao najbrže rastuća kompanija u regionu, prepoznatljiva po jedinstvenoj ponudi, najboljim kvotama i širokom spektru zabave na mreži i u klubovima širom Balkana.

Admiral Bet ima široku mrežu igara u zemljama regiona, standardizovane i estetski visoko kreirane uslove za praćenje sportskih događaja. Klubovi nude širok izbor najsavremenijih automata za igru, poslednju reč u tehnologiji koja uvek napreduje.

Bilo da se radi o jedinstvenosti ponude u oblasti klađenja ili praćenju trendova u unutrašnjosti klubova, Admiral Bet nastavlja da postavlja standarde u industriji zabave, šireći svoje aktivnosti na različita polja - navodi se u saopštenju ABA lige.

Direktor Admiral Bet ABA lige Dubravko Kmetović bio je oduševljen što je ugovor sa novim generalnim sponzorom zvanično potpisan.

- Srećan sam i ponosan što se tako poznata kompanija kao što je Admiral Bet pridružila porodici ABA lige. Uveren sam da ćemo zajedno značajno doprineti razvoju košarkaške igre u našem regionu.

Kada su u pitanju ambicije kompanije, generalni direktor Admiral Beta Marko Ribarić bio je jasan.

- Ovim potezom poslali smo jasnu poruku da nakon što smo se pozicionirali na regionalnom tržištu sponzorisanjem najkvalitetnije konkurencije u bivšoj Jugoslaviji, dostižemo novi nivo poslovanja - rekao je Ribarić.

Nastavio je u istom ritmu.

- U ovom trenutku fokus Admiral Beta je da zauzmemo lidersku poziciju na tržištu, jer kao brend moćnog Novomatika nastojimo da budemo prisutni upravo tamo gde je i najveća pažnja sportske javnosti. Mi smo jedna od najbrže rastućih kompanija u regionu i kao takvi smo okrenuti saradnji sa najkvalitetnijim sportskim takmičenjima. Prepoznali smo košarku kao sport u koji se najviše ulaže u regionu, pa je sasvim logično da Admiral Bet bude sponzor takmičenja.

Ovo je samo početak.

- Planiramo veliki broj akcija kojim ćemo razvijati i prisutnost na tržištu, ali i najširem krugu ljudi predstaviti našu kompaniju, njene mogućnosti i ponudu koja je jedinstvena u regionu.

Očekuje da ljubitelji košarke budu zadovoljni.

- Admiral kao kompanija poznata na svetskom nivou uvek garantuje tradiciju i kvalitet - to je praktično trejdmark u svetu kada je klađenje, odnosno gejming u pitanju. Liga nikada nije bila jača, takmičenje je jedno od najistaknutijih u Evropi. U ime kompanije Admiral Bet, i svoje lično ime, pošto sam se od početka zalagao za ovaj projekat, želim svim učesnicima sreću, navijačima mnogo zabave, a na nama je da svojom neponovljivom ponudom i promocijom stvari učinimo još kvalitetnijim i zanimljivijim - zaključio je Ribarić.         

(Alo)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News
pogledaj sve

Komentari (0)

MISTERIOZNI NESTANAK TITA: Niko nije znao gde je bio 13 dana, a kada se vratio više nije bio isti