LIGA ŠAMPIONA U NOVOM FORMATU: Revolucionarne promene u Fibinom elitnom takmičenju, pobedniku i ove sezone milion evra (FOTO)

Novosti online

05. 07. 2021. u 15:41

IZVRŠNI odbor košarkaške Lige šampiona potvrdio je promenu formata takmičenja, koji su na zajedničkom sastanku doneli Savet klubova i Takmičarska komisija.

ЛИГА ШАМПИОНА У НОВОМ ФОРМАТУ: Револуционарне промене у Фибином елитном такмичењу, победнику и ове сезоне милион евра (ФОТО)

FOTO: FIBA

Ova, kako čelnici Lige šampiona kažu, revolucionarna promena doneta je kako bi svaka utakmica u grupnoj fazi imala pun značaj za konačan plasman ekipa, što u grupama od po osam ekipa nije uvek bio slučaj.

Umesto dosadašnje četiri grupe po osam ekipa, grupnu fazu činiće osam grupa po četiri ekipe. Direktan plasman ima 28 ekipa dok će preostale četiri biti određene kroz kvalifikacije u kojima učestvuje 24 tima.

Kvalifikacije počinju u septembru. Prva faza igraće se od oktobra do decembra, prvoplasirani timovi idu direktno u drugu grupnu fazu, a drugoplcairani i trećeplasirani razigravaće u plej-inu na dve pobede tokom januara.

Pobednici će se priključiti osvakačima grupa i zajedno će forrmirati nove četiri grupe sa po četiri tima. Ova faza igraće se od januara do marta, a prve dve ekipe iz svake grupe idu u četvrtfinale.

Tokom aprila igraće se serija na dve pobede između pobednika grupa i drugoplasiranih, a pobednici tih serija idu na Fajnal-for koji će se igrati prvog ili drugog vikenda u maju.

Šampion će inkasirati garantovanih milion evra, kao i prošle sezone.

Lista učesnika u sezoni 2021/22 snažan je dokaz da KLŠ stalno raste. Ostajemo verni misiji da stvorimo evropsko takmičenje koje prikazuje košarku širom kontinenta i otvoreno je za sve klubove koji se kvalifikuju po zaslugama kroz svoje domaće ligaške nastupe - rekao je izvršni direktor košarkaške Lige šampiona, Patrik Komninos.

FOTO: FIBA

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: deca iz SOS Dečijeg sela Srbija osvojili su javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE