LUDILO: Stranac napustio srpski fudbal u 25. godini - i otišao u srpski rijaliti

Александар Илић
Aleksandar Ilić

08. 09. 2024. u 18:32

NESVAKIDAŠNjA vest dolazi iz srpskog fudbala. Nigerijski fudbaler koji je nastupao u Mladosti iz Lučana odlučio je da u dvadeset i petoj godini završi karijeru i oproba se kao učesnik jednog rijaliti programa u Srbiji.

ЛУДИЛО: Странац напустио српски фудбал у 25. години - и отишао у српски ријалити

FOTO: ATAimages/Antonio Anhel

Reč je o Nigerijcu Viktoru Amosu, koji je rođen u Abudži, kao tinejdžer došao je u srpski fudbal, gde se nije naigrao. U Mladosti iz Lučana upisao je dva nastupa. Šest minuta protiv Radnika iz Surdulice i 45 protiv Napretka iz Kruševca. 

Nakon toga preselio se u Slogu iz Kraljeva, igrao je u Trajalu, a trenirao je prethodne godine sa Slobodom iz Užica za koju nije upisao ni jedan nastup, a samo dva puta se našao u protokolu na prvoligaškim

*ADMIRAL BET VAM POKLANjA*
--> BONUS KAKAV STE ŽELELI <--

Nakon Mladosti je šest meseci igrao za Slogu iz Kraljeva, zatim je manje od godinu dana bio igrač Trajala, a u prethodnoj sezoni je drugi deo prvenstva proveo u Slobodi iz Užica. Za Užičane nije čak ni debitovao, a tek na dve utakmice Prve lige Srbije našao se na klupi za rezervne igrače. Očigledno ga je i mala minutaža naterala da promeni karijeru.

BONUS VIDEO: Ovako se u Madridu slavila 15. titula u Ligi šampiona

*ADMIRAL BET VAM POKLANjA*
--> BONUS KAKAV STE ŽELELI <--

BONUS SADRŽAJ

Knjiga o našem asu koja je izazvala veliku pažnju nosi naziv "Novak, pariske priče". Prođite uz Novaka sve njegove emotivne trenutke u upoznajte ga u jednom potpuno drugom svetlu. Na 320 stranica, ilustrovanih do sada neviđenim fotografijama, predstavljen je život slavnog tenisera.

Kliknite OVDE i poručite još danas ovo remek-delo koje će vas odvesti na najslavnije teniske terene.

Pratite nas i putem iOS i android aplikacije

Pratite vesti prema vašim interesovanjima

Novosti Google News

Komentari (0)

Cedevita podržava klinCE kreativCE: Deca iz SOS Dečjeg sela Srbija osvojili javnost umetničkim delima u sklopu kampanje Budi TU. Budi CE.